dinsdag 4 oktober 2011

Uitslag van mijn verjaardagscandy..........

Als eerste heel erg bedankt voor alle felicitaties en de prachtige kaarten die jullie voor mij hebben gemaakt! Ik heb er zoveel gehad dat ze niet allemaal in de kast konden staan, maar heb ik ze opgehangen aan de zijkant van de kast.. en wat ziet het er gezellig uit he (: Ook ben ik vanochtend al verwend met cadeautjes van mijn ouders en mijn broer. Ik heb deze dingen gekregen: fototoestel, horloge, armbanden, magnolia tekststempel 'you are so special, magnolia stempel nurse, hartenspellbinders en filmstrip. En nog twee hele gave cadeau's, daar ben ik echt super blij mee! Ik ga op zaterdag 5 november een dagje naar de kreadoe en op school kon je je opgeven om in de voorjaarsvakantie mee te gaan skiën en dat heb ik ook gekregen dus mag ik een weekje naar zwitserland! En nu houd ik zaterdag pas mijn verjaardag en ben nu al zo verwend dat je haast zou zeggen dat ik het al heb gehouden. (:
Maar nu weer terug naar de prachtige kaarten, want daar moet een winnaar uit bekend worden gemaakt, ik heb elke keer als er een kaart binnenkwam een nummer op de achterkant geschreven. En heb mijn vader een nummer laten zeggen en wat denken jullie dat het was......... 16 haha (:
Ik snel zoeken op de kaarten naar het nummer 16 en de winnaar is geworden...................


Als je ons even je adres wilt mailen dan sturen we het pakketje zo snel mogelijk naar je toe!
Allemaal nogmaals bedankt voor de kaarten en nog een fijne avond!
Lieve groetjes, merit

23 opmerkingen:

LottesCards zei

Wat ziet dat er geweldig uit zeg!
Zo voel je je wel dubbel jarig!!!
Leuke manier van een winnaar kiezen.
Je bent inderdaad al flink verwent, geniet er maar van!
Liefs Lotte

Gerda zei

Merit, van harte gefeliciteerd met je 16e verjaardag. Ik heb vandaag pas jullie blog ondekt. Wat een prachtige dingen maken jullie. Heerlijk dat je als moeder en dochter deze hobby mag delen.
Ik wens je een hele fijne verjaardag.

Gr, Gerda

stempelfreaks zei

Wat een ontzettend mooie kaartjes heb je allemaal gekregen. Heerlijk rose gehalte!!!
Nog een hele fijne avond.
Groetjes Astrid & Larissa

Judith zei

Dit ziet er gezellig uit, Merit. Je bent lekker verwend. Met kaartjes maar ook cadeautjes. Leuk, dat je zoveel van Magnolia hebt gekregen!
Fijne avond nog,
groetjes, Judith

PS: Dora, gefeliciteerd met je mooie prijs!

Janny zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en je broer morgen, en je bent wel verwend hoor,
heel veel plezier zaterdag.
veel liefs Janny

Aartje zei

Merit, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat ben jij enorm verwend zeg, wat een leuke kadoos en kaarten heb jij gekregen.
Helaas heb je van mij geen kaartje gekregen, helaas kwam ik in tijdgebrek. Ik had allerlei leuke ideeen in mijn hoofd, maar het is er niet van gekomen. Sorry ddaarvoor.
Groetjes Aartje

Jolanda Cuper zei

Nou jij bent heerlijk verwent en Cora Gefeliciteerd!
Groetjes Jolanda.

m@deliefjuh zei

wauw meid! wat geweldig om al die kaarten te zien! wauw! helemaal geweldig! en dora: gefeliciteerd met je prijs!en merit: geniet nog ff van je dag :) en al je mooie kado;s

groetjes Martine

Gerda Heijne-Hartsuiker zei

Jeetje wat een kaartjes zeg!! Maakt je verjaardag nog feestelijker.
Je bent goed verwend zeg door je familie. Geniet van al je mooie kadootjes en je verjaardag zaterdag!

Groetjes Gerda

Sanne zei

Wat ziet dit er gaaf uit! Al dat roze, zo past het leuk bij elkaar! En meid, wat ben je toch verwend! Geniet van je verjaardag en natuurlijk van al die leuke cadeau's!

Liefs Sanne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat ben je lekker verwend zeg en leuk toch zoveel kaarten, staat inderdaad heel gezellig.
Dora gefeliciteerd met de mooie prijs.

groetjes jolande

Dora zei

Hallo Merit,
wauw!! wat heb je prachtige kaarten ontvangen, en.....allemaal uniek, geen dezelfde. leuk hé!
zoveel kaarten!!! geweldig
wat ben ik verrast, wat leuk!!
ik ben er zo blij mee. je krijgt wel een berichtje!
dank je wel, Merit, voor deze prijs.
fijne dagen toegewenst.
groetjes Dora

Christa zei

als nog vanharte gefeliciteerd, wou zeg wat een mooie kaartjes, ik wilde ook mee doen maar door andere omstandigheden kwam het er niet van sorry!
xx christa

Gusta zei

wat een mooie kaarten. wat zal dat gezellig staan.en wat ben je lekker verwent

Gr Gusta

Maris zei

nou meid jij bent heel goed verwent, en wat een prachtige kaarten heb je gekregen xx

Liberta zei

Wat gaaf zeg zo al die kaartjes in de kast.
En wat leuk skieen en daar kreadoe.
Bij deze wil ik Dora feliciteren met haar Candy en Merit jij zaterdag samen met je broer veel plezier.

Liefs,Lieb

Miranda zei

Zooo, jij bent al verwend !!
En wat veel en mooie kaarten heb je gekregen !
Fijne dag een zaterdag
Gr, Miranda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat heb je veel roze kaartjes gehad, erg leuk en super mooi allemaal! Dora gefeliciteerd met de candy! Ik vond het leuk om mee te doen.
Groetjes van Jacqueline

Jolanda de Ronde zei

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Merit.
Wat leuk zo al die Rose kaartjes bij elkaar.

Groetjes,Jolanda

Marijke zei

Woow, wat is dat een leuk gezicht, al die verschillende roze gekleurde kaartjes!! Dora gefeliciteerd met de candy en Merit bedankt voor het weggeven ervan.
Groetjes, Marijke en Chantal

*mieke* zei

Allereerst alsnog van harte gefeliciteerd met je 16de verjaardag! En wat ben je verwend...zowel door je familie als door onze mede bloggers! Ik had al een heel mooi afdrukje ingekleurd klaarliggen...in het roze, maar je weet waarom je geen kaart hebt gehad:-(
Ik wil jullie langs deze weg ook nog even enorm bedanken voor de kaart die ik wel heb gehad van jullie! Ontzettend lief... Als ik wat me weer wat beter voel verschijnt er een foto van alle gekregen kaarten!
Lieve groetjes Mieke

Hanneke zei

Lieve Merit,
Nog van harte gefeliciteerd met je 16e verjaardag! En wat een leuke cadeautjes heb je gehad! weekje skien is ook fantastisch natuurlijk met je klasgenootjes. en de kreadoe komt helemaal goed natuurlijk.
Nou meid fijne zaterdag hoor en tot de 5e!
groetjes, hanneke

Annemarie zei

Merit alsnog van harte gefeliciteerd!
Schitterende kaarten heb je gekregen en wat ben je ontzettend verwend, super voor je!
Groeten Annemarie