zaterdag 19 augustus 2017

Naar school......


Vandaag een stoere maar gelijk ook hele lieve kaart vind ik.
Voor onze buurjongen Seb, hij moet a.s maandag weer beginnen op school, de vakantie zit er hier weer op.
En omdat hij post heel leuk vind , dacht ik een kaartje om het nieuwe schooljaar mee te starten is altijd leuk.
Alles wat ik heb gebruikt is van MD, alleen de tekst letters niet die zijn van SU.
Merit stopt de kaart in de brievenbus, want wij zijn nog wel op vakantie.
Benieuwd wat hij er van vind...en of ik post terug krijg, want hij is wel een beetje mijn lieve kleine post sturende buurman...
Fijne dag veel liefs Annemarie

14 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Stoer kaartje ma, en hij is bij onze buurman goed in de smaak gevallen!
Fijne vakantie nog samen met pa.
xxx Merit

Margreet zei

Wat een gaaf idee om dit stoere kaartje voor je buurjongen te maken, Annemarie!
Geniet van je vakantie!
xxx Margreet

Danielle zei

Hartstikke leuk, post uitwisselen met de kleine buurman! Wat zal hij dit kaartje leuk vinden, super stoer!

Ellen zei

Superleuk deze stoere, lieve dinokaart! Ben benieuwd of je post terugkrijgt van je kleine buurman. Geniet nog lekker van de vakantie!

!neke zei

Stoere , maar ook lieve kaart !!!!

Mariken zei

Och, wat een lieve, gave kaart! Ik vind 'm enig!!
Fijn weekend!

Crealin zei

Jullie buurjongetje zal vast in de wolken zijn. Dat maakt de start iets vlotter :-)

Groetjes,

Lins xxx

Joke de Wit zei

Ohh wat een leuk kaartje annemarie,zal hij wel blij mee zijn.Gr.joke

Aartje zei

Wat een leuk idee om hem met zo'n mooie kaart te verrassen.
Groeten, Aartje

Eri zei

Wat een gaaf kaartje heb je voor Seb gemaakt! Ik lees al dat hij in de smaak is gevallen, dat kan ook niet anders, hij is zoooo leuk!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Dat is leuk zeg! Het idee om even een kaartje in de bus te laten doen voor het nieuwe schooljaar, maar ook het kaartje zelf!
Ik heb zo' n nichtje... dus wie weet ga ik net voor haar ook nog doen. Maar dan moet ik er ook een voor haar broer en zusje maken...
Je zult het wel zien!
GerJanne

Nicolette zei

Wat een lief idee. Mooie kaart en geniet van jullie vakantie.
Fijne zondag,
Groetjes Nicolette

Linda Visser - van der Velden zei

Wow een supertoffe kaart! Echt leuk gemaakt, vind het idee leuk, de kleuren, de diertjes, TOP! Groetjes, Linda

Diny zei

Wat een prachtig kaartje voor je buurjongen Annemarie!
Groetjes Diny