maandag 9 januari 2012

5 jarig jubileum Doe@ding.

Hoera, http://doeading.blogspot.com/ bestaat 5 jaar! Daar moet natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden.
We hebben het shoppende magnoliaatje genomen die uit doe@ding komt lopen
met haar tassen vol leuke spulletjes. De afdrukjes zijn beide ingekleurd met de copics en het meisje
is uitgeknipt en opgehoogd. Bovenin de hoek een lange bloementoef gemaakt, met daartussen natuurlijk vijf roosjes. Onderop de kaart het hekje van magnolia gebruikt en daarop nog een bloem met de hartswirl eronder. En als laatste bovenin de hoek een stukje kraft gescheurd en
daarop '5 jarig jubileum' gestempeld.
En is het bij jullie allemaal gelukt, het vroege opstaan na zo'n heerlijk vakantie?
Bij ons wel hoor, ik hoorde om kwart voor vijf de eerste al naar benden strompelen.
Toen kon ik nog heerlijk even blijven liggen, maar om kwart over zes ging toch echt mijn wekkertje weer af, wat jammer! Had liever nog even blijven liggen, maar het was weer wel
gezellig op school om iedereen weer te zien na de vakantie.
Ik wil jullie allemaal alvast weer bedanken voor de leuke reacties en nog een fijne avond.
Aan de volgende challenge's wil ik graag meedoen:

 Doe@ding- Kaart met het getal 5 (en b.v. 5 roosjes/ 3x5pareltjes).
Winter Wonderland - Shopping.
Magnolia Down Under - Anything goes.
Ge-We Hobby Challenge - vierkante kaart.

Lieve groetjes, Merit en Annemarie

46 opmerkingen:

Esther zei

Schattig hoor.
Heel toepasselijk zo de shoppende Tilda.

groetjes esther

Marianne zei

Ik vind hem helemaal perfect die winkelende dame.
Groetjes Marianne

marion zei

Wauw, wat een supergaaf kaartje !! Liefs, Marion

Sanne zei

Prachtig! Ik vind het elke keer te gek hoe jullie die achtergrondstempel combineren! Mooie bloemetjes ook!

Liefs Sanne

Maris zei

leuk hoor, en je hier ging ook de wekker weer om half 7, en als ik zelf moet werken van de week gaat tie om 6 uur brrrr hihi

stempelfreaks zei

Wat een super kaartje weer zeg! Prachtige kleuren hebben jullie gebruikt. Viel hier ook weer tegen dat de wekker ging. Larissa vroeg meteen wanneer de volgende vakantie weer is:)
Groetjes Astrid & Larissa

Karin zei

Wat een leuk kaartje, mooie kleuren!

alinda zei

Hallo,

Super mooi kaartje!
erg leuke details ook.

Groetjes Alinda

Unknown zei

Prachtige kaart Merit, heel toepasselijk zo deze shoppende dame.

Lieve groetjes Suze

Neline zei

Ohhh...wat is tie leuk!! Ik vind het echt een hele gave toepasselijke kaart. Supers gedaan.
groetjes
Neline

Gemma zei

Dat meisje lijk ik wel, ik kom ook altijd met tassen vol bij Doe@Ding vandaan, mijn favoriete winkel! Het kaartje is weer super leuk! En was het draadjesvlees lekker? Groetjes Gemma

Hannie Stoel zei

Wat een mooie kaart Merit,

groetjes, Hannie

Tineke van der Linden zei

Een heel mooi kaartje!! Eh...ik herkan mezelf in Tilda... Ook ik kom graag bij Marlous en ga nooit met lege handen naar huis ;-)
Groetjes Tineke

Helen zei

wat een mooi kaartje in een prachtige kleurencombi. Groetjes, Helen

Yvonne zei

Wauw, ik vind het een schitterende kaart!! Mooie kleuren en supers mooi ingekleurd.
liefs Yvonne

*mieke* zei

Ik zeg: Helemaal geweldig! Wat leuk hoe Tilda uit de shop komt lopen...
Groetjes Mieke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel toepasselijk kaartje dames, super leuk en heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Joke de Wit zei

Het is eenheel mooi kaartje,mooi ingekleurd en de indeling vind ik ook leuk.Groetjes Joke

Aartje zei

Wow, wat leuk gedaan, dit is echt perfect voor het jubileum van Doe@ding. Echt een top idee.
Groeten Aartje

LottesCards zei

Wat super mooi.
En heel symbolisch gemaakt, zo leuk!

