vrijdag 21 juli 2017

de laatste kerstkaart...Christmas in July Day 7....Catch The Bug.


Zo dames de aller allerlaatste kerstkaart voor van de week....pfff valt toch nog flink tegen. En deze helemaal moest echt op de val reep gemaakt worden, maar gelukt.
Het wachten was op de nieuwe freebie , want  die moest gebruikt worden.

Wel een hele leuke vind ik , die zal nog weleens meer langs komen.
lieve groetjes, bedankt voor jullie,s leuke reacties...
zeker voor die van vandaag....heb er lol om gehad.

Fijne avond veel liefs Annemarie


9 opmerkingen:

Danielle zei

De digi is inderdaad leuk! En wat grappig, zie ik weer de labeler stempeltjes van Stampin'Up voorbij komen en denk dan: waarom gebruik ik die zo weinig want ze zijn zò leuk!! Een erg leuk kaartje, knap om een hele week er een te maken.... ik heb er toevallig van de week twee gemaakt, de eerste van dit jaar ;-)

Eri zei

Wow, wat leuke kaart, en helemaal weer in de "Annemarie" stijl! Rudolph is heel mooi ingekleurd. Knap hoor gedaan elke dag een kaart, en vandaag zelfs 2!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Wat een leuke kaart en wat een enige digi. Ik zag hem vandaag voorbij komen en heb hem natuurlijk opgeslagen. Knap dat je/jullie er zoveel gemaakt hebt/hebben.
Groetjes,
GerJanne

Nancy Soetaert zei

wat een mooie! De mijne zijn nu ook af, berichtje komt er sebiet op.
Een hele klus maar wel leuk hé zo'n week!
Fijn weekend nog!
Nancy

Colien zei

Hele leuke kaart en grappige digi! Tof dat jullie weer een mooie voorraad kerstkaartjes hebben kunnen maken afgelopen week.
grtz. Colien

Pippa zei

Wonderful card and a great take on our recipe at Catch the Bug. Thanks for joining in with the CIJ event. Pippa GD

Diny zei

Wat een leukerd weer Annemarie....knap dat je het hebt volgehouden!
Groetjes Diny

Margreet zei

Het valt idd best nog wel tegen hè om zoveel kaartjes op rij te maken. Maar ja, het is toch extra productie buiten de normale dingen om. Ik had met mijn DT werk goed vooruit gewerkt, maar merk nu toch dat ik er weer even hard tegenaan moet. Vooral omdat ik 'privé' ook nogal wat (leuke) dingen had.
Maar goed, jouw kaartje is ook weer af én heel erg leuk geworden. Ik vond het ook weer een toffe digi en ga hem beslist nog eens gebruiken!
Heel fijne zondag gewenst!
xxx Margreet

Crealientje zei

Mooi laatste kaartje!
Wat een toer deze week. Voorraad kerstkaarten schiet al mooi op.
Deze is weer prachtig samengesteld.
Leuke digi is het hé!
Ik ben blogrondje aan het inhalen😉
Groetjes Crealientje.