vrijdag 4 maart 2011

Van Harte Beterschap..

Een beterschapskaartje gemaakt voor het dochtertje Loïs van Durvina. Ze zegt altijd dat ik haar grootste vriendin ben (lief hè) en ze maakt altijd kaartjes voor me en dan stuur ik er natuurlijk altijd een terug! En van de week kreeg ik weer een mooi kunstwerk van haar door de deur en even later hoorde ik dat ze ziek was, dus dacht stuur een leuk beterschapskaartje naar haar toe! Nu maar hopen dat ze hiervan snel weer beter wordt. Gisteravond kreeg ik ineens de inspiratie om iets te gaan maken dus gelijk aan dit kaartje begonnen, heb het gemaakt met het papier van Cosmo Cricket de lijn 'togetherness'. De leuke sketch van Anyone for Anya gebruikt. De strook in het midden heb ik door de cuttlebug gehaald en de randen bewerkt met een pons daarover nog een leuk rood/wit gestreept lintje geplakt. Bovenin nog twee kleine bloemetjes en onderin een wat grotere bloem met wat takjes eronder. Het lieve zustertje van anyone for anya is uitgedraaid in een spellbinder en daarna ingekleurd met de copic's. En als laatste de bijpassende tekst 'van harte beterschap' erbij gestempeld. Vanochtend toen ik naar school ging heb ik dit kaartje nog even snel bij haar door de brievenbus gedaan en hoop dat ze er erg blij mee is!! En Loïs maar hopen dat je weer snel beter mag worden, want ziek zijn is helemaal niet leuk. Vanavond komen mijn opa en oma eindelijk weer terug uit portugal, ik heb ze wel gemist hoor! Dus dat word weer gezellig, maar we kunnen niet te lang opblijven want morgen moeten ik met mijn moeder vroeg uit bed, want we gaan gezellig naar de demo dagen in het atlas hotel, we hebben er reuze veel zin in!!! Voor de bloggers die ook moeten heel veel plezier en misschien tot daar!
Alvast bedankt voor alle lieve reacties.

Lieve groetjes,Annemarie.

18 opmerkingen:

Christa zei

wat een lief beterschaps kaartje , leuk gedaan zo met blauw en rood, leuk dat je meedoet met AFA deze week groetjes DT AFA christa

Tinie zei

Wat lief dat jullie zo aan elkaar denken en het is een super lief kaartje geworden!!

Groetjes Tinie

*mieke* zei

Wat lief van je en je kaart is weer erg mooi geworden!
Veel plezier met je opa en oma en natuurlijk ook een berg vol plezier voor morgen, maar dat gaat vast wel lukken. Het is voor mij helaas te ver weg:-(
Groetjes Mieke

Aartje zei

Wat leuk dat je zo'n trouwe fan hebt. Het is een leuk kaartje geworden dat haar vast enorm opvrolijkt. Veel plezier morgen. groeten Aartje

Neline zei

Wat een super lief kaartje en wat een leuk gebaar, daar kikker alleen al van op.
Wat leuk dat jullie morgen naar Doe@ding komen, ik sta er ook en zou het leuk vinden om jullie in het echt te zien;)
groetjes
Neline

Karin zei

wat een leuk kaartje, leuk stempeltje ook!

Anoniem zei

Hoi Merit, wat een schattig kaartje is dit geworden. Lief hoor dat je daarbij denkt aan een ziek meisje. groetjes Joke

Jolanda Cuper zei

Van zo'n heerlijk vrolijke kaart moet je wel snel beter worden!
Groetjes Jolanda.

Sinikka zei

Dit is wel een heel leuk opkikker kaartje. Hier wordt meteen iedereen beter van....vooral als er een verpleegster op de voorkant staat. Hele leuke afbeelding en mooi papier.
Veel plezier morgen!!!!GR. Sinikka

Mandy's Magnolia cards zei

prachtig!!!
een fijn weekend
groetjes, Mandy

Tineke's hobby zei

wat een super mooie kaart daar vrolijk je wel van op
schitterend stempeltje en mooie kleuren
Groetjes Tineke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Van zo'n mooi kaartje knap je wel op! Hij is erg leuk. Ik hoop dat je vandaag een leuke dag heb gehad.
Groetjes van Jacqueline

Anne-Marije zei

Oh wat een mooi kaartje! Daar zal ze vast heel blij mee zijn... Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad in Spijkenisse... Het was voor mij iets te ver weg :-(
xxx Anne-Marije

Mariken zei

Wat een mooi kaartje Merit!
Fijn weekend en gr-jes Mariken.

maribeth27 zei

Your card is very lovely! Thank you for joining us at AFA!

Irene zei

Wat een leuk kaartje voor de zieke kleine meid, daar zal ze blij mee zijn! Leuk dat jullie zo dicht bij elkaar wonen..dat is wel heel veel creativiteit op korte afstand ..om jaloers op te worden!

Groetjes,

Irene

Kaatje zei

heel leuk kaartje, daar fleur je van op!

groetjes,
Annika

Unknown zei

Wat een leuke kaart merit daar wordt Loïsvast snel beter van.

Leuk jullie in het echt te hebben gezien.

Lieve groetjes Suze