vrijdag 4 november 2011

Knutsel&Zo vrijdag..Lekker genieten.

Het is weer vrijdag...... KNUTSEL&ZO dag
Vandaag een easelcard gemaakt in de vorm van een theepot, dit is nu eigenlijk niets voor mij, ben er echt een hele dag mee bezig geweest (en nog niet tevreden) wat een getob,maar ik wilde het een keer proberen en ook eens wat anders maken dan een "gewone"kaart.
Het papier is van 4 Heures37  heb 2 verschillende lijnen gebruikt.
Het dametje van Whiff of Joy is ingekleurd met derwent en vond ik er wel leuk bij passen.
Op de dop de nodige stipjes gezet met de perlen-pen en als knop voor de dop een grote halve parel gebruikt.
Klein stukje tekst uitgeknipt uit het designpapier en ook op het deksel geplakt.
Als laatste nog een stukje lint aan het oor van de theepot gestrikt.
Onderaan de easelcard 2 harten uitgestanst en op het binnenste hart met rub-ons "lekker Genieten"
geplaatst.
Twee vilten bloemen uitgestanst en een klein houten knoopje met katoenen touw er als laatste ingeplakt.
Er moet nog wel een speciale envelop worden uitgevonden voor deze easelcard want hij klapt een beetje raar uit, maar ach kleinigheidje blijf je houden.

Deze spullen komen allemaal uit de webshop van Karin:

- Cardstock>>  Bazzil Cardstock Classic Kraft.
- Papier>> 4Heures37>>Passage Philéas.
                                                  2,Ch.des Bons Enfants.
- Marianne Design >> Rub on Jubileum.
- Knopen>> houten knopenmix.
- Lint en Touw>> Katoenen touw creme.
- Vilt>> Bordeaux en Donker bruin. 

Neem vandaag ook een kijkje bij onze collega's Margriet en bij Karin en Didy, zij hebben vandaag ook weer wat leuks op hun blog gezet.

Neem snel een kijkje in de webshop voor fantastische aanbiedingen.

MAANDAANBIEDING!

Omdat wij niet op de KreaDoe aanwezig zijn, hebben wij besloten alle lopende aanbiedingen ook in November door te laten lopen!

Dat betekend dat je 20% korting ontvangt op:

Alle Eline`s huis en winterhuis artikelen (m.u.v het Eline`s huis boek).
Alle Marianne Design artikelen, stempels, papier, creatables etc.
Alle clearstempels van alle merken.
Alle mallen van, Nellie Snellen, Cheery Lynn, Marianne Design.

Alle losse Derwent potloden van 1,85 voor 1,65

30% korting op het papier van 4 Heures 37 m.u.v. de nieuwe lijn 4 Rue des pouces verts.

Kortingen zijn al in de vermelde prijzen verwerkt!


Fijne dag allemaal en veel liefs,Annemarie

36 opmerkingen:

Astrid en Brenda zei

Wat super gaaf model van kaart heb je gemaakt.
Groetjes Brenda en Astrid

Christa zei

superr hoor , leuk ideetje zo ,papier staat er perfect bij xx christa

Lia zei

Knap gedaan hoor en het papier pas perfect,

groetjes Lia

Knutsel en Zo zei

Wat een superkaart Annemarie. Soms heb je dat wel eens dat je inderdaad heel lang met iets bezig bent maar ik vind het een geweldig leuke kaart geworden. Ik had ook zo'n soort ideetje voor vandaag maar ook druk druk net als jij en kreeg het niet op tijd af. Je foto heb ik op de blog erbij gezet!

Heel veel plezier morgen!

Groetjes, Karin

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Nou vind. Het wel een leuk kaartje,vooral het theepapier is erg leuk,helemaal voor zo'n theeleut als ik ben.
Fijne dag, Gr. Agnes

Unknown zei

wowwwwwwwwwwww wat is dit mooi wat een mooie theepot schitterend gedaan

Liefs Nellie

Margriet Tournier zei

Wauw, wat een mooie kaart! Goed werk heeft tijd nodig hè. Ik vind hem prachtig!

Nogmaals veel plezier op de beurs en een fijn weekend toegewenst.

Margriet

Durvina zei

Ohhhh, wat is ie geweldig!
een echte topper.
Ik heb er zin in.....
Tot morgen.

liefs, Durvina

Marianne zei

Je krijgt er toch dorst van.
Keigaaf meiden.
Groetjes Marianne

Jolanda zei

wat een leuke easelcard uhmmm theepot:0)
grtz Jolanda

Durvina zei

trouwens die envelop hoef je niet te zoeken hoor, je mag hem ook gewoon door mijn brievenbus stoppen!
hahahaha

Anoniem zei

Hij is echt geweldig leuk Annemarie. Wat een super stempeltje heb je erbij gevonden. Dit past zo mooi erbij. Echt het geheel is helemaal super.
Groetjes Joke

Irene zei

HAHA, ben het helemaal met Durvina eens maar dan hou je wel het envelop-probleem natuurlijk, lol!! Zonder dollen: hij is SUPER leuk en zo gaaf met dat papier er bij, mooier had niet gekund!
Onwijs veel plezier morgen!!!

