donderdag 20 oktober 2011

Groetjes.

 Hier weer een kaartje van mij en dit keer geen kerstkaartje, maar een lekkere roze!
Heb hem gemaakt met papier uit een paperpad van de witte boekenmarkt en de randjes van het papier zijn bewerkt met bruine inkt. Het lieve meisje van hanglar and stanglar uitgedraaid in
een spellbinder en ze daarna ingekleurd met de derwent potloden. Het hartje op haar buik bewerkt met glossy accents (jammer genoeg niet goed te zien op de foto). Een paar hartjes
uitgedraaid en onderin de hoek geplakt en bovenin de kaart het uithangbord geplaatst en daarop 'groetjes' gestempeld.
En zo ziet onze tafel er al heel de week uit, wat een troep hè! maar het is wel leuke troep haha
's ochtends zit ik eerst altijd even aan mijn huiswerk en als we dan gegeten hebben gaan we beginnen met freubelen. En aan het eind van de dag ziet de tafel er zo uit en dat werkt het beste!
Dan snel even alles opruimen en eten aan de tafel en na het avondeten gaat alles er weer op en beginnen we weer opnieuw de tafel te vullen haha!!
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en alvast bedankt voor de lieve reacties!
Allemaal een fijne dag vandaag.
Lieve groetjes, Merit

25 opmerkingen:

Karin zei

Wat een ontzetttend leuk kaartje, heerlijk dat rose! En wat ziet dat er gezellig uit, geniet nog lekker van de vakantie!

Knutsel en Zo zei

Alweer zo'n mooie kaart. Ik zou zeggen, ga zo door!!

Gr. Karin

Marianne zei

Hij is prachtig.
Vind die Hanglar stempels dan ook heel schattig.
Groetjes Marianne

Lia zei

schitterend kaartje, heel mooi papier en jullie tafel ziet er echt heerlijk rommelig uit
liefs Lia

m@deliefjuh zei

hahaha! zo herkenbaar! ik "schuif"gewoon opzij als we gaan eten.. het erge is.. ik heb gewoon een hobbykamer.. maar ja.. met kleine kinderen is dat niet praktisch.. en de eettafel wel :)

je kaartje is weer super lief!

*mieke* zei

Heel erg mooi weer! en je verhaal herken ik ook meteen... Hier is ook negen van de tien keer een bommetje gevallen als ik aan het knutselen ben aan de kamertafel...haha!
Groetjes Mieke

Joke de Wit zei

Wat een gezellig kaartje ik vind de hangler en stangler ook zo leuk.De tafel herken ik helemaal.Groetjes Joke

*Ellen* zei

prachtig is dit vrolijke kaartje in dat lekkere roze, en tja mijn tafel ziet er ook heel vaak zo uit hoor

Esther zei

Prachtig kaartje,heerlijk rose.
Ik moet zeggen jullie werkplekkie ziet er ook lekker uitnodigend,je zou zo aanschuiven.haha

Groetjes Esther

Irene zei

Joh Merit, wat een beeldige kaart.......hou je van roze???? Super hoe je al het papier hebt gecombineerd en hoe je het uithangbord hebt opgehangen. Ik heb nog iets dergelijks liggen en zat al te dubben hoe dat moest zonder kettinkjes maar zo kan het dus ook prima, dank voor de inspiratie!
Wat dachten jullie van een bord op schoot tijdens deze crea-explosie.....lijkt me DE OPLOSSING, hahha!!

Liefs, Irene

Anoniem zei

Hè Merit deze is ook weer leuk zeg. Ik houd zelf ook wel van die lekkere roze meidenkaarten. Lekker gedaan hoor. Je geniet zo te horen echt van je vakantie. Nog even genieten hoor voordat school weer begint.
Groetjes Joke

Wendy Koorevaar zei

Wauw Merit, wat een gaaf kaartje heb je gemaakt! Ik vind dat uithangbord ook zo leuk!
Die "rommel" aan tafel tijdens het freubelen herken ik hoor. Ik scrap ook altijd in de woonkamer en voordat ik het weet ligt de hele eettafel vol haha. Maar gelukkig is het ook zo weer opgeruimd.

Groetjes,
Wendy

Marijke zei

Zoooo Merit wat heb je weer een mooie kaart gemaakt en wat heb je dat leuk gedaan met het uithangbord! Heel herkenbaar hoor de rommel zo op de tafel met freubelen, alleen hebben wij het geluk dat we het kunnen laten liggen. In de keuken staat nog een tafel en daar eten we dan aan:)) Wel gezellig zo om samen te knustselen!!
groetjes, Marijke en Chantal

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart merit
erg mooi gemaakt
enne heel herkenbaar hoor die eettafel zo;):P
liefs chantal & sygrid

* Üla * zei

Wauw, meiden wat zijn jullie beiden lekker op dreef!!!
De ene mooie kaart na de andere. Ik ben wel een beetje jaloers hoor! Bij mij zit alles wel lekker in mijn hoofd, maar aan het eind van de dag heb ik geen puf meer om te beginnen. En het weer werkt ook niet mee, bij deze wisselingen heb ik regelmatig migraine :(
Ga zo lekker door, dan kan ik tenminste lekker komen kijken.
groetjes Ula

miriam zei

alweer zo'n mooie kaart.

Zo ziet het er hier ook altijd uit als ik aan het knutselen ben
gr miriam

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige stijlvolle kaart.
De kleuren van de kaart zijn ook mooi.
Wat ziet de tafel er gezelig uit. Heelherkenbaar.

Groetjes sylvia.

Yvonne zei

Wat heerlijk zo'n rommelige tafel!! Jullie maken er prachtige kaartjes aan echt geweldig.
groetjes Yvonne

Aartje zei

Merit, wat een prachtige kaart, echt super gedaan, vind de kleurtjes/papiertjes erg mooi. Vind ook je uithangbord erg leuk.
Jullie maken er een echt slagveld van als je bezig bent, ik zelf trouwens ook, maar heb Het geluk dat ik gewoon de deur van mijn hobbykamertje dicht kan trekken zodat niemand het ziet...
Groeten Aartje

Crealin zei

Je kaartje ziet er super leuk uit!
Da's toch gezellig zo he, bij mij gaat het net zo hoor! Ik heb het geluk dat ik de klep van mijn bureau gewoon kan toedoen :-)

Groetjes,

Lins

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig leuk kaartje Merit, heerlijke die roze kleuren. En de tafel ziet er heel gezellig uit, jammer dat het er elke keer weer af moet.
Groetjes van Jacqueline

Liberta zei

Oh ik laat de tafel van jullie aan mijn man zien.
Hij, en ik eigenlijk ook, dacht dat het bij mij altijd zo er uit ziet. Bij mij staat hij ook altijd vol met van alles. Wij eten wel eens van nood aan de salon tafel. hihihi
Ik vind de kaartjes die jullie maken altijd heel erg mooi.
zo ook deze weer hij is helemaal top.

liefs, Lieb

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Merit,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Chantal zei

Haha, wat leuk om jullie werktafel zo te zien! En ook weer een schitterend kaartje hoor!

Groetjes,
Chantal

patricia's scrapfun zei

wat een mooie creaties hebben jullie weer gemaakt dit is ook een snoepje ;)

volgens mij hebben de meeste van ons zo'n tafel thuis staan hahah

(ik ben net weg geweest van het weekend dus nu is hij een keertje leeg)

gr patricia