vrijdag 3 maart 2017

Zustertje


Hallo lieve bloggers,

Hier weer een keer een kaartje van mij!
Ik had deze week voorjaarsvakantie, moest wel gewoon werken maar niet naar school.
Vandaar dat ik even tijd heb gehad om dit kaartje te maken.
Het kaartje is voor een collega van mij die langdurig ziek is. Ik vond dit stempeltje van magnolia wel erg toepasselijk (omdat ze zelf ook 'zuster' is)!

Allemaal weer een fijne dag vandaag en hopelijk tot snel!

Lieve groetjes, Merit 

Midweek Magnolias.(die cuts - magnolia stamp - shabby chic)
Lovely Hangler or Sweet Magnolia.
In The Pink.
Brown Sugar Challenge.


Plaats ook nog even een kaartje onder die van Merit, heeft bloed zweet en tranen gekost, maar wilde graag meedoen met de lift challenge....niks geen bloemen en takjes, dan maar iets anders ....na ongeveer 10 correspondentiepapiertje eindelijk iets wat ik wel aardig vond.
Nou daar ging ik dan.... papier en inkt  van Stampin Up erbij gezocht en aan de slag voor het ECHIE!!
Dan nog de kunst om netjes te stempelen ...meestal op het laatst gaat er weer wat mis, maar een aantal uren later was mijn kaartje klaar ...hoelang kan je over zoiets simpels doen....maar dit is niet mijn ding, vond het zelfs na een aantal uren toch nog leuk hoor....snel op de foto want de challenge loopt vandaag af.

Lift Challenge 114.
Inky Chicks.


Fijn weekend veel liefs Annemarie

17 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie lieve kaart, leuke papiertjes en mooi gekleurde stempel.
Fijne dag
Nancy

Colien zei

Mooi, persoonlijk kaartje!
grtz.Colien

Margriet Tournier zei

Superleuke kaart Merit en helemaal omdat ie nog zo persoonlijk is ook. En simpel wil helemaal niet zeggen dat het ook snel gaat Annemarie. We zullen maar denken dat goed werk tijd nodig heeft. (-; Ik vind je kaart prachtig!

Groetjes en fijn weekend dames.
Margriet

Ellen zei

Wat lief Merit, dat je een zo'n toepasselijk kaartje voor een langdurig zieke collega hebt gemaakt! En jouw langdurige geknutsel heeft een prachtige liftkaart opgeleverd, Annemarie!

Marjan zei

Lief kaartje voor haar collega van Merit en jouw lift mag er absoluut zijn, ik vind hem gaaf en goed geslaagd! Ook al kostte het moeite, wat leuk dat je toch hebt doorgezet en je mag trots zijn op het resultaat! Dank je wel voor het meedoen!

Danielle zei

Merit, wat een lief kaartje voor je collega! Dat doet vast goed, een echte opkikker :-) En je liftkaartje is leuk geworden Annemarie! Ik herken dat helemaal, uren bezig en dan je kaartje klaar... maar als je dan uiteindelijk zo'n leuke kaart als resultaat hebt is het prima! Mooie kleurtjes heb je gebruikt. Fijn weekend voor jullie :-)

Gina's Cards zei

This is such a fabulous card, and you have coloured her so beautifully! Love the papers too! Thank you for sharing with us at LHOSM, good luck and I hope you will join us again.
Hugs
Gina xx

Cornelie zei

Ik schreef net ook al ergens, als het makkelijk is is het geen challenge meer. Maar super tof dat je de uitdaging bent aangegaan! leuk geworden, dank je wel!

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Merrit,zal ze wel blij mee zijn.Zag de liftkaarten wel langskomen maar zag er tegen op om er een temaken die van jouw is mooi geworden Annemarie.gr.joke

Larissa zei

Wat een lief kaartje Merit, die doet haar vast goed.
& Annemarie, je lift kaartje is echt leuk, mooi gemaakt.

Diny zei

Schitterend Annemarie....beide kaarjes zijn heel goed gelukt hoor!
Groetjes Diny

!neke zei

Mooie kaart voor de challenge !!!!
Jouw kaartje is ook top !!!

groeten Ineke

GerJanne zei

Hoi Merit,
dit is mijn favoriete Magnolia! Zo leuk!
Komt vast doordat ik zelf óók 'zuster' ben, hihihi. Maar dit gaat je collega super vinden! Hopleijk knapt ze er alvast een beetje van op.
Groetjes,
GerJanne

Hoi Annemarie,
jouw lift is toch heel goed gelukt! Ondanks dt er 10 in de prullenbak beland zijn. Dan is het vast kunst.... hihi. Je hebt een mooie kleurtje gekozen en leuk met de ballonnen en de spetters!
Groetjes,
GerJanne

Céline zei

so gorgeous
thanks for playing with us at midweek magnolias
hugs
céline

Durvina zei

Wat een gezellige Magnolia kaart <3
En de andere kaart is heel orgineel zo, goed gelukt ;)

liefs, Durvina

Unknown zei

mooie kaart, mooie kleuren gebruikt

Ellen zei

Leuke kaarten dames! En toch maar mooi doorgezet Anne-Marije.

groetjes, Ellen