zaterdag 18 september 2010

Verjaardag...


Van dit kaartje heb ik een criss cross kaart gemaakt met het papier van Making memories de lijn "just chillin", hier heb ik van de week al meer kaartjes mee gemaakt.De digi van Herbert de schildpad van Karen Doodles heb ik weer gebruikt en ingekleurd met copics. Binnenin nog een kaartje met wat cirkels erop met daarop onze naam en het geld heb ik er later aan vastgeniet.Als laatste nog een labeltje er aan vast gemaakt met daarop VERJAARDAG gestempeld.
Vanmorgen op verjaardagsvisite geweest en de kaart overhandigd.
We gaan nu lekker eten allemaal een hele fijne avond .
 
Veel liefs, Annemarie.

20 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind het een toppertje, hele leuke stempel

groetjes Lia

Joey zei

Beautiful card , love the bold ness of your colors , thanks for joining us at Karen doodles . Joey.x

Astrid en Brenda zei

De kaart is super gave. Vindt je stempel heel leuk.
Groetjes Brenda en AStrid

Tineke's hobby zei

Wat een gaaf kaartje het model vind ik erg mooi net als het papier en stempeltje
Groetjes Tineke

Amanda zei

Heerlijk kaartje, leuk de circles en mooie schildpad!

liefs Amanda

Karin zei

Wat leuk, zo'n criss cross kaart!

Monique zei

Wat een leuke kaart!
Heel lief ook!
groetjes

m@deliefjuh zei

dat blijft leuk die cris cros kaarten!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig Annemarie!

Liefs Ida

Riet zei

Prachtige kaart Annemarie,lief afdrukje,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Ja, ik ben het eens met mijn vorige bloggers.
Het is prachtig.
grtjes
Christa

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een super gave kaart.

groetjes jolande

*Ellen* zei

wat een gaaf kaartje, prachtig met die leuke schildpad

Esther zei

Ziet er super uit zo,erg leuk idee.
Lekker vrolijk kaartje.

Groetjes Esther

nicolet zei

Ooh wat een lieffie!!
groetjes Nicolet

Sanne zei

Wat een gave stempel! Leuk dat jullie ook eens een kijkje nemen op mijn blog!

Groetjes Sanne

Kaatje zei

wat een schattig kaartje!

groetjes,
Annika

Unknown zei

Ik vind het ook erg leuk, frisse kleurtjes en mooi papier!
Groeten van Ageeth

shulsart zei

Fabulous card, Annemarie, love your choice of papers and you have colored sweet Herbert so perfectly. Good luck and thanks for joining in on the fun at Karen's Doodles challenge blog.

Anoniem zei

amazing card. love the different colors of paper you have used, and your coloring is just perfect.
Thank you so much for joining us at Karens doodles this week.
Good luck.
Dorte aka dot-scrap