vrijdag 21 juli 2017

Catch the Bug Christmas in July...Day 6

Zooooo...die lelijkerd is ook weer van het scherm....eerst wat anders eronder gedaan....
Stukjes papier van Stampin Up wel helemaal geen kerstpapier, maar met die sterretjes , dacht ik...hier kan ik wel iets mee.
Het is nog niet helemaal mijn ding (komt denk ik ook door het afdrukje) zou die zelf niet zo snel uitkiezen, was afgelopen vrijdag de FREEBIE....
Merit had het afdrukje ingekleurd, dus wilde er zeker iets mee maken, maar wat ik eromheen heb zitten breien was echt niets.
Hoop het zo weer een beetje goed te hebben gemaakt!!
Leuk al jullie,s eerlijke commentaar....
Zit het lachende te lezen achter mijn schermpje..


Laat mijn oude berichtje er nog onder staan:

De op 1 na laatste kaart voor Christmas in July.
 Dit vind ik maar een kaartje van niets....plaats hem wel want iets anders maken lukt niet meer....
Plaatje is schattig hoor en leuk ingekleurd, maar de rest eromheen is maar een aanfluiting.
Jammer maar af en toe heb je van die container kaartjes...
Op het laatste kaartje hoop ik echt mijn best te gaan doen...en er iets leuks van te maken...






Fijne dag veel liefs Annemarie

12 opmerkingen:

Margreet zei

Volgens mij was dit een vluggertje Annemarie?? Het kleuren ziet er wel heel mooi uit, maar de afwerking is minder dan wat ik van je gewend ven. Maar zoals je zelf al zegt, af en toe hebben we dat. En je hebt gelijk om hem te laten zien en meedoen hoor! Zou ik ook gedaan hebben. Ik kijk nu al reikhalzend uit naar je laatste creatie (waar ik waarschijnlijk niet veel tijd voor zal hebben...wordt misschien mijn containerkaartje wel☺☺??)
Fijne dag!
xxx Margreet

Crealientje zei

Goedemorgen Annemarie,

Ik volg je nog niet zo lang. Maar zie inderdaad dat dit niet is wat je normaal maakt.
Niet in de container gooien hoor, het valt reuze mee.
Ik vind het wel mooi, maar had zelf achter de boeketjes( tenminste daar lijkt het op) :)nog een stukje groen cardstock gedaan!
Dat maken de 2 stuks designpapier op elkaar wat rustiger, lijkt me. Maar hé, wie ben ik! Ik leer meer van jou dan anders om denk ik :)
Je kleur werk is erg mooi en helder.
Kop op de hele week kerst creaties maken valt ook niet mee. Dan sluit je gewoon met een klapstuk!!!!
Ik heb er vertrouwen in.
Kom vanmiddag je andere dingen bekijken, heb nu niet veel tijd, maar wou je even een hart onder de riem steken! :)
Succes vandaag, en lieve groetjes Crealientje.

Eri zei

Ik ben blij, dat een ander ook wel eens een kaartje heeft waar ze helemaal niet tevreden over is. Het plaatje is prachtig en mooi ingekleurd. Het papier erachter vind ik wat minder, maar in de container moet het zeker niet! Succes met de laatste!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Een containerkaartje...wat een uitdrukking :-) Mijn moeder en ik zeiden altijd: deze is voor iemand die het niet zo goed ziet :-)
Maar goed, ik snap wat je bedoelt en ik ben "blij" dat er bij iemand anders ook wel eens iets anders uitpakt dan gehoopt of bedoeld... Ik vind je plaatje heel mooi gekleurd, kun je op een rustiger moment dat niet voorzichtig van je kaart afhalen en er een nieuw kaartje mee maken? De container is zonde... En anders stuur je m naar iemand die het niet zo goed ziet, of die je niet zo aardig vindt :-)
Wel knap dat je zo aan deze uitdaging mee doet!
Groetjes
Jantine

Colien zei

Hihi, je bent wel kritisch...maar waarschijnlijk zijn we dat allemaal ;-) Knap kaartje wel, hoor! Kerst in roze valt niet mee, maar het is je gelukt! Ben benieuwd naar de volgende in de serie...

Irene zei

I heb kennelijk iets gemist whahhaaaaaaaaa, de roze is best leuk dus eind goed al goed??

xx Irene

Eri zei

Dit is meer een kaartje zoals we dat van jou kennen! En vele malen mooier dan die hieronder. (maar lelijk zou ik hem ook niet willen noemen) Prachtig met dat roze papier en mooie tekst! Ik zit hier ook te grijnzen achter mijn schermpje hahaha.
Groetjes, Eri

Danielle zei

Hahaha Annemarie, ik heb het een keer gehad toen ik een kaartje als gastdesigner mocht maken. De tijd was (te) beperkt en niets lukte. Ik heb toen een kaartje geplaatst waar ik achteraf van dacht, ik vind 'm helemaal niet mooi.... ach ja, zo blijven we bewust dat het eigenlijk heel knap is dat we zo vaak zo'n leuke kaartjes maken :-) Je tweede versie vind ik stukken mooier, leuk om ze beiden te laten zien!

Billie A zei

Very pretty card. I love the layout and your take on the challenge. Thanks for sharing and joining us at Catch the bug for our CIJ.

Billie A
Catch the bug
Inspiration Destination
Creative with Stamps
Aud Sentiments
Paper Play Sketches

Ellen zei

Nou, je verbeterde versie vind ik goed geslaagd hoor! Dus je mag tevreden zijn. En dat het niet altijd lukt is zo herkenbaar. Het zit vaak al helemaal in mijn hoofd en bij de uitvoering ziet het er niet uit, over het algemeen lukt het het beste door maar gewoon aan de slag te gaan is mijn ervaring, maar ook dat zal voor iedereen wel weer anders zijn.

Liefs, Ellen

Crealientje zei

Ja, deze is veel beter.
Goed gedaan!
Groetjes Crealientje.

Gina zei

De 'remake' is inderdaad mooier. Haha ! Ik herken me hier zo zelf in ! Je plaatst het kaartje dan toch, maar inderdaad, je staat er zelf niet 100% achter, maar... En dan komt ineens dat geniale idee om het anders te maken. Ik heb ook al zo kaartjes 'hermaakt'. Ben dan altijd blij dat ik mijn plaatje er zonder 'kleer'scheuren van af krijg. Hihi ! Groetjes, Gina