vrijdag 31 maart 2017

you,re a STAR


Vandaag een beetje een anders dan anders geboorte kaartje, voor een klein lief kereltje.
De stempel set en het papier beide  van SU.
Maak bijna altijd kaartjes in roze en blauw, omdat de meeste mensen dat ook graag willen, maar voor deze ouders ( geboorte kaartje was ook heel anders maar wel heeel leuk!!) kan een beetje anders dan anders kaartje heel erg goed.
Had hem al een tijdje geleden gemaakt en opgestuurd...twijfelde  om hem op mijn blog te zetten, en toen ook niet gedaan....nu wordt er een kaartje bij de Dutch Card Lovers gevraagd...zonder blauw of roze.
Gelijk schoot dit kaartje door mijn hoofd, en ja hoor gelukkig had ik wel een foto gemaakt.
Welkom Eri op ons blog ...gezellig dat je ons gaat volgen.

Fijne dag allemaal veel liefs Annemarie.




20 opmerkingen:

Danielle zei

Ik vind het juist erg leuk, zo'n kaartje in de niet standaard baby kleuren!! Deze is echt wel de moeite van het showen waard hoor :-) Fijn weekend!

Durvina zei

Echt heel leuk!
Gelukkig dat je hem plaatst ;)
Zou zoned geweest zijn om hem hier niet te laten zien..

liefs, Durvina

Margot zei

Hele leuke kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Annemarie.Gr.Joke

!neke zei

Hele mooie weer !
Goed dat je nog een foto had !
Fijn weekend ,
groeten Ineke

Larissa zei

Lief kaartje, gelukkig heb je hem met ons gedeeld.

Ellen zei

Waarom twijfelen? Het is een hartstikke leuk babykaartje! Leuk juist, dat het anders dan anders is.

Colien zei

Heel mooi babykaartje, toffe kleurtjes!
grtz.Colien

GerJanne zei

Ik vind hem super! Maar ik snap je twijfel wel een beetje. Zou ik precies hetzelfde hebben. Maar het kan zeker!
GerJanne

Anita zei

Leuk hoor een babykaart in een andere kleur. Ik vind de kaart leuk!
Liefs, Anita

anja curvers zei

Een hele leuke aparte kaart hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Marjan zei

Mooi kaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Sarah zei

Ik vind hem super!!! Heel mooi!
Ik ben blij dat je hem toont. Van deze kaart word ik blij!

Freubelmina zei

Deze is zeker niet minder mooi dan de gebruikelijke rosé en blauw, ik vind hem supermooi!
Fijne avond, liefs Wilma

Diny zei

Prachtig babykaartje in deze kleurtjes Annemarie!
Groetjes Diny

Crealientje zei

Prachtige baby kaart!
Gelukkig had je een foto genomen en kunnen wij nu ook genieten van je creatie.Ik ben jullie gaan volgen:)
Heel leuk gedaan!
Ik hou van niet traditionele geboorte kaartjes.
Groetjes en fijne zondag verder.
Crealientje.

Mary zei

Het is een superleuk babykaartje! Juist leuk in deze kleurtjes. En babykaartjes dat kun jij echt wel!
Ik heb jullie prachtige kaartje voor de geboorte van Chloë ontvangen. Het is een prachtig kaartje! En wat een leuk model kaart k. Heel hartelijk dank, dat was super lief van jullie!
Liefs Mary

Mary zei

Ik vergeet je helemaal nog te feliciteren!! Ik hoop dat mojn kaartje inmiddels is aangekomen.
Hoop dat je lekker verwend bent, en een leuke dag hebt gehad.

Ellen zei

Ik hou ervan, anders dan anders. Ik vind het een superleuke kaart!

groetjes, Ellen

Ellen zei

Wat een leuke feestelijke kaart!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen