vrijdag 16 juni 2017

Mannenkaart....


Goedemiddag, vandaag een kaartje met de super leuke digi van Bugaboo....heb al een leuke bestemming ervoor.
Dacht ga even lekker aan de knutsel zodat ik nog mee kan met de twee uitdagingen van Bugaboo.
De freebie van afgelopen week daarvoor ingekleurd met copics.

Snel even buiten op de foto gezet (vind de kleuren dan altijd veel mooier)...maar wat een wind....telkens bewogen foto,s....en op mijn laatste foto die wel goed was....zie ik een verkreukelde linker hoek onder aan de kaart....Foto toch maar zo gehouden, wel even een nieuwe achtergrond kaart eronder geplakt.
Maar ga er weer naar mee naar buiten .....tis goed zo.

18 opmerkingen:

!neke zei

Super gave digi heb je gebruikt !!!!!!
Heel leuk !

groeten Ineke

Anoniem zei

Eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Eri zei

Helemaal leuk!
Fijn weekend!
Groetjes, Eri

Ellen zei

Ik zie de kreukels, hihi. Maar alleen omdat jij erover begint, hoor. Toffe mannenkaart. Superleuke afbeelding van Bugaboo en die sigaren (zo noemen wij die rietstengels met de bruine stukken altijd, geen idee hoe ze in het echt heten) staan er gaaf bij. Leuke stans is dat.

Stephanie zei

This is adorable, Thanks for playing along in our Stella Says Sketch Challenge at Catch The Bug.

Larissa zei

Leuke digi heb je er voor gebruikt.
Grappig kaartje is het zo geworden.

Margreet zei

Wat zijn de digi's van Bugaboo toch gaaf hè? Je hebt Gus leuk ingekleurd en er een tof kaartje mee gemaakt. Leuk om de 'sigaren' terug te laten komen.
Fijn weekend.
xxx Margreet

Joke de Wit zei

Grappig kaartje,mooi hoor.Gr.Joke

Aartje zei

Wat een leuke kaart met deze grappige djigi. Ik vind een goede foto maken ook altijd weer een hele klus.
Gtoeten, Aartje

Corrie zei

Het is een super geinige kaart, de digi is ook zo leuk, ik zit met een lach op mijn gezicht dit berichtje te tikken.
Prachtig gemaakt Annemarie en Merit.
Lieve groetjes,Corrie

Colien zei

Leuke combi van merken en materialen, gave kaart!
grt. Colien

Sollan zei

Such a lovely and fun card! Thank you for participating in the Brown Sugar Challenge

GerJanne zei

Hoi Annemarie,
wat een enige kaart voor je vader! Zeker als hij van vissen houdt. En heel mooi ingekleurd!
GerJanne

Anoniem zei

Great card and I love that you die cut the reed to match your image! Fabulous! Thanks for joining us at Brown Sugar and hope to see you again.
Tammy DT

Epie zei

Geweldig leuke kaart...scrapgirls :-)
Groetjes Epie

Crealientje zei

Leuke kaart!
Vind de digi geweldig.Geheel past goed bij elkaar.
Ja, foto maken dat is een dingetje. Buiten doe ik dat eigenlijk niet, zal ik eens proberen :)
Groetjes Crealientje.

papermade fairytale zei

Lovely card Annemarie! Thank you for joining us at 7 kids challenge blog this month! <3

Michele Cunningham zei

So cute! Love the papers you used. Thanks for sharing with us at 7kids challenge blog.
Michele