donderdag 16 maart 2017

X-MAS




Dit keer een snel klaar kaartje, schrok gisteren al dacht ooo nee bijna donderdag en nog niets gedaan.
Dus vandaag mijn Scandinavian Winter knipvellen met achtergrond papier opgezocht, makkelijk alles past bij elkaar dus even snel een kerstkaartje gemaakt....en gelijk nog twee kaartjes bij elkaar gesprokkeld, die moeten nog in elkaar worden gezet.......
Maar de klad begint er al snel in te komen en dat komt echt door het mooie weer en de tuin!!!!
Ik knutsel graag maar ik ben ook heel graag buiten zeker als het lekker weer is.
Dan komt het knutselen komt in het gedrang.......
Nu ik dit kaartje plaats zie ik wat een haast ik heb gehad....de letter S is inmiddelds er voorzichtig afgepulkt, en weer opnieuw en nu wel goed opgeplakt.

WHAAA heb ik zo met best gedaan om nog even snel mee te doen met de challenge, kom ik er om half 9 achter dat ik hem niet geplaatst heb....maar nog snel even gedaan!!


Fijne dag veel liefs Annemarie


11 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Een hele mooie, het blijft een mooie lijn van plaatjes en papiertjes. Mooie takjes en blaadjes onder je bloem ook!
Tof dat het toch nog gelukt is!
Nancy DT52WTC

GerJanne zei

Mooie kaart Annemarie! En ja dat is waar, bij mij ook, mooi weer, dan trekt buiten. Gelukkig kan ik twee wandelingen maken naar en van mijn werk. Mooie combi van plicht en buiten!
GerJanne

Ellen zei

Heerlijk hè, dat mooie weer? Ben gisteren toen ik uit school kwam heerlijk in de tuin in het zonnetje gaan zitten. Daar knap ik echt van op. Je kerstkaart vind ik prachtig! Heeft een hele mooie, rustige uitstraling. Vandaag weer volop zon, geniet ervan!

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Annemarie!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

!neke zei

Deze kaart heeft weer een prachtige uitstraling !!!!
En , ja , een week vliegt voorbij,zeker als
de zon zich ook nog laat zien !

groeten Ineke

Mariken zei

Prachtige kaart, ik ben gek op hertjes!! En dat weer, echt zo genieten van die zon, daar knap je van op. Fijn weekend!!

Colien zei

Mooi kaartje, top dat je zo je best hebt gedaan om mee te doen met 52WTC!
grtz.Colien

Diny zei

Wow....wat een super GAAF kerstkaartje heb je gemaakt Annemarie!
Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
Groetjes Diny

Dora zei

Prachtig!!

Danielle zei

Ja wat was het heerlijk weer!! Helaas was ik iedere dag te laat thuis om er echt van te genieten, maar toch voel ik me beter als de zon schijnt :-) Mooi, dit kerstkaartje met zachte tinten. Ik zal toch maar eens een poging doen ook af en toe vast een kerstkaartje te maken tussendoor....

Ellen zei

Ja, dat gaat nog lastig worden als het mooie weer toeslaat, dan zullen het bij mij ook best wat snelle kaartjes worden. En daar is niks mis mee toch? Jouw kaartje vind ik hartstikke leuk, ook met de 'verkeerde' s.

Liefs, Ellen