vrijdag 7 april 2017

Jarig.....in de zomer


Goedemorgen vandaag een kaart met het leuke papier van stampin up , kreeg dit voor mijn verjaardag daar wilde ik dus iets mee maken.
En ik wist dat ik nog ergens (jaja weer op de zolder) een stempeltje van een  ijsje had liggen , en wat ik nog nooit had gebruikt,,.
 Ja hoor gevonden, dus aan de slag.  Sketch van Mojo Monday erbij gepakt...en eigenlijk was het toen zo gepiept, wel een erg zomers kaartje    

Vond ook nog een stempeltje van een paar slippertjes past er ook leuk bij...dus daar maakte ik ook nog een kaartje mee (10x10) ...twee vliegen in 1 klap...dat heb ik niet zo vaak.
  


Dus mocht je ergens in de zomer jarig zijn....laat het me weten de kaartjes liggen al klaar, meestal moet ik op de valreep nog wat maken maar deze heb ik alvast voor de jarige in de zomer....

Welkom Martina op onze blog....

Mojo Monday - Sketch
Addicted to Stamps - Stempel +tekststempel

Fijne dag veel liefs Annemarie....

14 opmerkingen:

Mariken zei

Hè jammer, ik ben pas 22 oktober jarig....ze zijn echt heerlijk zomers en vrolijk, jouw kaartjes! Heel erg tof!!

Eri zei

Leuke zomerse kaartjes Annemarie! Voor mij zijn ze ook niet, ik ben al jarig geweest!
Groetjes, Eri

Ellen zei

Wat een superleuke, vrolijke, zomerse kaartjes! Laat het mooie weer maar komen. Ijsje erbij, teenslippers aan... perfect!

Enny zei

Wat supermooie en leuke, vrolijke kaartjes, prachtig ! Ik ben maandag jarig, nog te vroeg voor een ijsje of slippers, ha, ha ! Maar voor de zomer-jarigen heb je alvast voorraad ! Groetjes, Enny

Corrie zei

Wat een prachtig papier en zo vrolijk van kleur, je hebt er weer twee geweldig mooie kaarten van gemaakt Annemarie, laat de zomer maar komen.
Lieve groetjes,Corrie

Larissa zei

Helaas niet in de zomer jarig, vrolijke kaartjes zijn het zeker wel.
Kom maar op met dat mooie weer.
Fijn weekend!

Sarah zei

Super leuke kaartjes! Ik heb wel twee zomerkindjes hier... ik ben donderdag jarig. Xxx

Joke de Wit zei

Leuk Annemarie.laat de zomer maar komen.gr.joke

Dora zei

Mooie kaarten

GerJanne zei

Allebei zijn ze erg leuk! EN ook in november vind ik zo'n kaartje erg leuk! Dan lijkt het alleen of het nergens op slaat. dat zie ik, mr ze zijn zo ontzettend leuk!
GerJanne

Marisa zei

Great mix of colours and love that big ice cream cone. Thanks for joining us at Mojo Monday!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Annemarie, wat een mooie zomerse kaarten heb je gemaakt. Ze passen al perfect bij het weer van vandaag.
Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

Colien zei

Heel leuke kaartjes, heerlijk zomers!
grtz.Colien

Ellen zei

Heerlijk zomerse kaartjes, hartstikke leuk! Helaas niet voor mij: december, maar daar valt ook vast iets op te verzinnen. Wanten ipv ijsje of zo :)

groetjes, Ellen