zondag 16 oktober 2011

Let it snow!

Hier is mijn eerste kerstkaartje! Ik heb mijn verjaardags geld al super leuk besteed, want heb daar dit super lieve meisje van gekocht en ook het achtergrond huisje. (die ga ik nu inkleuren en daar weer een kaartje van maken) We zitten gezellig met zijn tweën aan de tafel, de laptop past er nog net op en kon ik snel dit kaartje even plaatsen! De jongens zijn samen aan het mountenbiken en wij zitten heerlijk te freubelen (: Het kaartje heb ik gemaakt met het magnolia papier van vorig jaar, de randjes zijn allemaal bewerkt met bruine inkt. Een leuk skecth opgezocht en die gemaakt. Bovenin de ijspegels uitgedraaid en ook de lantaarnpaal, wat is ie toch leuk hé! Het lieve meisje ingekleurd met de copics en ze daarna uitgedraaid in een spellbinder. Bovenin de hoek de tekst "Let it snow!" gestempeld en als laatste nog sneeuw gemaakt op de lantaarnpaal en rond het meisje. Ik ga er snel weer vandoor, want mijn moeder zit al te wachten, hihi! Alvast bedankt voor de lieve reacties en nog een fijne dag vandaag!!

Lieve groetjes, Merit

43 opmerkingen:

Jeanet van der Lee zei

Hij is prachtig Merit, veel freubelplezier vanmiddag nog! Groetjes, Jeanet

Marijke zei

Merit, wat een plaatje is dit. Zo mooi afdrukje, leuk de lantaarnpaal! Wat een leuk effect geeft dat sneeuw op de kaart. Veel freubelplezier nog.
Groetjes, Marijke en Chantal

Mary zei

Hartstikke leuke kaart Merit!! Mooie stempel en wat past de lantaarnpaal er leuk bij. De toegepastte sneeuw maakt de kaart helemaal top. Ik ben nu al benieuwd naar je kaartje met het achtergrond huisje.
Leuk dat jullie op mijn blog zijn komen kijken..en dat jullie volger zijn geworden!Super!!
groetjes Mary

annemarie zei

ik vind dat het een super leuk kaartje is geworden, super mooi ingekleurd.
heel veel leuke details!
groetjes annemarie

Cobie zei

Het is een hele leuke kaart, Merit! Mooie kleuren combinatie.

Groetjes Cobie

chantal en sygrid zei

schitterende kaart merit
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Colien zei

Geweldig kerstkaartje, erg mooi! Wat gezellig dat jullie samen freubelen. En ik begrijp dat de tafel dan vol ligt. Dat ligt ie hier al als ik in mijn eentje bezig ben :)
grtz.Colien

Dina zei

dat heb je prachtig gemaakt weer en goed je verjaardagsgeld besteed

Mandy's Magnolia cards zei

prachtig kaartje zeg!
wij hebben toevallig het super schattige stempeltje ook gekocht & nog toevalliger onze jongens waren ook mountenbiken hihih waren die van jullie toevallig ook in dongen??
groetjes, Mandy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

van mij mag de sneeuw nog even wegblijven, maar je kaart is schitterend.

groetjes jolande

Yvonne zei

Heel erg mooie kaart! Leuk he zijn die nieuwe Magnoliaatjes!
liefs Yvonne

Liberta zei

Wat een prachtige kaart.
Al jullie creaties zijn zo mooi.

Liefs, Lieb

Margriet Tournier zei

Wat een superleuk kaartje Merity; de kleuren, de ijspegels en sneeuw. Helemaal toppie!

Groetjes,
Margriet

Sanne zei

Wat een super-kaart is dit meid! Leuk gedaan! Wat een leuke spulletjes heb je gebruikt! Ik ben nu al benieuwd naar je volgende creatie!

Liefs Sanne

Gerda Heijne-Hartsuiker zei

Leuke kaart! Vind de kleurencombinatie erg mooi!!!

Groetjes Gerda

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

wat een schatje,eigenlijk wil ik geen nieuwe stempels meer kopen maar de verleiding is heel groot.

ggr Agnes

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart Merit,

groetjes, Hannie

Anke zei

Hij is mooi hoor Merit. Die lantaarnpaal staat ook nog op ons verlanglijsje. Hij is super.
liefs Tessa & Anke

Tamara zei

Wat een leuk kerstkaartje.

