donderdag 20 juli 2017

Verjaardag Nancy.....Christmas in Juli Day 5


Hallo lieve Nancy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Ik hoop dat mijn kaartje op tijd is ....maar denk het niet, door familieomstandigheden  de kaart waarschijnlijk te laat gepost.
Maar ik hoop dat je een fijne dag zult hebben vandaag.

Papier is al een oudje, maar zo heerlijk zomers en vrolijk.
De digi is van Bugaboo....en de letters van SU.



En natuurlijk ook vandaag een kerstkaart, twee vliegen in een klap...want het is vandaag tenslotte ook kerstkaarten dag op:

En we doen ook weer mee met Christmas in July 6.

Dit keer moesten we werken n.a.v. een Foto challenge.



Fijne dag allemaal veel liefs Annemarie en Merit.


26 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een superleuke kaarten! erg mooi gemaakt. leuke kleuren en afbeedingen. Groeten Trijntjej

Epie zei

Waauuww mooie serie kaartjes hoor !!
Groetjes Epie

Gina zei

Twee leuke kaarten ! Je andere kaarten in de Bugadoo reeks zijn ook heel leuk geworden. Ik ben jullie ook gaan volgen! En dan vraag ik me af... waarom deed ik dat nog niet ??? Groetjes, en fijne donderdag ! Gina

Joke de Wit zei

Mooie kaarten Annemarie.Gr.Joke

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes Annemarie....ook je vorige kaartjes zijn erg leuk! Het is zo een mooie serie geworden.
Groetjes Diny

Sarah zei

Twee leuke kaarten. Mooi zo!

Eri zei

Leuke kaart heb je gemaakt voor Nancy. Ook je kerstkaart is een lieverdje.
Groetjes, Eri

martina's kaartjes zei

leuke kaartjes zijn het zo geworden ! geslaagd en mooi
grtjs,martina
x

Margreet zei

Wat een supergaaf kaartje heb je voor Nancy gemaakt, Annemarie! Toffe afbeelding en heel leuk papier! Zullen wij ook gegevens uitwisselen?
Je bent helemaal in de Bugaboosfeer vandaag. Ook je kerstkaartje is weer heel erg leuk. Mooi gekleurd en ook hier vind ik je papiergebruik heel mooi!
xxx Margreet

Enny zei

Wow, wat mooie kaarten, een prachtige verjaardagskaart voor Nancy, en een superleuke kerstkaart ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Hele mooie kaartjes Merit en Annemarie!
Je Christmas in July-challenge gaat lekker :-)
Groetjes
Jantine

marian zei

Prachtige kaartjes allebei.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Weer twee hele leuke kaarten !
Die voor Nancy is ook gaaf !!!!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Marijke zei

Wat een leuke kaartjes allebei. Het kerstkaartje is een erg grappig plaatje en mooie kleurtjes en de verjaardagkaart vind ik ook erg vrolijk. Zal ze zeker leuk vinden! Groetjes Marijke.

Hetty P. zei

Wat een super leuke kaarten.
Nancy zal wel heel blij zijn met haar kaartje
De kerstkaart is ook al zo leuk.
Groetjes van Hetty

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaartjes! Vooral de kerstkaart vind ik heel erg leuk :)
Dankjewel voor het meedoen in week 29 van de 52WTC!
Kerst-groetjes, Yvonne

Colien zei

Twee mooie kaartjes, top! En gezellig dat je weer meedoet met de wekelijkse kerstkaart op donderdag bij 52WTC!
grtz.COlien

Beisforbeauty zei

Zeer mooi gedaan

Liefs cindy

Freubelmina zei

Jullie zijn druk geweest! Hele leuke kaarten allebei!
Fijne avond en lieve freubelgroetjes, Wilma

GerJanne zei

Ach, wat leuk. Die voor Nancy is zo licht en vrolijk! EN vooral fris! De kerstkaart is ook erg leuk. Hopelijk zijn het geen nare familieomstandigheden.....zo ja: sterkte ermee!
GerJanne

Bea zei

Supermooi kaartje met een leuke afbeelding en fleurige kleurtjes,wordt je blij van, bedankt voor het mee doen aan de challenge bij Cheerful Sketches....

groetjes Bea(DT).

Stephanie zei

Such a sweet card, thanks for playing along with us during CIJ at Catch The Bug.

Angela zei

Cute...love Santa's little "reindeer"! Thank you for playing along with us at Catch the Bug's Christmas in July!

Nancy Soetaert zei

hé hé, verrassend om een kerstkaart te verwachten en dan mijn mooie verjaardagskaartje te zien! Was op tijd, hangt hier al mooi aan de draad, ik vind het een schitterende kaart! Mooie kleuren, toffe bugaboostempel, DANKJEWEL!
Ook jullie kerstkaartje is heel mooi, net als de andere van de weekchallenge van Bugaboo. jullie mogen ook fier zijn dat je ze allemaal hebt kunnen maken!
Lieve groetjes
Nancy
DT52WTC

Crealientje zei

2 hele leuke kaartjes!
Verjaardagskaart lekker vrolijk van kleur.
Kerstkaart met een Super leuke digi.
Groetjes Crealientje.

Margreet zei

En dan ben ik nog even terug in mijn hoedanigheid van DT lid om je te bedanken voor je deelname bij Cheerful Sketches!
xxx Margreet