vrijdag 18 augustus 2017

Hello


Goedemorgen lieve bloggers, 
Bedankt voor alle lieve berichtjes op de vorige kaartjes! 
Vandaag een lekker zoet, roze kaartje. Wilde graag nog een keer meedoen met de challenge bij Catch te Bug. En daar is de uitdaging Hot Pink, nou dat is wel gelukt denk ik! 
Zag het kaartje gisteren liggen en toen dacht ik OH NEE ik ben vast te laat met plaatsen, was het helemaal vergeten. Maar ik ben nog net op tijd, gelukkig. 
Voordat mijn moeder op vakantie ging zijn we nog gezellig een dagje naar de hobbywinkel Doe@ding geweest. Daar hebben we een aantal leuke paperpads gescoord!
Dit kaartje heb ik gemaakt met het nieuwe papier van Echo Park. Ik ben helemaal verliefd op deze paperpad!!!


Challege

Fijn dag allemaal!
Lieve groetjes, Merit 

10 opmerkingen:

Colien zei

Super sweet kaartje, gaaf met dat knallie roze!
grtz.Colien

Joke de Wit zei

Leuk kaartje Annemarie.Gr,Joke

Annemarie en Merit zei

Probeer het nog maar een keertje, internet is beroerd telj eens als ik wil versturen, valt de internet verbinding weg
Super leuk vrolijk kasrtje
Hot pink is gi ex geslaagd.
Dagje doeading doen we snel nog eens..gezellig

Veel liefs en een fijne dag ma

Eri zei

Leuk kaartje in dat hot pink. Mooie papiertjes!
Groetjes, Eri

!neke zei

Wat een heerlijk roze kaartje !
En , zeker mooi papier !
Gaan we vast nog meer van zien !

groeten Ineke

GerJanne zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt. En wat kun je blij zijn met zo'npaperblock. Durfde je er wel in te gaan knippen? Bij mij duurt dan altijd een tijdje....
GerJanne

Tammy Miller zei

Thanks so very much for playing along with our Recipe Challenge at Catch the Bug! I love your project! We appreciate your support and hope to see you again very soon!

Jen Leeflang zei

You've used a great mix of papers on your lovely card! Thanks for joining the Bugaboo Recipe Challenge at the Catch the Bug blog - good luck in the draw. Please join us in the new challenge which starts in a couple of hours time.
huggz
Jen L
Bugaboo DT

Margreet zei

Wat is je olifantje leuk met dat knallende roze, Merit!
xxx Margreet

Ellen zei

Wat is ie leuk en zo lekker roze! Dat worden veel roze kaartjes met je nieuwe aanschaf, leuk!

groetjes, Ellen