donderdag 6 oktober 2011

geen cutie's!!!

Even geen "CUTIE"S" we zitten weer even in de "gewone"kaarten.
Een aantal bestellingen, en er zijn wat mensen die de kaartenbakken lekker door willen spitten,dus dan moet er wel wat te kiezen in zitten.
Deze stropdas stempel heb ik ooit voor 1 euro aangeschaft (twijfelde nog maar gelukkig had ik Merit bij me die ze": Ma KOPEN!!).
En wat heb ik er al veel plezier van gehad heerlijk om de laatste snippers papier op te maken en je bent dan in het bezit van een leuke herenkaart (wat vaak niet zo gemakkelijk is).
Ook weer even lekker aan het 3D-en geweest.
Heerlijk afgelopen weekend knippen en plakken in de tuin.
En als er dan een voorraadje aangelegd is, weer wat kaarten ervan maken.
En nu op naar de klant!! hahaha.

fijne dag veel liefs Annemarie.


21 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er erg leuk uit met die stropdassen.
Mooie kaartje had je met je verjaardag.
Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Groetjes Marianne

Miranda zei

Wat zijn ze weer mooi, vooral die stropdassen die zijn geweldig en super voor mannen kaarten !
Groetjes, Miranda

Louise zei

Maar goed dat je naar je dochter hebt geluisterd want is een een geweldige leuke stempel,de kaarten zijn stuk voor erg mooi geworden.

gr.Louise

Neline zei

Je bent lekker bezig geweest, prachtige kaarten hoor, de mannen vind ik helemaal stoer en super.
groetjes
Neline

Frosien zei

Leuk gedaan hoor met die stropdassen en 3-d plaatjes, ik heb nog een hele stapel liggen, als je eenmaal aan het stempelen bent dan valt het niet mee om te beginnen met de plaatjes, op die manier zoals jullie het doen, zou ik het ook doen. Groetjes frosien

Judith Slegers zei

Hoi
Ik vind jullie "niet" cute kaarten erg mooi!
Ik gooi ze er denk ik ook een keertje tussen mijn wedtrijden,dat is namelijk weer iets heel anders. erg leuk! Ik zou zeggen bewaar deze maar dan doe je het heel goed hahaha.
Groeten Judith

Durvina zei

Je hebt niets teveel gezegd....

groetjes, Durvina

*Ellen* zei

prachtig hoor deze andere kaartjes

Karin zei

Jij bent lekker op dreef! Leuke kaartje, die met die stropdassen vind ik erg leuk.

chantal en sygrid zei

schitterende kaarten annemarie
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Marijke zei

Maar goed dat je naar Merit hebt geluisterd, een superstempel is dat! Leuke stoere mannenkaarten!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Mary zei

Leuke kaarten, vooral de mannen-kaarten zijn super!!
Groetjes Mary

valerski zei

toffe kaartjes!
deze met de dassen is goed gelukt!
best dat je luisterd naar je dochter. hehe

groetjes

*mieke* zei

Jullie gaan vast goed geld verdienen, want het zijn hele leuke kaarten. en sommige mensen houden nou eenmaal niet van cute:-)
Groetjes Mieke

Colien zei

Erg leuk die mannenkaarten! Gezellig om ze zo in serie te maken :)
grtz.Colien

Aleida zei

Slimme dochter!Leuke kaartjes, vooral die stropdaskaartjes.
groetjes,

miriam zei

wat veel en leuke kaartjes vooral die met de stropdassen
gr miriam

Riet zei

Wat een prachtige kaarten allemaal Annemarie.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een productie, heel erg mooi! Die stropdasjes zijn erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Judith zei

Zo bewijs je, dat ook 'niet cute' kaarten heel leuk zijn. Gelukkig heeft Merit je over kunnen halen om die stropdasstempel te kopen.
En 3-d, ja dat is weer eens wat anders, leuk om te zien. Die grote hartjes-randpons heb ik ook (ooit dacht ik de kleine variant te hebben besteld...) Bedankt voor de inspiratie!
Ben benieuwd naar jullie Knutsel&Zo vrijdag!!!
Groetjes, Judith

Chantal zei

Knap hoor, dat je zo op bestelling kunt werken! Ik heb daar niet zo het geduld voor! En die stropdasstempel is zeker geen miskoop hoor!

Groetjes,
Chantal