woensdag 9 februari 2011

Groetjes

Dit kaartje heb ik gisteren nog even snel gemaakt zag de challenge bij marianne design en ik wilde mijn bomen nog zo graag een keertje gebruiken dus heb ze weer heerlijk uit de kast gehaald. Ik ga toch nog eens proberen om er een zomers /lente kaartje mee te maken (maar ik moet toch telkens aan winter/kerst denken als ik ze zie), maar wie weet .
Het papier is van 2 verschillende merken, magnolia en jilly bean. het eline meisje heb ik op het hek gestempeld en in een spellbinder gezet, en met derwent ingekleurd.Nog wat sterren en "groetjes"erbij gestempeld,misschien gaat hij nog op de post en anders (als er geen winterweer meer komt) blijft hij liggen totdat de winter in nov/dec weer gaat beginnen. Ook heb ik mijn liquid applique weer even gebruikt om de sneeuw op het hekje mee te accentueren.


Fijne dag allemaal veel liefs, Annemarie.

19 opmerkingen:

Durvina zei

Leuk bericht maar waar is de kaart!!

groetjes, Durvina

Cobie zei

Het is een leuke kaart geworden, ik ben nu wel benieuwd naar de zomerse kaart met bomen die je wilt gaan maken.

Groetjes Cobie

Annemarie en Merit zei

Zo beter dames, er ging even iets mis.

groetjes Annemarie

Marianne's Craftroom zei

Very cute card and love those trees and stars. Thanks for playing along at Winter Wonderland. Hope to see you back on Friday. Marianne x

Lia zei

Schattige kaart, leuke kleuren gebruikt,

groetjes Lia

martina's kaartjes zei

deze had perfect kunnen meedoen met het kleurenkaartenteam van vandaag ! hihihi =)
misschien wil je volgende week wel lekker meedoen ? altijd welkom !
hele mooie kaart trouwens !
groetjes
martina
x

Durvina zei

Mooitje hoor, dit is leuker zo met de foto erbij.

groetjes, durvina

Colien zei

Erg leuk kaartje!
En inderdaad, beetje gek is het wel met deze zonnige dagen. Maar wie weet krijgen we nog sneeuw en kun je het nog gebruiken voordat de lente echt losbarst :)
grtz.Colien

Miranda zei

Super kaartje !!
Gr, Miranda

downrightcrafty zei

gorgeous creation and great selection on the stars thank you for sharing with us at Winter Wonderland
Hugs Kate x

Irene zei

Wat zijn jullie toch productief, elke dag een leuke nieuwe kaart, helemaal te gek. Ik hoop echt dat je hem tot november moet laten liggen, we willen toch geen winter meer ?!!!!!
Die award heeft wat teweeg gebracht zeg, ik heb me toch een nieuwe volgers, jippie, nogmaals bedankt !!!

Liefs,

Irene

Patricia zei

Je kaartje is weer erg leuk Annemarie. Ik sluit me bij de vorige aan...je kaartje is echt prachtig maar laat hem toch maar lekker liggen tot eind van het jaar, hihi. Groetjes Patricia

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig winterkaartje, heel schattig!
Groetjes van Jacqueline

Het zonnetje in huis zei

Hallo Annemarie,

Lief kaartje en die boompjes zijn leuk hé!

groetjes, Jaimie

Marleen zei

Wat een lief kaartje weer!
Maar ik sluit me ook aan bij hierboven: van mij mag hij ook tot het eind van het jaar blijven liggen hoor!! Geef nu het voorjaarszonnetje maar weer!!
En wat een lieverd die Noa. Zag ze gister op de club en weet je wat ze zei: heeft u al op uw blog gekeken, dus ik zei: ja meid, heb het al gezien dat ik een award van je heb gekregen! Hartstikke bedankt! Al een echt dametje!

Groetjes Marleen

Marijke zei

Hoi dames, Wat een mooi winterkaartje is dit. De bomen blijven geweldig en het hele jaar door kan je ze volgens mij wel gebruiken.
Groetjes, marijke en chantal

Welkom bij Happy Stamper zei

oooh wat een schatje zeg, heel erg leuk gedaan, ook dat vogeltje op het hekje heel leuk.
Lieve groetjes
Angelique

Anne-Marije zei

Oh dit is een prachtige kaart!
xxx Anne-Marije

*mieke* zei

Wat een leuke kaart dames en gefeliciteerd met jullie top 3 plek bij Winter Wonderland!!!
Liefs...Mieke