woensdag 29 september 2010

Veel geluk...in jullie nieuwe woning

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo tevreden met dit kaart maar ik krijg er niets anders uitgefrommeld dan dit.Het is voor mijn neef met zijn vriendin, ze zijn na jaren verbouwen eindelijk klaar en kunnen er nu gaan wonen. Het kaartje dat we kregen dat ze verhuist waren was helemaal in de hollandse rood wit blauw stijl,dus wilde ik ook het kaartje voor hun in die stijl maken,maar het idee wat ik in mijn hoofd had wilde niet op de kaart komen.Het papier is van Marianne Design de stempels van Eline Pellinkhof en Pipo's en het afdrukje van de Greeting Farm het is ingekleurd met distress.

Fijne woensdag nog allemaal.
Veel liefs, Annemarie.

15 opmerkingen:

Tineke's hobby zei

He hoi
Ik vind het een schitterend kaartje niks mis mee volgens mij leuk met dat sleutel labeltje
Fijn dat jullie de kaart leuk vonden die ik gestuurd had veel plezier met de afdrukjes
Groetjes Tineke

*Ellen* zei

vind het een heel gezellig kaartje hoor, prachtig in die hollandse kleurtjes

Sanne zei

Ik vind het kaartje echt hartstikke leuk geworden hoor! Maar ik ken het... Ik ben ook niet altijd tevreden over mijn eigen kaartjes. Dan had ik het anders in mijn hoofd of met bepaald papier komt het niet zo leuk uit. Kei leuk papier hebben jullie trouwens gebruikt! Ik heb ook een nieuwe kaart op mijn blog in 'Hollandse' stijl, maar dat is heel ander papier. En het afdrukje vind ik ook heel erg leuk. Moet binnenkort ook aan huizenkaartjes gaan beginnen (vriendinnen die gaan verhuizen) en ik heb alleen een huisafdrukje van Magnolia. Deze kende ik nog niet.

Groetjes Sanne

creationsncraftsbyarina zei

nou ik vind het kaartje ook wel geslaagd, soms heb je een heel ander idee in je hoofd van hoe een kaart moet worden..dat heb ik ook wel eens.
maar je mag best tevreden zijn hoor....
gr arina

Sinikka zei

Ik vindt het een mooie kaart en lekker gedurft met de Hollands kleuren. Heerlijk papier overigens.
Groetjes Sinikka

Riet zei

Ik vind het echt een prachtige kaart Annemarie,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Unknown zei

Nou ik vind hem heel mooi ik moet ook een verhuiskaart maken maar je brengt me op een idee


Liefs Nellie

Rolinka zei

Ha Anne

Nou, ik vindt hem te gek!!! en weet zeker dat Ar en Dree hem ook geweldig vinden,zal erg mooi staan in hun huis, ze hebben veel in die stijl dus komt helemaal goed....

Groetjes Ro

Wendy Koorevaar zei

Ik vind het kaartje heel mooi geworden hoor! prachtig ingekleurd ook.

Groetjes,
Wendy

Esther zei

Leuk toch niks meer aan doen.
Ik vind het een leukertje geworden hoor.

Groetjes Esther

CRAZYCRAFTSHED zei

Hi Annemarie
A beautiful card,thankyou for joining us on this week's challenge at CraftyCatz,
Hugs Dianne xx

Aleida zei

Mooie kaart!
Je hoeft die sketch dus niet helemaal te volgen, ik was bang dat bloemen op een andere plaats niet de bedoeling waren.
groetjes,

Gusta zei

hoi meiden

jullie kaarten zien er weer prachtig uit
mijn complimenten hoor

groetjes Gusta

Karin zei

Wat een leuk kaartje, niets mis mee. Ik vind die stempel van dat huisje echt superleuk!

Hetty zei

Ik vind het een erg moi kaartje en vind er niks mis mee. Leuk dat je ook meedoet met Anyone for Anya

gr hetty