vrijdag 25 februari 2011

Hartelijk Gefeliciteerd...

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een nicht van mijn vader ze is morgen jarig dus het kaartje gaat straks op de post. Het is al een oudere papierlijn die ik heb gebruikt,al randjes zijn met donker rode inkt bewerkt, het dametje (merk? heb ik gekregen) heb ik een een ovale spellbinder geplaatst. Wat bloemen bij elkaar gezocht en vastgezet met een bronskleurige brad.Als laatste heb ik "Hartelijk Gefeliciteerd"erbij gestempeld.
We zijn heerlijk aan het knutselen dus we hebben bijna geen tijd om te bloggen alles ligt op de tafel. Morgen hopen we er weer wat op te zetten want we hebben genoeg gemaakt van de week.


Fijne dag toegewenst veel liefs, Annemarie

23 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Oude papierlijn maar wel erg mooi! Prachtig!
Groetjes Jolanda.

Unknown zei

Ik vind hem heel lief en wat een leuke stempel prachtig hoor

Liefs Nellie

Louise zei

Super kaartje en wat een geweldige stempel.

gr.Louise

Sanne zei

Wat een leuk kaartje! Lekker vrolijk papier. Het afdrukje is trouwens van Wild Rose Studio!

Liefs Sanne

Irene zei

Heel leuk en mooie warme tinten! Hoe is het met het mondje Merit ????

Irene

Unknown zei

Ooooh this is super gorgoeus!!! Love the coloring, the image, the flowers and the papers!
Thnaks for joining us at The ABC Challenge this week!
/Sari

Marijke zei

Wat een leuke kaart weer. Mooi stempelafdrukje trouwens. Ben benieuwd naar de volgende kaart(en).
Groetjes en een fijn weekend,
Marijke en Chantal

*Ellen* zei

prachtig en lekker vrolijk in die kleurtjes, veel plezier nog met de freubel

martina's kaartjes zei

een hele leuke kaart ! mooi gemaakt,
groetjes, martina
x

Gemma zei

Wat een leuk kaartje, ben benieuwd wat jullie allemaal nog meer aan het freubelen zijn. Fijn weekend, Gemma

Tinie zei

Heerlijk wat een leuke kaart!!!

Groetjes Tinie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuk kaartje, ik vind het afdrukje ook zo leuk.

groetjes jolande

Tineke's hobby zei

wat een schattig kaartje heel mooi in die vrolijke kleuren
Groetjes Tineke

Colien zei

Leuk kaartje, gezellige kleurtjes!
grtz.Colien

Hannie Stoel zei

Heel mooi Merit,

groetjes, Hannie

Anke zei

Mooi kaartje hoor. Hoe is het met je beugel?
liefs Tessa & Anke

Yvonne zei

Hartstikke leuke kaart!
groetjes Yvonne

Cynthia zei

Hallo Merit,

Wat een geweldige kaart. En wat ook een leuke glitter details!

Groetjes,

Cynthia

*mieke* zei

Mooi papier heb je gebruikt! Hele mooie kaart meid!
Prettig weekend..Mieke

Unknown zei

Prachtige kaart Merit, mooie kleuren en papier heb je gebruikt.

Groetjes Suze

Het zonnetje in huis zei

Hallo Merit,

Je hebt er weer een toffe kaart weten van maken !!

Groetjes, Jaimie

Patricia zei

Mooi kaartje Merit...lekker vrolijke kleurtjes ook. Jullie vorige kaartje heb ik ook gemist...wat een superleuk idee, 2 bubbelende meisjes. Groetjes Patricia

Heidi zei

Fabulous! Thanks for joinging the ABC Ovals Challenge.