donderdag 23 maart 2017

Merry Christmoose....


Vandaag weer een kerstkaartje, de weken vliegen om...tis bijna weer al eind maart, van het weekend het uur er weer af, is het 's morgens weer donker...voor mij hoeft het niet t'ís nu zo lekker dat het al zo vroeg licht is.
Straks rond de kerst vind ik de donker gezellig en knus, maar nu zou ik het liefst alle ramen en deuren opengooien en de zon binnen laten...dat gaat vandaag al aardig lukken.
Voor vandaag heb ik dit vrolijke  rendier ingekleurd, gewerkt n.a.v. een sketch....ben er net echt tevreden over maar tijd om een andere te maken was er niet meer...was weer een op de valreep kerstkaart!!
Ben benieuwd wat de andere deelnemers weer hebben gemaakt,

Fijne dag liefs Annemarie

Catch the Bug - Sketch.
Catch the Bug - Twine Green Stripes BINGO.

33 opmerkingen:

Colien zei

Wat een leuke kaart! Die Bugaboo's blijven grappig, zal ze ook weer es opzoeken... Gezellig dat je er weer bij bent op donderdag bij 52WTC!
grtz.Colien

Nancy Soetaert zei

Leuk en vrolijk kerstkaartje!
dank je wel dat je er weer bij bent op kerstkaartendonderdag.
Nancy DT52WTC

Yvonne zei

Het is een heel leuk kerstkaartje geworden met het vrolijke rendier.

Groetjes,
Yvonne.
DT 52 WTC

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Annemarie.Gr.Joke

Diny zei

Wat een leuke kerstkaart Annemarie....het plaatje is zo grappig!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Wat een mooie kaart. Alles past perfect bij elkaar. Superleuk gemaakt. Groeten trijntje

!neke zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje !!!!
Past wel in deze tijd.....
Laat de zon maar gaan schijnen !!!!
groeten Ineke

Epie zei

Wwaauuww wat een grappige kerstkaart is dit.
Maak er een fijne dag van daar .
Groetjes van Epie

Jantine zei

Wat een leuke kerstkaart, Annemarie. Geinig plaatje!
Groetjes
Jantine

Sylvia zei

Mooie kerstkaart met een grappig rendier.Leuke kerstsvlok erbij.

Groetjes, Sylvia.

Laurespage zei

Wow, wat een leuke kerstkaart !
groetjes, laurette

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Annemarie...en wat een geinig rendiertje erop...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

marian zei

Een grappige kerstkaart.
Groetjes van Marian.

lenywim35 zei

Wat een vrolijke kaart. Heel erg leuk gedaan. Ja dat is ook Kerst. Lekker dekentje he? grts leny

Corrie zei

Oooo wat een geinig afdrukje, mooi gekleurd, niet tevreden, nou dat zou ik maar vergeten Annemarie, je kaart is super de super leuk.
Lieve groetjes,Corrie

Chris zei

Love this fun and gorgeous card, such a brilliant image! Thanks for joining us at Sweet Stampin' Christmas Challenge.
Chris
x

Cynthia zei

This is adorable, Annemarie. Fun design with the Bugaboo moose! Thanks so much for joining the March Bingo Challenge at Catch the Bug this week.

GerJanne zei

Hoi Annemarie,
leuk dat je dat schrijft over het licht 's morgens. Ik had maandag en dinsdag nachtdienst en ik verbaasde me erover dat het om kwart voor 6 al licht werd! Dus komend week kwart voor 7! Valt mee, toch??
Je kaart is super. Ik heb deze digi ook en hij blijft gewoon zo grappig!
Groetjes,
GerJanne

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een leuke kerstkaart!
Groetjes Anita

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje met die geinige rendier...ben altijd wel gek met de Bugabootjes...leuk papier ook!
xxx Margreet

The Crafty Critter zei

This card is so cute. I love the image you used and the colors are the perfect complement to it! Thank you for joining us at Brown Sugar Challenges.
-Miranda DT
TheCraftyCritter.com

Monique zei

Het duurt maar even hoor en dan is het 's morgens ook weer op tijd licht. Je kaartje vind ik super. En reuze grappig!!

Lieve groetjes, Monique

Suzan zei

Wat een super grappig kerstkaartje Annemarie!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Eri zei

Je hebt er een heel tof kaartje van gemaakt met het rendier en het mooie papier!
Groetjes, Eri

afke zei

Wat een grappige kaart Annemarie met dit plaatje! Maar ook je vorige kaarten vind ik heel erg leuk geworden.
Lieve groet,Afke

Freubelmina zei

Wat een grappig plaatje zeg!
Leuke kaart geworden!
Lieve groetjes, Wilma

Gail zei

Totally cute. Outstanding card! Thanks for joining us at Christmas at Sweet Stampin'! --Gail

Ans Gilbert zei

wat heb je een leuke digi gebruikt ik vind je kerstkaart heel erg leuk enne..de klok verzetten hoeft van mij ook niet,
groetjes Ans

Tammy Miller zei

Thanks so much for joining in our March Bingo Challenge! I love your project! I hope you will join us again very soon! Thanks for using a bugaboo image!

Enny zei

Oh wat een leuke kaart, en zo'n grappig rendier ! Groetjes, Enny

Ellen zei

Ik vind dat het een superleuke kaart, de digi is erg geinig. Ik heb ook zin in de zon: dit weekeinde was alvast heerlijk...

groetjes, Ellen

Margo zei

Hoi Annemarie,
wat leuk om te lezen ! Hier ook eentje die liefst dag en nacht de ramen opengooit nu ! Ik hou ook echt van de lentegeur die nu in de lucht hangt !
Bij mij viel het vanmorgen mee, toen ik opstond was het nog donker, maar toen ik vertrok gelukkig al wat lichter !
Je kaartje is erg leuk met het grappige rendier !

Stephanie zei

Adorable, thanks for playing along in our Stella says sketch challenge at Catch The Bug.