maandag 10 oktober 2011

16 JAAR!!!!!


Het is weer maandag een nieuwe week staat weer voor ons klaar.Nog 1 week dan hebben ze hier herfstvakantie, ik weet niet wie er altijd meer naar uitkijken de kids of ik!!

Dit kaartje gemaakt voor alweer een 16 jarige.
A.s zaterdag viert ze haar verjaardag en daar hoort een kaartje bij.
Papier weet ik echt niet  waarvan het is, vorig jaar op de kreadoe gekocht.
Met de mallen van kids-cuttlebug de cijfers 16 uitgedraaid en daar "birthday wishes"
opgestempeld.
Wat die-namic bloemen uit kraft en blauw papier gestanst.
Het dametje van WOJ ingeverfd met distress en haar lint, tasje en sieraden met stickles bewerkt.


Totally Gorjuss - oh lala.
Saterday challenge - anything goes + sparkle.

Fijne dag toegewenst. Veel liefs Annemarie

33 opmerkingen:

Karin zei

Wat een leuk kaartje!

Miranda zei

Wat een super kaartje !
Gr, Miranda

Lia zei

Superleuke kaart, wat leuk gedaan met die ketting om haar nek,

groetjes Lia

Louise zei

Leuke kaart voor een 16 jarige, de stempel past er perfect bij.

gr.Louise

Marianne zei

Wat een leuk kaartje.
Ik vind dit meisje ook schattig.
Leuke ketting
Groetjes Marianne

Maris zei

gave kaart heb je gemaakt xx

Unknown zei

wat een leuke kaart die stempel is ook zo leuk

Liefs Nellie

Colien zei

Oh la la, wat een gave kaart voor een 16-jarige!
grtz.Colien

Amanda zei

Echt een swingende kaart voor een 16-jarige, helemaal goed!

liefs Amanda

Mary zei

Leuke kaart, leuke papier combinatie. En leuk dat idee met stickels om haar nek!
Groetjes Mary

LottesCards zei

Wat een geweldige kaart weer!
Leuke stempel voor iemand die 16 jaar word!!!
Toch altijd een moeilijke leeftijd...
Liefs Lotte

m@deliefjuh zei

ja! super leuk!

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige en super vrolijke kaartje

*mieke* zei

Een super leuke kaart voor een meid die 16 wordt!
Groetjes Mieke

Chantal zei

Leuk kaartje! Echt helemaal perfect voor een sweet sixteen!

Groetjes,
Chantal

Judith zei

Jullie blijven in de sfeer van sweet 16?
Ja, dat kan ik me voorstellen, als je dochter deze leeftijd heeft bereikt, worden haar vriendinnen natuurlijk ook 16 (-; Ik kan me mijn 16e verjaardag nog goed herinneren (ook al is dat toch echt een poos geleden, hihi)
Een perfecte kaart, die een vrolijk makende stempelafdruk heeft - swingen maar (-:

chantal en sygrid zei

schitterende kaart annemarie
erg moi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Wendy Koorevaar zei

Wat een leuke kaart met een heel vrolijk stempeltje! Echt perfect voor een meisje van 16.

Groetjes,
Wendy

Dina zei

ziet er weer prachtig uit, heel mooi

Marijke zei

Maar dit is toch ook een hele leuke kaart voor een 16 jarige jongedame! En dit afdrukje past daar ook perfect bij!
groetjes, Marijke en Chantal

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annemarie,super stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Jolanda Cuper zei

Super kaart! Dat mooie papier heb ik ook nog ergens maar het blijft mooi zeker bij deze prachtige kaart!
Groetjes Jolanda.

Patricia zei

Heel mooi kaartje zeg. Ik vind dat zwarte papier ook supergaaf erbij. Niet standaard, dus des te leuker. Ook leuk dat je dat tekstje op de 16 hebt gestempeld, heel leuk idee.
Ik heb ook even je andere werkjes teruggekeken, want ik liep weer achter. Erg mooi allemaal.
Dus jullie gaan ook lekker naar de Kreadoe....ik ook...kan ik zo naar uitkijken.
Groetjes Patricia

Cobie zei

Leuke kaart, Annemarie!!

groetjes Cobie

stempelfreaks zei

Zo ben je even 2 dagen niet in blogland en hebben jullie er alweer 2 schattige en mooie kaartjes op staan.
Succes met de challenge.
Groetjes Astrid & Larissa

Marianne Schut zei

Hai Annemarie en Merit, wat leuk dat jullie weer op mijn blog zijn langs geweest. En nogmaals bedankt voor het ontzettend lieve kaartje! Dit kaartje mag er ook weer wezen, prachtig gekleurd, echt een vrolijk kaartje! Fijne avond, liefs Marianne

Aartje zei

Hallo dames, wat een leukerd weer. Vind de glitters op de sieraden erg mooi effect geven.
Groetjes Aartje

Anke zei

Hij is mooi hoor. Heel leuk die grote cijfers.
liefs Tessa & Anke

Gerda Heijne-Hartsuiker zei

Leuke kaart! Mooi zo met de glitterdetails.

Groetjes Gerda

Curly zei

OMGosh this is one super sparkly creation, I love the design and layout and fabulous colour theme too, its just perfect for our challenge

Thank You so much for taking part at Secret Crafter Saturday Challenge: 155 Anything Goes With Sparkle
I hope you join us again next week,

Have a lovely day,
Good luck with the challenge,
Hugs Bridget :0) x.
SCSC DT

downrightcrafty zei

Gorgeous sparkly creation and love the color choice, thank you for sharing your lovely work with us at The Secret Crafter Saturday Challenge this week.
hugs Kate xx
PS I have some new candy if you are interested:)

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje voor een 16 jarige, super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Andie's Space zei

This looks lovely. I love your gorgeous colouring & the fab sparkle. Thanks for joining us at Secret Crafters this week.
Hugs,
Andie xx