Karin zei

Wat een mooi kerstkaartje, die lantaarn is erg leuk.

alinda zei

Wauw,
Je eerste kerstkaart is echt super goed gelukt.
Ik vind de sneeuw overal op vooral erg leuk.
Het meisje is inderdaad super lief.

Groetjes Alinda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooi kaartje Merit, prachtig afgewerkt. Erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Aartje zei

Hallo Merit, wat is deze mooi zeg. Anne heeft drze stempel gisteren ook gekregen en zij vond deze ook meteen helemaal leuk. Ik zal haar op jouw kaart wijzen voor inspiratie.
Die lantaarnpaal is inderdaad ook erg mooi.
Je kaart is helemaal top.
Groeten Aartje

Marie-Elise zei

Superleuk! Die kleurtjes zijn inderdaad erg leuk bij elkaar...

Crealin zei

Oh Merit,

je kaart is zo leuk, dat lantaarntje is zo fijntjes. Knap Tilda'tje ook, kortom weer een heel mooi en lief kaartje.

Groetjes,

Lins x

ps heb je je verjaardagskaartje goed ontvangen?

*mieke* zei

Heel erg mooi Merit! Tilda is erg mooi ingekleurd en ook het papier is leuk. Die lantaarn heb ik me ook besteld, nu nog gebruiken:-)
Groetjes Mieke

Anoniem zei

Een prachtige kaart Merit. En wat is dit stempeltje ook een liefie. Prachtig met de bontrandrandjes. En dan die lantaarn....ja die vind ik ook echt heel leuk. Super om daar ook wat sneeuw op te doen. Fijne vakantie nog.
groetjes Joke

Gusta zei

wat een mooie kaart meid

Gr Gusta

Annemarie en Merit zei

Hoi lieve Merit,

Ga nu snel naar het werk en dan hoop ik vanmidag weer heerlijk met je aan de knutsel te gaan.
Gisteren hebben we al een hele gezellige zondag gehad, dat was lang geleden dat we zo heerlijk samen hebben geknutseld.
Heb er reuze van genoten.

veel liefs ma.

Marianne zei

Hij ziet er weer prachtig uit.
Groetjes Marianne

Anoniem zei

Een schitterende kaart heb je weer gemaakt Merit, prachtige kleuren, schitterende details !!
Veel freubel plezier toegewenst geniet van je vakantie.
Groetjes Jannie.

Amanda zei

Prachtig kaartje, lieve magnolia en mooi papiertjes!

liefs Amanda

Knutsel en Zo zei

Wat heerlijk dat je weer tijd hebt om met je moeder te knutselen. Je kaartje is superleuk. Een hele mooie kleuren combinatie!

Gr. Karin

miriam zei

wat een leuke mooie kaart
gr miriam

Ans S. zei

Je kerstkaart ziet er super mooi uit.

Groetjes Ans

Riet zei

Wat een schitterende kaart Merit,lief je stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Frosien zei

Superleuk kaartje hoor! Deze stempel is geweldig.. Groetjes frosien

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige kaart. Erg stijlvol.

Groetjes sylvia.

Irene zei

Wat een gave kaart Merit en die lantaarn is zoooo leuk...dus ook ik heb weer wat te wensen hier in Groningen.
Vandaag bracht de post Zr. Tilda, wat lief van je. Al een kaartje voor de operatie en nu weer, op zoveel verwennerij uit Goedereede had ik helemaal niet gerekend en ben er super blij mee. Van de week maakt Ben een fotootje van alle post.....wat heeft het bloggen veel leuks in ons leven gebracht!!!!
Fijne vakantie en knutselplezier met je Mam!

Liefs, Irene

Chantal zei

Wat een lieve kaart weer! Helemaal super!

Groetjes,
Chantal

Judith zei

Gelukkig is het vakantie en heb je tijd om dit soort leuke kaarten te maken. Mooi, Merit! Ik bewonder jullie manier van inkleuren! Ook vind ik de sneeuw op Tilda en de accessoires leuk.

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Heb even heerlijk bij jullie op de blog gekeken. Wat hebben jullie weer heerlijke creaties gemaakt.
Groetjes Brenda.

Dora zei

vakantie!! bij ons is volgende week.
dan ben ik ook benieuwd of ik wat tijd heb om te freubelen.
deze kaart is heel mooi!
geweldig hoe je die sneeuw effect is gemaakt.
leuke ontwerp van je kaart met dat verschillende papier!
p.s. ik heb een creatie gemaakt van jullie candy...zul je even blogsberichten terug moeten.
fijne week toegewenst
groetjes Dora