dinsdag 16 november 2010

Merry Christmas

 Deze keer een kerstkaart gemaakt met afbeeldingen van High Hopes, (zag net dat ik te laat was voor de challenge bij hun ,jammer!!) Het scrappapier is van Kars van vorige jaar heb er verder geen meerdere stukjes scrappapier bij gebruikt,de achtyergrond is druk genoeg en de stempel is groot. Alles ingekleurd met copics de kerstbomen voorzien van sneeuw(liquid applique)en nog wat stoffen sterretjes erbij geplakt (xenos).Grote sneeuwvlok van papier en nog een andere sneeuwvlok van vellum,knoop erbij en wat witte takjes.

"MERRY CHRISTMAS" gestempeld (van magnolia),en verder alleen nog glossy accent gebruikt om het rokje van het schaatsertje te accentueren.Zo na het plaatsen van deze kaart ga ik eerst de ramen buiten zemen ,je kunt zowat niet naar buiten kijken wat zijn die vies,en nu schijnt de zon hier dus een goede reden om even heerlijk naar buiten te gaan. Fijne dag allemaal en bedankt voor alle reactie's die jullie telkens geven heel lief, hier ontbreekt de tijd weleens om op al jullie's blogs te reageren SORRY!!! want we weten zelf hoe leuk het is om een berichtje te krijgen. Hopen dat het snel wat minder druk word hier zodat we weer eens wat meer tijd krijgen om rustig alles te bewonderen.
 
Veel liefs, Annemarie

24 opmerkingen:

Silvia zei

Wat een mooie kaart weer. En ik herken je probleem van de ramen grr. Helemaal erg als de zon er dan ook nog op schijnt.

gr. Silvia

Karin zei

Wat een leuk kaartje, vooral dat sneeuweffect vind ik erg gaaf.

Riet zei

Schitterende kaart Annemarie,lief afdrukje,mooi papier.

Liefs Riet.

Unknown zei

Ohhh maar deze is ook weer ontzettend leuk geworden zeg!
Groeten van Ageeth

nicolet zei

Prachtige kaartjes!
Groetjes Nicolet

Miranda zei

Erg mooi kaartje ! Super stempel !
Ik heb gister de ramen gezeemd en had ook echt eer van mijn werk, hahah nu maar hopen dat een tijdje droog blijft dan blijven de ramen ook mooi helder ;)
Groetjes Miranda

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje met al die mooie details, maar dan is het bij jullie beter weer dan bij ons, hier is het al de hele dag stik mistig,

downrightcrafty zei

such a sweet image and just perfect for our challenge at Winter Wonderland this week, hope to see you in the next challenge on Friday too
Hugs Kate xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig je kaart, leuk gedaan de kerstbomen en het sneeuw.

groetjes jolande

annemarie zei

geeft niet,
ik vind je kaartje helemaal mega geweldig!
super mooi gemaakt, echt een hele leuke creatie!
groetjes annemarie

Jolanda Cuper zei

Leuke vrolijke kaart! Mooie afbeelding ook!
Groetjes Jolanda.

Sanne zei

Wat een toeval zeg! Dit kaartje is ook heel erg leuk! Lekker simpel, als ik kijk naar het papier, maar door alle versiersels echt helemaal af! Ga de komende dagen ook weer wat eenvoudige kaarten maken. Steek zoveel tijd in aparte projectjes, terwijl die eenvoudige kaartjes juist het leukst zijn, maar daar komen jullie snel achter ;-)

Liefs Sanne

Lia zei

Superleuke kaart is het geworden.

groetjes Lia

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en wat een mooi scrappapier. Grotejes, marijke

Anne-Marije zei

Wat een superschattig kaartje! Ik ben afgelopen zaterdag een dagje naar Hellevoetsluis geweest om mijn familie te bezoeken (die woont in Hellevoetsluis, Rockanje, Tinte en Spijkenisse) en heb toen natuurlijk ook een bezoekje aan Trijnie gebracht. Ik had haar echt gemist... en zij mij ook, haha! Normaal ging ik bijna elke week naar haar toe, maar dat gaat nu helaas niet. Hier in Olst hebben we wel een hobbywinkeltje, maar daar hebben ze alleen maar wol enzo. Misschien kom ik jullie wel een keer tegen als over een tijd weer bij Trijnie ben. :-)
xxx Anne-Marije

Eveline zei

prachtige kaart!!!

groetjes
eveline

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig kaartje erg leuke stempel van high hopes.
Groetjes Agnes

BepvS zei

Wat een ontzettend leuke kaart zeg, schitterende kleuren.....
Gr, Bep

Anoniem zei

Een heel leuk en lief kaartje Annemarie.En wat een mooie sneeuwster heb je gemaakt super leuk met het knoopje.
En ja die ramen zijn hier straks aan de beurt,moet het wel droog blijven hihih anders ga ik aan de crea.
Fijne dag Jannie.

Gusta zei

wat heb je weer 2 leuke kerstkaarten gemaakt
en zucht.... ik moet ook nodig mijn ramen doen
ik zie als de zon schijnt bijna niets meer haha
maar ja ik heb er nog niet zo veel zin in

groetjes Gusta

Jolara zei

wow wat gaaf ! GR Joyce

Debs zei

a really lovely card :0)..thanks for sharing it with us at WNW...

Hugs
Debs x

Het zonnetje in huis zei

Hallo Annemarie,

Beeldschoon kaartje!!
Oh Annemarie, kom eens met je emmertje langs hier...ik heb ook véél ramen :-)

ps hoe gaat het met jullie konijntje, hopelijk nog steeds ok?!

Groetjes, Jaimie

Debbie Stip zei

Lekker winters kerstkaartje, heel leuk!
xxDebbie