maandag 31 oktober 2011

Merry Christmas....


Goedemorgen allemaal "t is weer maandag en we kunnen er weer een weekje tegenaan.
Deze keer een kerstkaartje in het roze.
Heb de achtergrond stempel "winter night background"gebruikt, wilde ik al zolang hebben en nu ben ik zelf in het bezit van deze prachtige achtergrond stempel (jullie zullen hem vast nog vele keren voorbij zien komen).
Alles is ingekleurd met distress inkt.
 Tilda heb ik op een boomstronk neergezet en op haar bontrandje van haar muts heb ik (crushed velvet) aangebracht.
Merry Christmas gestempeld op een stukje kraft, daarop nog wat sneeuwvlokken met parelmoer inkt erbij gestempeld.
De lantaarn weer gebruikt met de nodige liquid appliqué.

Maggie Lovers Challenge - christmas red/brown  pink/brown.
Totally Paper Crafts - Glitter it.
Just Magnolia - Merry Christmas.
Winter Wonderland - clean and simple.

Veel liefs, Annemarie.

38 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend kerstkaartje, het lijkt wel een schilderijtje, heel mooi.

groetjes jolande

Lia zei

Hij is weer ontzettend leuk dames,

groetjes Lia

Miranda zei

Wat een super gave kaart en je achtergrond stempel is geweldig !!!
Crused velvet, ????? geen idee wat dat is maar het ziet er geweldig uit
Ik kijk altijd uit naar de maandag ochtend want jullie posten altijd zo lekker vroeg (helaas gaat hier ook de wekker erg vroeg op maandag .... en Dinsdag en....... )
Gezellige week
Gr, Miranda

Dina zei

wat een prachtige kaarten hebben jullie weer gemaakt, de een nog mooier dan de andere
schitternd

Knutsel en Zo zei

Wat een lief tafereeltje! Supermooi!

Liefs, Karin

Lia zei

woww super mooi kaartje geweldige achtergrond heb je gebruikt
liefs Lia

Marijke zei

Wat een liefie, mooi met het achtergrondje!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Het zonnetje in huis zei

Hallo Annemarie,

Schitterende winterkaart !!

ps, jullie linkje staat als winnaar in de zijbalk op mijn challenge-blog, proficiat !

Groetjes, Jaimie

Colien zei

Wat een prachtig kaartje, erg leuk. Mooie zachte kleurtjes en leuke details, je hebt er weer iets bijzonders van gemaakt!
Fijne week toegewenst,
grtz.Colien

stempelfreaks zei

Wauh wat een plaatje weer Annemarie. Super mooi gedaan!!
Groetjes Astrid & Larissa

Gemma zei

Wat een plaatje zeg! Heel leuk met die lantaarn en al die sneeuw! Groetjes Gemma

downrightcrafty zei

what a gorgeous creation, thank you so much for sharing your beautiful work with us at the Winter Wonderland this week
Hugs Kate xx
PS I have some candy if you are interested :)

Margriet Tournier zei

Wat een sfeervol tafereeltje! Wie zou zo'n kaart nu niet willen ontvangen? Prachtig gewoon!

Groetjes,
Margriet

Judith zei

Zo knap dat jullie elke keer weer weten te verrassen! Mooi, mooi allemaal!
Fijn begin van de (school-)week,
groetjes Judith

Tinie zei

Hele mooie kaart geworden en wat zit ze daar heerlijk op de boomstam, super leuke details weer!!!

Groetjes Tinie

Neline zei

Wat een leuke kerstkaart weer in het roze! Tilda zit er maar weer supers bij.
Prachtig gedaan weer.
groetjes
Neline

miriam zei

het is weer een mooie lieve kaart
gr miriam

Irene zei

Hij is weer super mooi, gave kleuren en voor de verandering eens niet bomvol toeters en bellen en dat vind ik helemaal super want ik begin bijna een schuldgevoel te krijgen als ik een wat kaler kaartje maak..maar ik moet er nog zoooo veel, dus dank !!!!!!!!

Liefs, Irene

Marianne zei

Keigaaf gedaan meiden.
Die kleuren die kloppen helemaal.
Groetjes Marianne

*mieke* zei

Heel erg mooi dames,ik vind die achtergrond zo mooi dat ik die ook wil hebben:-)
Ik wil jullie ook bedanken voor de leuke verjaardagskaart die ik heb ontvangen...THNX! Helmaal mijn kleurtjes:-)
Groetjes Mieke

m@deliefjuh zei

leuk zeg! al die sneeuw!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel erg mooi,leuk zo met alle sneeuw,en ja de lataarn ik heb hem alleen nog maar gebruikt als uithangbord dus wie weet vanavond komt een vriendin knutselen maak ik wel een kaartje met een lantaarn.

Gr Agnes

Wendy Koorevaar zei

Wow weer zo'n mooi winters kaartje, prachtig gewoon! En de lantaarn blijft zo schattig, deze staat ook op mijn verlanglijstje...

Groetjes,
Wendy

Karin zei

Wat een leuk winters kaartje. Erg mooi.

Tracey Manderson zei

Beautiful card, has such a lovely soft feel to it! Thanks for joining us at The Maggie Lovers
Koala Hugs
Tracey
xx

Frosien zei

Heel erg mooi dames, die achtergrond doet het geweldig, misschien komt deze nog op mijn verlanglijstje. Groetjes Frosien

Annette zei

Hoi Allebei, wat een vet kaartje,leuk zo'n "aaibaar" mutsje. Dat velvet is leuk spul. Mooie kleurencombinatie, zeker leuk met die achtergrond zo. Lieve groetjes Annette

Maris zei

prachtig kaartje weer dames xx

Astrid en Brenda zei

Weer zo'n pracht van een kaart. De lantaarn wordt goed gebruik bij jullie:)
Groetjes Brenda.

Aartje zei

Wat een mooie kaart weer in prachtige zachte kleuren. Die lantaarn is erg leuk.
Groeten Aartje

Tineke's hobby zei

Wat een schitterende kaart heel mooi die kleur en ja die achtergrondstempel is inderdaad erg mooi.Ook de lantaarn erbij super
Groetjes Tineke

Riet zei

Wat een prachtige kaart,lief die stempel.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat een supermooie kerstkaart!!! Erg leuke details.
Groetjes Tineke

Suzi Mac zei

A beautiful Christmas card, love that sweet image and your design. Thank you for joining us at Winter Wonderland this week.
Hugs
Suzi x

Jacqueline (Sjakkie) zei

een super lief en prachtig kaartje Annemarie. De stempeltjes zijn heel mooi ingekleurd.
Groetjes van Jacqueline

Mieke zei

Wat een mooie kleuren en stempels en afwerking en... alles! Fantastisch mooie kaart!

Ashlee McGregor zei

Awww, this is adorable, thanks for joining us in the first maggie lovers challenge, koala hugz ashlee

Petra zei

Erg mooie kaart.
Ook leuk om een keer een winterse kaart met de kleur roze te maken, is erg origineel.
Groetjes Petra