vrijdag 28 oktober 2011

Happy Birthday Mieke......

 Dit kaartje heb ik gemaakt voor Mieke haar verjaardag.(dinsdag gepost dus ze zal hem waarschijnlijk wel binnen hebben anders even niet kijken Mieke).
Het papier is van Magnolia (nieuwe kerstlijn).
Alles is aan de randjes beínkt met bruine distress inkt.
Wat bloemen en magnolia takjes erbij .
Het Tildaatje is met distress ingeverfd, de hartjes in haar schoot zijn met stickles bewerkt.
 
Een magnolia tag uitgestanst en er is "Happy Birthday"opgestempeld
Stukje lint erdoor en vastgeknoopt met stukje touw.

TOMIC - Bingo (Magnolia paper-Purple-Doohickey).
Simon Says stamp - Anything goes.
Crafty Ribbons Challenge blog - Bingo (punche/dies - flowers - ribbon)


Fijne dag en veel liefs, Annemarie

39 opmerkingen:

Esther zei

Wat een schattig kaartje weer!!

Groetjes Esther

m@deliefjuh zei

hoi

sjongen! deze is echt toppertje. wat een lieverd

Miranda zei

Lief kaartje, mooi bloemen en geweldig mooi papier !!
Gr, Miranda

Lia zei

schitterende kaart hele mooie kleuren heb je gebruikt
liefs Lia

Lia zei

Schitterende kaart, met mijn favo kleuren, erg leuk,

groetjes Lia

Mandy's Magnolia cards zei

Wauw wat een prachtig kaartje!
erg leuk zo in die paars tinten!
groetjes, Mandy

Frosien zei

Weer een leuke kaart, wat is deze mooi gemaakt, die nestabilitie doet het er leuk achter. groetjes frosien

Karin zei

Wat een leuk kaartje, mooie kleuren!

Durvina zei

Wat is ie ontzettend leuk.

liefs, Durvina

Neline zei

Wat een super leuk kaartje! Mooi van kleur en heerlijk al de frutsels erop;)
Dank je wel voor je lieve berichtje op "onze toekomstige koningin" foto. Heerlijk om eens berichtjes te lezen, die niet over kaarten gaan.
Ik geloof dat alle kleine meisjes wel een prinsesse tik hebben, en inderdaad....later stoer met UGGS over straat!
Gezellig weekend alvast.
groetjes
Neline

Marianne zei

Hij is weer helemaal geweldig.
Groetjes Marianne

Sanne zei

Geweldige kaart, ik vind hem helemaal wow! Die Mieke boft maar!

Liefs Sanne

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje top.Groetjes Joke

Knutsel en Zo zei

Wat een prachtige kaart. SUPER!

Fijn weekend!

Gr. Karin

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart Annemarie,

groetjes, Hannie

Wendy Koorevaar zei

Wauw dit is echt een beauty zeg! Er is zoveel te zien op deze kaart, prachtige details!De kleurencombinatie met het kraftpapier is ook super...

Groetjes,
Wendy

mieke zei

Het ziet er weer geweldig uit.

Mieke

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat een geweldig mooie kaart!! Heerlijk van kleur hè? Ik heb het papier pas ook bij Marlous meegenomen maar nog geen tijd gehad..
Tot mijn schrik zag ik dat ik geen volger hier was. Ik heb het snel goed gemaakt!
Groetjes Tineke

Sylvia van der Kolk zei

EWat en prachtige creatie.
mooie kleuren heb je gebruikt.

Groetjes sylvia.

Judith zei

Ik lig behoorlijk achter in het reageren op jullie geweldig mooie kaarten van de afgelopen week. Het is haast niet te geloven hoe hard jullie gaan... En elke keer weer zoveel details om naar te kijken! Wow, dat hebben jullie heel goed onder de knie. Topppers, allemaal!
Fijne vrijgag,
groetjes, Judith

Judith zei

vrijdag bedoel ik ...

Tinie zei

Wowwww wat een super geheel zeg, wat een prachtige details en kleuren, helemaal te gek!!!

Groetjes Tinie

Marijke zei

Och wat is het toch weer en beeldig kaartje, nou Mieke is hier vast heel blij mee. De ronde hartjes cirkel is supermooi!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Irma zei

Wat een geweldig kaartje hebben jullie gemaakt zeg , echt superrrrrr.
Om al het moois te kunnen blijven volgen ben ik volger geworden.
Groetjes Irma

Liberta zei

Schitterend deze kaart heel erg mooi.

Liefs, Lieb

Cobie zei

Wat een leuke kaart!! Een geweldig mooie kleuren combinatie heb je gebruikt, zelf zou ik dat mooit bij elkaar gezocht hebben, maar het Prachtig!! Ik ga het ook eens proberen. Fijn weekend.

Groetjes Cobie

Jolanda Cuper zei

Wow wat is dit ook weer een plaatje geworden zo enorm schattig en mooi!!
Groetjes Jolanda.

LottesCards zei

Wat een mooie kaart, echt heel super!
Gefeliciteerd nog met het winnen bij Magnolia Mania. Ik zag jullie daar staan, terechte winnaar hoor!!!

Liefs Lotte

Unknown zei

Wat een geweldige kaart!

Riet zei

Wat een schitterende kaart,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
zo mooi papier en details.

Liefs Riet.

Tinie zei

Prachtige kaart!! Deze kleuren vind ik zoooo mooi!
groetjes Tinie

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje heel mooi zo in lila
Ik vind de harten cirkel ook erg mooi
Groetjes Tineke

Irene zei

OOOOH wat mooi en helemaal in Mieke-kleuren dus die gaat uit haar dank van blijdschap. De lat ligt nu wel super hoog.....jullie worden bedankt, hihihi!!!!!

Irene

Crealin zei

Ik vind deze o zo mooi, wat een leuke frame met die hartjes en die tag is zo mooi.

Heel knap kaartje!

Veel liefs,

Lins x

Colien zei

Wauw, wat een prachtig kaartje. Supermooi in dat lila/paars met kraft!
grtz.Colien

Annette zei

HOI, via Mariken op jouw blog aangekomen. Wat een super mooi kaartje, ook de kleuren wouw! Het is net een schilderijtje. Ik ga je volger worden.. Tot gauw! misschien ook eens op mijn blog?
Groetjes Annette

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super gaaf kaartje, hele mooie kleuren en prachtige details!
Groetjes van Jacqueline

Chantal zei

Wat een prachtige kaart! En wat een gave cirkel met die hartjes zo!

Groetjes,
Chantal

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart annemarie
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid