vrijdag 8 november 2013

Knutsel en Zo...Man Made


Goedemorgen het is weer Knutsel en Zo vrijdag...vandaag is het een keer geen kerst bij ons, maar zijn de mannen aan de beurt....wat een leuke spulletjes zijn er weer uitgekomen van Marianne Design alles in het teken van de man....neem snel een kijkje in de webshop!!
Bijna alles wat ik op deze kaart heb gebruikt komt dan ook uit de webshop...en er is nog veel meer leuks.
Hieronder staan de spulletjes beschreven die ik heb gebruikt als je er op klikt kom je gelijk bij het product, en op alle MD spullen is er altijd een leuke korting!!!

Gaan jullie ook mee op blog visite bij Karin en Didy,  Judith en Sanne.


Fijne dag allemaal en bedankt voor jullie's bezoekje veel liefs Annemarie en Merit.

15 opmerkingen:

Knutsel en Zo zei

Gaaf is ie Annemarie! Je heb er een mooi kaartje mee gemaakt!

Fijn weekend! Gr. Karin

Joke de Wit zei

Prachtig Annemarie ben ook helemaal weg van de matrialen van MD.Groetjes Joke

Colien zei

Stoer!
grtz.Colien

Lia zei

Wat een gaaf stoer kaartje heb je gemaakt,
groetjes Lia

Judith zei

Eindelijk eens een leuke serie voor de man! Ik vind zelfs de rits nog leuk voor een stoere tiener-meid (-:

Marga50 zei

Leuke kaart heb je gemaakt. groetjes Marga.

Erica ♥ zei

Wat een gave stoere kaart !
Een fijn en gezellig (knutsel) weekend ☺
Liefs van Erica ☼

Neline zei

Prachtige stoere kaart!
groetjes
Neline

Dina zei

wauw wat een prachtige creaties super mooi, ik hou van die kleuren

Renate zei

Kei leuke mannenkaart. De nieuwe serie van Marianne Design maakt van het maken van mannenkaarten een koud kunstje. Ik hem 'm inmiddels al op mijn verlanglijstje staan. ;o)

-xies- Renate.

corryskaart zei

wat een leuke stoere mannenkaart en wat een gave dingen heb je erop gezet!
groetjes,corry

Sanne zei

Wat een stoere kaart! Leuke spulletjes zijn het weer ja! Ik kan het niet meer bijhouden gewoon.

Liefs Sanne

Wil zei

Wat een lekker stoere kaart! Leuk zeg die rits haha
groetjes,Wil

Alina zei

mooie kaart, en de kleuren combinatie geweldig!!!

Mary zei

Gaaf!! Een stoere mannenkaart! Geweldig papier heb je gekozen en de rits vind ik super.
Fijne zondag, liefs Mary