Fijn dat je het leuk op school hebt gehad.
Weer wennen na de vakantie, maar toch weer gezellig hé?!

Liefs Lotte

Sinikka zei

Wat een leuke kaart. Hele mooie kleurcombinatie. Ik ben wel benieuwd wat Tilda allemaal heeft gekocht :-)
Gr. Sinikka

Marijke zei

Gaaf! Helemaal toepasselijk de Tilda die bij doe@ding naar buiten komt met een tas vol spulletjes. Erg leuk gemaakt!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Mariken zei

Wat een hartstikke leuke kaart, mooie kleuren!
Gr-jes Mariken.

Colien zei

Geweldig leuk kaartje weer! Mooie achtergrond en zo toepasselijk, helemaal goed!
grtz.Colien

Cobie zei

Wat een super leuke kaart!

groetjes Cobie

Margriet Tournier zei

Wat een leuke kaart weer! Wij konden vanochtend nog wat langer blijven liggen, want de kids hadden het eerst uur vrij. Was wel lekker om weer te wennen.

Groetjes,
Margriet

Anke zei

Wat een mooi kaartje. Je hebt mooie details gebruikt.
liefs Tessa & Anke

Gerda Heijne-Hartsuiker zei

Wat een leuke kaart. Mooi gevonden dat tilda uit doeading komt lopen.
Ook de bloemen toef vind ik mooi.

Groetjes Gerda

downrightcrafty zei

Gorgeous card and great take on the shopping theme, thank you for joining us at the Winter Wonderland
Hugs Kate xx
ps I have some new candy if you are interested :)

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel mooie ,prachtige kleuren.

groetjes agnes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie kaart, prachtige kleurencombi, dat Tilda die tassen nog kan dragen zeg, met al die mooie spulletjes.

groetjes jolande

Chantal zei

Wat een superleuke kaart, ze lijkt idd net de winkel uit te lopen!
Groetjes Chantal

Linda zei

Wow what a beautiful card your colour combination and lay out is fantastic. Thank you for joining us this week at Winter Wonderland love Linda

Wendy Koorevaar zei

Ohh ik vind hem super geworden, leuk die winkelende Tilda! En de kleurencombi is weer top!

Liefs,
wendy

* Üla * zei

Super kaart, dames. De kleuren hebben jullie heel leuk uitgezocht net als de stempeltjes! Ik ken dat ook, ik ga nooit met lege handen de hobbywinkel uit! ;D
groetjes Ula

Elly zei

Wat een super leuke kaart meiden. Zo toepasselijk!!

groetjes, Elly

Tinie zei

Wat is dit een super leuk idee!! Een prachtig geheel, super!!!

Groetjes Tinie

Annette zei

Heel toepasselijk kaartje, very sweet!
xoxoAnnette

Thea Wildeman zei

Mijn complimenten voor jullie prachtige kaart en leuk dat jullie mee doen met de challenge van ge-we.
Ik wens jullie heel veel succes.
Groetjes Thea.

Debbie Pamment zei

LOVE this fabulous shopping scene!
Thanx so much for joining us this week at MDUC for our 'Anything Goes' challenge.
xXx

Mary zei

Geweldig leuke kaart!!
Mooie kleuren en super leuk hoe jullie de bloemetjes hebben gemaakt!!
Groetjes Mary

Mariken zei

Wat een geve kaarten zijn dit, echt geweldig!
Gr-jes Mariken.

Mariken zei

Sorry, type-foutje, ik bedoel gave kaarten!!!

stempelfeest zei

Echt superleuk! Vanmiddag heb ik hem in het echt bewonderd en dan is ie nog veeeeeeeeeeeeeel mooier ;-)
Groetjes,
Mariska

Angela zei

Ooooo wat een schatje!! en heel toepasselijk!hihih

xxAngela

Yvonne zei

Wow, wat een schitterende kaart!
Superleuk dat je meedoet met onze Ge-We Challenge>
Groetjeszz,
Yvonne