dinsdag 17 oktober 2017

Baby kaartjes



Goedemorgen lieve bloggers, 
Worden jullie ze ondertussen nog niet zat deze babykaartjes :) 
Ik heb er vandaag weer twee om te laten zien! 
Het zijn weer twee dezelfde kaartjes. De ene in het roze en de andere in het blauw. 
Alle materialen die gebruikt zijn voor deze kaartjes zijn van Marianne Design. 
Ik heb beide kaartjes afgewerkt met kraft vlaggetjes bovenin. 
Hierop heb ik de lettertjes 'baby' verwerkt. 
Aan de zijkant van het plaatje een labeltje met daarop de tekst 'geboren'. 
En als laatste nog een papfles gemaakt. 

Ik ben benieuwd wat jullie weer van deze versie vinden. 
En niet getreurd, want ze zijn nog steeds niet op haha. 

Bedankt voor alle lieve berichtjes. 

Fijne dag. 
Liefs, Merit en Annemarie 

21 opmerkingen:

Sarah zei

Ik vind ze geweldig! Zijn de baby' s een stempel en paperpiercde je de kleertjes of is het een knipvel?
Ik vind ze in ieder geval heel vrolijk en tof. En ik word ze niet beu ☺

Margreet zei

Hoe kunnen we jullie leuke kaartjes nu zat worden? Echt niet!!! Dit zijn ook weer 2 leukerds en je hebt gelijk om er meteen een jongens- en meisjesversie van te maken.
xxx Margreet

Sabine zei

Het zijn hele leuke kaarten! En dat raak je toch niet zat? Mooi ook met het vlaggetje erbij Liefs Sabine

Nicolette zei

Nee hoor babykaartjes blijven leuk!
Ook deze weer. Leuk met het labeltje aan de zijkant.
Groetjes Nicolette

lenywim35 zei

Die babykaartjes zijn het waard om nogmaals te verschijnen. Ze zijn allemaal even leuk. Ook die van vorige posten. Die plaatjes zijn zo superlief. Succes er mee. grts leny

Ellen zei

Dat word je toch nooit zat, zulke leuke, lieve babykaartje?! Enig zijn ze. Dat tabje met geboren erop vind ik echt een gaaf detail. Fijne dag!

Eri zei

Dit zijn weer hele leuke babykaarten, en die worden we echt niet zat! Dus vooral mee doorgaan.
Groetjes, Eri

Corrie zei

Nee hoor Merit, baby kaartjes vervelen nooit, dit zijn ook alweer twee van die schatjes.
Lieve groetjes,Corrie

Monique zei

Ze vervelen niks hoor. Ik zit alleen nog niet in de baby's dus maak ze eigenlijk ook nooit. Dat komt nog hoop ik.
Ze zijn prachtig!!
Lieve groetjes, Monique

Jantine zei

Ze zijn weer erg schattig. Ik ben ze nog niet zat hoor!
Leuk, telkens 2 kleuren van 1 sketch!
Groetjes
Jantine

Caroline zei

Haha nee hoor, babykaartjes zijn altijd leuk!
Ze zijn schattig hoor!
Groetjes Caroline

Joke de Wit zei

Ben ze nog niet zat hoor mooi zijn ze weer.Bedankt voor de mooie kaart!Gr.Joke

Linda Visser - van der Velden zei

Neee deze kaartjes ben ik echt niet snel zat hoor! Kom maar op :). Deze zijn ook weer super gaaf gemaakt! Ik moet er toch ook echt weer eens mee aan de slag.. met deze producten! Groetjes, Linda

Nancy Soetaert zei

schitterende kaartjes! Leuk om kraft te gebruiken op de babykaartjes!
Nancy

Hetty P. zei

Wat een leuke kaartjes!!
De plaatjes zijn zo lief
Groetjes van Hetty

Renate zei

Ik ben even wat mionder aanwezig geweest in blogland, dus ike denk dat ik al heel wat babykaartjes heb gemist. Maar leuke kaartje wordt je nooit moe.
Deze 2 zijn echt super leuk!!!
Het Kraft gaat bij beide variaties er heel goed bij.

-xies- Renate.

Angelique zei

Nee hoor, ik ben de babykaartjes nog niet zat. Weer twee prachtige kaartjes, lief die papfles erbij.
lieve groetjes Angelique

Diny zei

Ach......wat zijn ze schattig.....twee super leuke babykaartjes!
Groetjes Diny

Rosina zei

2 hele leuke babykaartjes ...zo schattig die eline babytjes

groetjes Rosina

GerJanne zei

Heel leuke en frisse kaartjes! Vind de babykaartjes altijd zo leuk om te maken. Wie weet verkoopt dat ook goed op onze wintermarkt....;-) heb ik een goed excuus om ze ook te maken...
GerJanne

Ellen zei

Wat zijn ze leuk en schattig!

groetjes, Ellen