zaterdag 29 oktober 2011

Geniet van elk moment....


 Even een heerlijk herftskaartje om te laten zien.
Het papier is van MME de lijn "Lost and Found".
De magnolia eikenboom en het Tildaatje liggend in een hoop bladeren zijn beide met distress bewerkt.
Ga hier zo ook eerst eens even in de tuin aan de slag, in de voortuin liggen me toch veel bladeren (bij de overburen hebben ze 2 kastanje bomen en die geven toch veel blad).
Maar het heeft ook zijn charme, al die prachtig kleuren.
Maar een deel gaat in de GFT bak.

Wat takjes en bloemen gebruikt en een tag uit kraftpapier gesneden en  "Geniet van elk moment"erop gestempeld.

En dit moet ik ook nog even vertellen Merit staat met haar kaart in de top 3 bij Magnolia Mania.
Het is ook een plaatje hoor jammer dat ze niet veel meer tijd heeft, om nog veel meer moois te maken.
Hieronder kun je hem nog even bewonderen (zet hem er gewoon nog een keer op ben behoorlijk TROTS op haar).


Lekker dat het weer zaterdag is ( en we mogen ook nog een uurtje langer slapen!!!) geniet van het weekend.

Totally Tilda - Autumn leaves.
Magnolia-Licious - Herfst foto.
Dutch Magnolia Lovers - Sketch + Tag.
Srapdelight - Fotoskstch.
 
Veel liefs Annemarie.

34 opmerkingen:

Miranda zei

Wat een super kaartje en Merit, wat gaaf gefeliciteerd !!!!
Gr, Miranda

Mary zei

Goedemorgen, ik ben vandaag ook vroeg even snel op de computer aan het neuzen. Ik ga zo met de jongste naar de stad om iets leuks voor haar verjaardag te kopen, over 2weken wordt ze 18!! Ik ga op een zaterdag altijd het liefst vroeg naar de stad ivm de drukte.
Maar even over jullie kaartje.....geweldig. Ook voor mij een moment om van te genieten alleen al om daar naar te kijken.
En ik kan me voorstellen dat je trots bent op merit!! Dat kaartje is ook geweldig! Zoveel details en mooi ingekleurd en lieve kleurtjes!
Fijn weekend, groetjes Mary

Frosien zei

Gefeliciteerd, dit was ook een heel mooi kaartje.Maar dit herfstkaartje vin ik geweldig. Mooi gemaakt en netjes afgewerkt. groetjes frosien

Knutsel en Zo zei

Wat een mooie kaart. Het lijkt wel dat ze met de dag mooier worden! Wat leuk voor Merit dat ze in de top 3 staat.

Gr. Karin

Irene zei

PROFICIAT MERIT, wat een onwijs mooie kaart!!Die had ik nog helemaal niet gezien dus ik ben dubbel verrast en begrijp maar al te goed dat je in de top bent gekomen!!
De herfstkaart is ook weer zo mooi in al die aardetintjes en zo leuk opgebouwd met al die details!!!

Fijn weekend, Irene

Marianne zei

Hardstikke mooi gedaan.
Dit vindt ik nu een moeilijk onderwerp, de herfstkaarten.
Ik ga me er wel aan wagen, hoor.
Groetjes Marianne

Astrid en Brenda zei

Merit Gefeliciteerd met je TOP 3. Super gave kaart heb je gemaakt.
Annemarie je herfstkaart is gewoon supergave geworden.
Groetjes Brenda.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

uiteraard ben je trots op Merit en zij waarschijnlijk op jou, een heel mooi kaartje heb je weer gemaakt.

groetjes jolande

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje,ik zou ook trots zijn op zo'n mooie kaart van Merit .Groetjes Joke

LottesCards zei

Wat een prachtige herfstkaart heb je gemaakt!
Prachtig die mooie rustige,maar toch warme kleuren!

Liefs Lotte

Marijke zei

Wat een mooi herfstkaartje, warme kleuren, mooi het gebruik van ribbelkarton en gaas! Merit van harte met je plaats in de top 3!
Groetjes en een fijn weekend,
Marijke en Chantal

Het zonnetje in huis zei

Hallo Annemarie & Merit ,

Dames dank u voor de eerste deelname aan mijn challenge-blog, super gewoon en nog met zo een prachtige kaart ség !!! Jullie hebben de inspiratie dus goed te pakken :-))

En Merit , WAUW, de top 3 meid !!! Proficiat hoor!!!