Liefs, Irene

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, super gaaf!!!!!!!! kaartje.
Wat leuk gedaan met de theepot en het afdrukje past er perfect bij.

groetjes jolande

José zei

Ik vind het een geweldige kaart! Dat je ermee hebt zitten tobben is niet te zien. hele leuke stempel en de theepot vind ik te gek!
Groetjes, Jose

Judith zei

Goedemorgen!
Eerst over die envelop: Karin verkoopt echte (leuke) joekels van enveloppen in haar webshop: 20,0 x 20,3. Zou dit passen? (-: (-:
Je hebt hier veel werk aan gehad, dat geloof ik graag. Maar het resultaat is dan ook meer dan leuk!!!
Hebben jullie die nieuwe lijn van 4 Heures 37 ook al gezien? Ik heb net een bestelling geplaatst, hihi

Veel plezier morgen op de beurs en hopelijk komen jullie Karin nog tegen, zou leuk zijn!
Groetjes
Judith

Tinie zei

Super wat een idee!!! Het ziet er helemaal geweldig uit!!

Groetjes Tinie

Wendy Koorevaar zei

Nou het is een schitterend kaartje geworden hoor, echt leuk met die theepot en dan het bijpassende afdrukje. Kan me wel voorstellen dat het niet eenvoudig te maken is.

Groetjes,
wendy

Esther zei

Kan me voorstellen dat je er lekker druk mee geweest bent.
Maar het resultaat mag er zijn hoor.
Niks mis mee toch??

Groetjes Esther

Wilma zei

Leuke kaart! Ik kan me voorstellen dat je er lang mee bezig geweest bent...zou ook niets voor mij wezen!!
Voor morgen heel veel plezier op de KreaDoe!
Geniet ervan, liefs, Wilma

Tineke van der Linden zei

Wat een gave easelcard!! Heel erg leuk met de theepot.
Groetjes Tineke

Sanne zei

Niet tevreden? Hoe herkenbaar! Nou, ik vind je kaart helemaal geweldig! Wat een origineel idee! Leuk, zo'n theepot! De perlen-pen op de deksel van de pot! Ach ja, en als ie niet in een envelop past, dan hou je hem toch gewoon zelf ;-)

Liefs Sanne

Marijke zei

Ik vind hem geweldig leuk je theepot kaart!!! Supermooi papier!! Veel plezier op de beurs, misschien verkopen ze daar ook wel grote enveloppen:))
Groetjes, Marijke en Chantal

Dora zei

deze kaart is wel heel mooi. die afdrukje past zo goed erbij en zo maakt het een schitterend geheel.
groetjes Dora

Chantal zei

Ik vind hem hartstikke leuk hoor! Wat een gaaf papier om bij dat theekopje te gebruiken!

Groetjes,
Chantal

Riet zei

Wowwww Annemarie,wat heb je dit schitterend gemaakt meis.
Ben er weg van.

Liefs Riet.

Mary zei

Wat een hartstikke leuk project, het is eens wat anders als een kaart, maar zeker zo mooi! Wel veel werk, lijkt me. Leuk papier is dat, het past zo goed bij de theepot. De stempel heb je weer supermooi ingekleurd.
Groetjes Mary

Aartje zei

De kaart ziet er relaxt uit zo met dat meisje met haar kopje thee. Het is echt iets waar je toch tevreden over kunt zijn hoor. Het ziet er top uit.
Groeten Aartje

Karin zei

Wat een ontzettend leuk model kaartje, heel erg mooi. Je mag heel tevreden zijn, top!

Yvonne zei

Echt hartstikke mooi!! Alles past zo perfect bij elkaar, echt geweldig.
groetjes Yvonne

Crealin zei

Hoi meiden,

wat een leuk modelletje! Je papier en de stempel passen er perfect bij. Heel mooi!

Groetjes,

Lins

*mieke* zei

Ontzettend mooi dames! En natuurlijk heel veel plezier op de beurs...
groetjes Mieke

Het zonnetje in huis zei

Hallo Annemarie,

Wat heb je dat wéér super netjes gedaan , ik vind hem geweldig hoor!!

Groetjes, Jaimie

Sylvia van der Kolk zei

Wow wat een mooie kaart.
Erg mooi gemaakt.
Het afdrukje is erg leuk.

Groetjes sylvia.

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje heel mooi dat papier en ja die dame past er heel mooi bij
Groetjes Tineke

Petra zei

Hele mooie kaart :)
Groetjes Petra