dinsdag 18 oktober 2011

Lief magnoliaatje!!!

Hier is hij dan de kaart met het achtergrondje (: Ik heb de kaart gemaakt met het papier van
Maja design en daarvan de randjes bewerkt met bruine inkt. Het achtergrondje heb
ik ook van mijn verjaardags geld gekocht en het lieve magnoliaatje heeft mijn moeder gekocht.
Ik heb het achtergrondje en het meisje ingekleurd met distress, het is iets van de tweede
keer dat ik met distress werk (ben benieuwd wat jullie ervan vinden). Bovenaan het afdrukje van het huisje heb ik ijspegels gehangen (het is een koude kerst in magnolia land,hihi). Aan de zijkant van de kaart weer zo'n leuke lantaarnpaal gemaakt, we vinden hem geweldig!!
Een bloem op de lantaarnpaal gemaakt met een paar blaadjes, een brad en een bedeltje eraan.
Verder heb ik de lantaarn nog bewerkt met sneeuw en bovenin de kaart nog twee sterretjes geplakt.
Gisterenochtend heb ik eerst wat huiswerk gemaakt en daarna zijn we heerlijk aan de knutsel gegaan (heb weer een kerstkaartje gemaakt) Het is heel gezellig met z'n tweeën aan zo'n volle tafel en hoop er vandaag ook weer zo'n dagje van te maken!!!
Ik wil jullie allemaal nog heel erg bedanken op alle lieve reacties op mijn vorige kaart!
Een fijne dag vandaag.

Magnolia Mania - small scene.
Lieve groetjes, Merit




37 opmerkingen:

Frosien zei

Dit is een leuke kaart, de geopende deur had ik nog niet eerder gezien, een leuke achtergrond hoor. Jullie hebben er een mooi geheel van gemaakt. Groetjes frosien

Angelique zei

jee wat schitterend zeg! Fijn dat de stempels goed terecht zijn gekomen, jullie maken super mooie creaties!!

m@deliefjuh zei

wat gezellig zo samen knutselen! ik kan niet wachten tot ik dat met mijn eigen meiden kan doen :) nu willen ze wel mee kleuren hoor... maar natuurlijk niet echt kleuren!
nou super leuke kaart!

Yvonne zei

Wauw zeg wat een schitterende kaart is dit!!! Echt geweldig.
liefs Yvonne

Liberta zei

Wauw wat schitterend. Zo mooi ook langs de lijntjes geknipt. Als ik een wit randje overlaat ernaast dan is dat schots en scheef. Super hoor.

Liefs, Lieb

Lia zei

oohhh wowww wat super is die helemaal geweldig
liefs Lia

Amanda zei

Heej Merit wat een geweldige kaart, echt een tafereeltje en dat distressen gaat je heel goed af, veel plezier verder met het samen knutselen!

liefs Amanda

Marie-Elise zei

Inderdaad een héél lief magnoliaatje! En super uitgevoerd, helemaal goed!

Mary zei

Wauw weer zo'n mooie kaart. Erg leuk met dat achtergrondje, heb ikzelf nog nooit gedaan maar dit is zo wel erg mooi (bedankt voor het idee). Je kunt niet zien dat je pas aan het distressen bent hoor!! Het ziet er geweldig uit! Is het nu makkelijker om schaduw effecten te krijgen of moeilijker dan met de copics?? Ikzelf worstel nog met de schaduw effecten, en werk met copics. ( heb nog nooit met iets anders gekleurd en kan dus niet vergelijken)
Ik ben best een beetje jaloers op jullie hoor, zo samen freubelen .....hier kennen ze geen herfst vakantie, en zijn ze druk met huiswerk en zo.
Fijne dag nog samen
Groetjes Mary

miriam zei

wauw wat een mooie kaart
gr miriam

Gemma zei

Oh wat leuk met dat achtergrondje, dat geeft echt een heel leuk effect. Vandaag wordt het echt knutselweertje, dus veel plezier, Gemma

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een prachtkaart heb je gemaakt, ziet er echt super uit, ik heb het op mijn gemak zitten bekijken.


groetjes jolande

Mandy's Magnolia cards zei

wat een schattig kaartje zeg!
heel mooi gemaakt weer!
groetjes, mandy

Marianne zei

Wat mooi gedaan is dit.
Die lantaarn is dan ook helemaal perfect om mee te werken.
Groetjes Marianne

inge zei

Wat een geweldig mooi kaartje is dit geworden Merit! Hele mooie kleuren en schitterend ingekleurd.

Groetjes Inge

*Ellen* zei

ohhh wat een lieve til op dat prachtige en schattige kaartje

marika zei

prachtig kaartje,heel mooi ingekleut

groetjes,marika

Joke de Wit zei

Wat een mooie kaart,en dat je pas aan het distressen bent is echt niet te zien.De achtergrond is heelllllll mooi,Prachtig bijna jammer om hem weg te stuuren met kerst.Groetjes Joke

Unknown zei

Wat een schatje ze zijn ook zo leuk de Magnolias ik vind het kaartje in een woord schitterend

Liefs Nellie

Silvia zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

gr. Silvia

Karin zei

Wat een leuk kaartje!

Marijke zei

Wat een lief kerstkaartje is dit weer Merit, erg mooi met het achtergrondlandschap. Prachtig ingekleurd!! Freubels ze nog!
Groetjes, Marijke en Chantal

Het zonnetje in huis zei

Hallo Merit,

je hebt twee fantastisch prachtige kaarten gemaakt !!!

Groetjes, Jaimie

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart merit
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Dina zei

wauh ziet er weer schitterend uit

Esther zei

Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt zeg.
Helemaal geweldig,ja en die magnolia is om op te vreten zo leuk.

Groetjes Esther

Knutsel en Zo zei

Wat een superkaartje Merit! Ik wil ook zo'n achtergrond stempel, haha. Je bent een natuurtalent want je hebt het Magnolia stempeltje geweldig mooi ingekleurd.

Liefs, Karin

Annet zei

Wat een super leuke kaart is dit!!! Wat een leuke herfst en winter kleuren, alles past gewoon bij elkaar! Super!

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige kaart.
Het stempelafdrukje is erg mooi en ook mooi ingekleurd.

Groetjes sylvia.

Durvina zei

Wat is ie gaaf!!!
Allebei de stempels zijn super en dan die lantaarn erbij, je hebt er een geweldige kaart mee gemaakt.

groetjes, Durvina

stempelfreaks zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Merit. Wat een waanzinnig leuke magnolia stempels heb je gebruikt. Je hebt je verjaardags geld goed gebruikt.!!
Groetjes Astrid & Larissa

*mieke* zei

Schitterend gemaakt Merit! Mooi hoe ja lles hebt gecombineerd...top!!!
Groetjes Mieke

Judith zei

Wow, dit is weer een beauty!

Anoniem zei

Wat een super kaartje weer Merit. Erg mooi gedaan met die achtergrond stempel en dan die lieve Tilda ervoor. Super hoe je alle details op je kaart verwerkt hebt. heel erg mooi.
groetjes Joke

Jeanet van der Lee zei

En alweer zo'n super kaart, jullie gaan echt lekker meiden! Groetjes, Jeanet

Chantal zei

Wat is dat gaaf he, met zo'n achtergrondje erbij! Erg mooie kaart hoor en prachtig gekleurd!

Groetjes,
Chantal

Tanjas-Kreativstueble zei

a wonderful card

thanks so much for entering at mmc

hugs
Tanja