Groetjes, Jaimie

Wendy Koorevaar zei

Wat een mooi herfstkaartje! Prachtig ook met de achtergrond erbij en de kleuren passen perfect!
En Merit, van harte gefeliciteerd met je top 3 notering, knap gedaan meid!

Groetjes,
Wendy

Tinie zei

Wat een prachtige herfstkaart!!! Schitterende details erin verwerkt. En wat betreft de top 3,
die kaart is werkeleijk helemaal top!!!

Groetjes Tinie

miriam zei

prachtig kaartje en gefeliciteerd met de top 3 nominatie
gr miriam

Mariken zei

Wat hebben jullie weer je best gedaan! Prachtige kaartjes!
Gr-x-jes Mariken.

Durvina zei

Gefeliciteerd merit, erg leuk!en annemarie, je hebt woensdag uitgelegd hoe de kaart eruit zag, je hebt niets teveel gezegd. Liefs, durvina

Tineke's hobby zei

Wat een super mooie herfst kaart heel mooi met die mooie details
En natuurlijk gefeliciteerd met de top drie
Groetjes Tineke

kbrandy4 zei

Beautiful card!! Thank you for sharing with us at Totally Tilda and good luck!
Hugs Hazel xx

Crealin zei

Waaaaw, zo'n mooi herfstkaartje! Jullie zijn zo goed in een mooi tafereeltje te maken.

Merit,gefeliciteerd met je plaats in de top 3. Dit heb je met deze superkaart dubbel en dik verdiend!

Groetjes,

Lins

Colien zei

En alweer zo'n mooie creatie, echt gaaf! Superleuk gemaakt en prachtig van kleur!
Fijn weekend nog!
grtz.Colien

Anoniem zei

Hoi Annemarie, die kaart van jou mag er ook weer zijn hoor. Hij is prachtig. Mooie kleuren gebruikt. Ik had al gezien dat Merit in de top 3 staat. Hij was ook erg mooi dus dit had ze zeker verdiend. Van harte gefeliciteerd.
groetjes Joke

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Een echt herfst kaartje en super hoor merit in de top 3 helemaal leuk.Ik hoop ook morgen maar eens bezig te gaan met
mijn kerstkaartjes word wel tijd.

gr Agnes

Gusta zei

wat een mooie kaart Annemarie en ik kan me voor stellen dat je trots bent op Merit.ik zou het ook zijn met z,n schitterende kaart

Groetjes Gusta

Cobie zei

Een hele leuke kaart, Annemarie!!
Wat een geweldige prestatie van Merit, knap gedaan! Daar mag je best trots op zijn hoor!

groetjes Cobie

Tineke van der Linden zei

Een schitterende herfstkaart!!!
Felicitatie voor Merit met haar plekje in de top 3 met het mooie kaartje.
Groetjes Tineke

Unknown zei

Prachtige kaart Annemarie heerlijk deze herfst kleuren, en je mag trots zijn op je dochter hoor ze heeft ook een geweldig mooie kaart gemaakt.

Lieve groetjes Suze

Judith zei

Een super mooie herfstkaart, Annemarie! Veel mooie details en een leuke tag, nieuw?

Gefeliciteerd met de top-3-plek, zeer terecht!!! Hier mag je zeker trots op zijn als moeder!

Groetjes en een fijne zondag samen,
Judith

krafty-kutz zei

Soooo pretty!!!Stunning creation! thanks for joining us at totally tilda, and good luck!! I have a blog candy on at the minute, pop over and have a look xxxx

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig herfstkaartje Anemarie, heel erg mooi. En Merit gefeliciteerd met je top 3 plekje!
Groetjes van Jacqueline

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige herfstkaart.
Wat leuk dat merit in de top 3 staat.

Groetjes sylvia.

Anke zei

Wat een mooi kaartje enneh .... Merit gefeliciteerd het is inderdaad een beauty!
liefs Tessa & Anke

Janny zei

Ik moet me schamen, ik heb zoveeeel kaarten bij jullie gemist, maar ik heb ze allemaal bekeken en moet zeggen schitterend, en Merit van harte, ik heb de stempel ook maar nog geen tijd gehad.
veel liefs Janny

Samira zei

Mooie kaart heb je gemaakt, echte herfst sfeer
leuk dat je meedoet met onze challenge !

Groetjes Samira
(DT-DML)