zaterdag 22 oktober 2011

you are so special

Hier weer het zustertje, het blijft een schatje! Heb de kaart gemaakt met het papier van Maja en de randjes zijn bewerkt met bruine inkt. Het lieve meisje ingekleurd met de potloden en ze daarna uitgedraaid in een spellbinder. Onderin wat bloemen met daarin een splitpen en onder de bloemen een stukje filmstrip van tim holtz geplakt. Een paart harten uitgeraaid en daarop 'you are so special' gestempeld en als laatste nog een label achter de harten gedaan, deze labels zijn te koop in de webshop Knutsel&Zo en in het zakje labels zit ook nog een kleinere maat. Heel leuk om ergens achter te doen of aan te hangen, dus ik zou zeggen neem snel een kijkje in de webshop!!
Dit kaartje heb ik speciaal voor Irene gemaakt, zij moest pas geleden naar het ziekenhuis en voordat ze moest had mijn moeder al een kaartje gestuurd en ik kreeg dit zustertje voor mijn verjaarag en dacht ik ga ook een kaartje voor Irene maken en die stuur ik dan naar haar op als ze weer thuis is.
Ik kreeg een mail van haar dat ze er heel erg blij mee was en dat vond ik erg leuk!!
Alvast bedankt voor alle lieve recties en een fijne dag vandaag.

Lieve groetjes, Merit 

26 opmerkingen:

Lia zei

Ach wat een lief kaartje weer, met het mooie Maja papier, hebben jullie de winterserie al gezien op hun site? Zo mooiiiiiii,

groetjes Lia

Frosien zei

Dit zustertje verveelt nooit. Voor iemand die in de verpleging werkt of voor iemand die ziek is, geweldig leuk en hij doet het ook mooi. Jullie kaart is erg mooi geworden. groetjes frosien

m@deliefjuh zei

ik vind hem weer enig! zo super cute

Karin zei

Wat een lief kaartje!

Lia zei

heel erg mooi kaartje heb je weer gemaakt,. schattige tilda
liefs Lia

Unknown zei

Wat is ze lief dat zustertje verveelt toch nooit

Liefs Nellie

Maris zei

wat een liefje zeg ,echt supeerrrr

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje het papier is heel mooi.Groetjes Joke

*mieke* zei

Wat een lieverd Merit! Ik kan me voorstellen dat Irene hiermee in haar nopjes was...
Groetjes Mieke

Sylvia van der Kolk zei

Wat en prachtige kaart.
het afdrukje vind ik ergmooi.

Groetjes sylvia.

Marijke zei

Snap wel dat Irene hier heel blij mee was, het is een schatje de kaart!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Marianne zei

Wat een prachtkaartje weer.
Ziet er perfect uit.
Groetjes Marianne

nicolet zei

Wowww wat onwijs lief!!
Fijn weekend.
Nicolet

Esther zei

Echt een superleuk kaartje!!
Ik heb haar ook aangeschaft,net wat je zegt,zo leuk!!

Groetjes Esther

Colien zei

Gaaf kaartje weer. Mooie combinatie dat rood/wit met kraft en de hartjes maken de wens compleet!!
grtz.Colien.

Astrid en Brenda zei

Wat hebben jullie weer leuke kaarten gemaakt. Bedankt voor jullie lieve reacties.
Prettige weekend.
Groetjes Brenda en Astrid

Irene zei

Zeker weten dat ik er blij mee ben. Jullie 2 hebben me reuze verwend door 2x iets te sturen, heel erg lief!!!!!
Ben heeft gisteren een foto van alle post die ik heb gekregen gemaakt en straks ga ik voor het eerst voetje voor voetje naar zolder om iets op mijn blog te plaatsen en dan zijn jullie kaarten dus nogmaals te bewonderen!
Fijn weekend, liefs

Irene

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Merit,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Geweldig papier en details.

Liefs Riet.

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart Merit,

groetjes, Hannie

Wendy Koorevaar zei

Hoi Merit!

Wat een mooi kaartje is dit geworden! Leuk gedaan ook met de hartjes zo achter Tilda!

Groetjes,
Wendy

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw heel erg mooi Merit.

Liefs Ida

Marianne Schut zei

Hai Merit, je kaartje ziet er geweldig uit! Deze Tilda is inderdaad wel heel schattig! Super lief dat je dit kaartje voor Irene hebt gemaakt, zal ze zeker erg blij mee zijn geweest! Liefs Marianne

Jolanda Cuper zei

Schitterende beterschaps kaart! Je hebt Irene er erg blij mee gemaakt! Mooi hoor!
Groetjes Jolanda.

Chantal zei

Wat een prachtige kaart! Erg leuk gedaan zo met die hartjes half onder half over die andere spellbinder! Echt een toppertje!

Groetjes,
Chantal

chantal en sygrid zei

schitterende kaart merit
erg mooi gemaakt
het blijft idd een schatje
liefs chantal & sygrid

Judith zei

Hier knap je toch gauw van op. Wat een leuke kaart!!!