zondag 16 december 2012

Anyone for Anya Sketch.

Het is weer tijd voor een kaartje voor Anyone for Anya!
De opdracht voor deze week is een kaartje te maken aan de hand van een sketch.
Ik heb hiervoor papier gebruik van Maja design en de randjes bewerkt met bruine inkt.
Het lieve meisje is ingekleurd met de derwent potloden en daarna uitgedraaid in een spellbinder.
Bovenaan de kaart 'Merry Christmas' gestempeld en de rest van de kaart
bewerkt met parels, kant, takjes  en een kerstboom vanuit de cuttlebug.
Dit is helaas mijn laatste kaartje voor Anyone for Anya, ik ga ermee stoppen omdat ik door school geen tijd meer heb om dit elke week te doen. Mijn moeder heeft de laatste weken heel veel
hiervoor gedaan en als het een verplichting wordt is het niet meer leuk!
Ga als nog langs bij de challenge blog van Anyone for Anya en blijf meedoen met de challenges!
 
Lieve groetjes, Merit

13 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Mooi Kaartje Merit,en inderdaad als het een verplichting wordt kun je er beter mee stoppen.groetjes Joke

Lia zei

Schattige kaart heb je gemaakt Merit, en je hebt gelijk school gaat nu eenmaal voor, en verplicht kaarten maken is nooit leuk,
groetjes Lia

Mary zei

Het is weer een prachtig kaartje geworden. Je hebt gelijk om te stoppen als je er geen tijd meer voor hebt, je school gaat immers voor. En kaartjes maken moet leuk blijven, en geen verplichting worden.
Fijne zondag, groetjes Mary

Anita Meijer zei

Wat is die schitterend geworden Merit, ziet er weer tiptop uit.
Liefs van Anita

Corrie zei

Prachtige kaart Merit, ik zie nu onder het bericht wie hem geplaatst heeft, ik moet even wennen bij jullie, maar vind het gezellig om langs te komen hier, het stempeltje is ook zo lief en zo mooi gekleurd, ik vind het een schatje .
lieve groetjes Corrie

Ellen zei

Wat jammer dat je gaat stoppen bij AFA. Maar ik snap dat school veel tijd kost en je kunt nu eenmaal niet alles. Je laatste kaartje is in ieder geval een hele leuke.
Groetjes, Ellen

Dina zei

een super lief kaartje mooi

Dina zei

een super lief kaartje mooi

Colien zei

Jammer dat je gaat stoppen, maar wel begrijpelijk. We zullen je gave, kenmerkende kaartjes gaan missen. Ook dit kaartje is superleuk, mooie kleuren en prachtig afdrukje! Succes met school en ik blijf jou en je moeder volgen, hoor!
grtz.Colien

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi kaartje, mooi papier heb je gebruikt en leuk het kantje langs de randen.

groetjes jolande

Karin zei

Prachtig kaartje!
Groetjes Karin

jolanda zei

mooi kaartje

Nicole zei

Wat een schatje!! Liefs, Nicole