woensdag 26 april 2017

KKT kraft met lila....


Goedemorgen allemaal, nou nou het was een dilemma LILA/PAARS!!!
Niks maar dan ook geen STREEPJE design papier in huis, dus  maar een paars/lila paperpadje aangeschaft, van  Studio Light.
Wat een moeite kun je hebben met een kleur de kaart kwam na heel wat verwoede pogingen tot stand, (geef mij maar blauw!!)
Gek he dat een kleur zoveel doet, maar dat was de uitdaging kraft en lila/paars en het is me toch gelukt...
(denk met angst en beven al aan de volgende uitdaging daar zit natuurlijk weer paars/lila bij).

De kaart is naar een lieve blogster op gestuurd, heb het schattige afdrukje van LOTV gebruikt, en wat stansjes erbij, de tekst "lieve groetjes" er als laatste bijgeplakt met wat houten vogeltjes....

Ben benieuwd wat er nog meer is gemaakt, iedereen is altijd zo goed met deze kleur , ga kijken als internet het toelaat...dit bericht is gepland, we zijn een paar daagjes weg....

Fijne dag allemaal veel liefs Annemarie

26 opmerkingen:

Margo zei

Wat een mooie kaart Annemarie ! Je zou zo niet zeggen dat je er zo veel moeite mee had hoor ! Enneuh ja, dat is het perfecte excuus om nieuw papier aan te schaffen :)
Je hebt de stempel erg mooi ingekleurd en ik vind het vogeltje er leuk bij passen !

martina's kaartjes zei

ach wat een schatje ! lief en leuk kaartje is het zo geworden, mooi gedaan
helemaal blij weer met je deelname, op naar de volgende,
grtjs,martina
x

Nancy Soetaert zei

het is niet te zien dat paars een probleemkleur voor je was. je hebt nu je blokje, zeker nog gebruiken!
Ik vind je kaart heel mooi!
geniet van je vakantie!
nancy

Colien zei

Al die moeite is niet voor niks geweest, wat een mooi kaartje! Hopelijk zit er nog een papiertje in het nieuw aangeschafte blokje voor volgende maand, hihi...
grtz.Colien

Marfien zei

Echt lila, gelukkig had ik nog wat in huis. maar zo te zien kun je nog wel meer met dat blokje als deze ene vrolijke kaart, goede aankoop

Veerle zei

Heel mooi KKT kaartje, zeer geslaagde passage.
Groetjes Veerle

lenywim35 zei

Aan de kaarten is het al te zien.Zoveel v erschillende mensen zoveel verschillende meningen. Ik was er enthousiast over. Het is wel mijn kleur. Daarom was ik zo graag in de lavendeltijd in Frankrijk. Al die lila velden!!!
Maar ook in maart met al die crocussen in verschillende kleuren lila/paars in de voortuin. Ik was er lirisch over.
Maarje kaart is mooi geworden hoor. grts leny

GerJanne zei

Hoi Annemarie,
wat een enige kaart voor die blogster. Dat is altijd zo'n verrassing om een lief kaartje in de bus te vinden. En het is je heel goed gelukt, ondanks dat je er een nieuw blokje voor moest kopen (of dankzij?).
Ik heb dat blokje ook gebruikt..., maar had het al.
Lekker hoor een paar dagen weg ;-)
Geniet ervan!
GerJanne

Jantine zei

Wat een mooi kaartje maakte je, ondanks de moeite die het je kennelijk kostte. En speciaal papier voor de uitdaging aanschaffen, wauw!
Hopelijk geniet je van de dagen weg!
Groetjes
Jantine

PS Ik doe wel mee, ook al sta ik niet op Martina's lijst. Kom je langs?
http://jantineskaartjes.blogspot.nl/2017/04/kleurenkaartteam-4e-schakel-2017-kraft.html#comment-form

Mariken zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Staat mooi, kraft en lila. Geniet van je dagen erop uit!

karin zei

Een schattig kaartje in de KKT kleuren, heel mooi.
groetjes,
Karin

Marijke zei

Wat een schatje en wat een leuk stansje van dat vogeltje!Erg leuk gedaan. Groetjes Marijke.

Anita zei

Missie geslaagd!! Op naar de volgende challenge lila/paars. De stempel is ook erg leuk.
Groetjes, Anita

Margreet zei

Haha, je hebt er zelfs speciaal een papierblokje voor aangeschaft! Gelukkig dat deze kleur volgende maand nog een keer terugkomt!
Maar je kaartje is prachtig geworden...lief plaatje en leuke vogeltjes!
xxx Margreet

Ellen zei

Op onze Zuid-Afrikaanse 'rustdag' heb ik mooi even tijd voor een KKT-blogrondje. Wat een lief afdrukje heb je gebruikt voor dit kaartje! En verder heb je het ook heel mooi 'aangekleed'. Wat heerlijk zeg, een paar dagen weg. Geniet ervan!

!neke zei

Het is een hele mooie geworden !!!!
Tja , spannend welke kleur erbij komt .......

groeten Ineke

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Annemarie.Gr.Joke

Angelique zei

Hele mooie kaart, je zou niet zeggen dat het je moeite koste. Mooi papier, lief stempeltje en mooie stansjes gebruikt.
groetjes Angelique

Eri zei

Een heel leuk kaartje Annemarie! Heel goed gelukt!
Groetjes, Eri

Petra-loves-paper zei

Veel moeite en struggles maar uiteindelijk toch een mooie kaart!

Creatiels zei

wat een schattig kaartje heb je gemaakt, ook al vond je kleurcombinatie niet zo makkelijk.
mooi resulaat
groetjes
Els

Ans S. zei

Prachtige kaart met een schattig stempeltje.

Groetjes Ans

Nelly zei

Supermooi in de kleuren van het KKT.

Groetjes Nelly

Danielle zei

Wat een lief kaartje! Leuk met die vogeltjes! En voor de volgende keer heb je het papier al mooi
in huis :-)

Larissa zei

Oeps, sorry dat ik het zo moeilijk heb gemaakt.
Maar het is je wel heel goed gelukt om een mooie kaart ermee te maken.
Geniet nog van je daagjes weg!

Sarah zei

Ik vind hem supermooi! Paars heb ik veel liggen ☺