vrijdag 24 september 2010

sleetje rijden....sneeuwballen...

Alweer een winters kaartje maar dat komt omdat deze keer werd gevraagd bij de challenge van Karen doodles om je favoriete seizoen. Nu vind ik alle seizoenen geweldig, heerlijk dat het telkens wisseld,we hebben ooit een aantal jaren in Singapore gewoond en dan is het een heel jaar exact hetzelfde weer, en is het om 7 uur 's ochtend licht en om 7 uur 's avonds donker dag in dag uit,nou dan ga je echt de seizoenen weer waarderen. Afgelopen winter heb ik zo genoten,af en toe durfde je het niet hardop te zeggen dat je het zo leuk vond al die sneeuw en vorst,niet iedereen vond het namelijk fijn.Nu heb ik makkelijk praten mijn werk dichtbij dus geen geglij en file's en ik hoef ook niet buiten te zijn dus dan gaat het al wat gemakkelijker. Maar het was mijn wintertje!!!
Vandaar deze kaart heb hem met heel veel plezier gemaakt Sanne had de beschrijving op haar blog gezet (ga maar eens even bij haar kijken ze maakt hele leuke dingen). Het papier wat ik heb gebruikt is van S.E.I. het afdrukje van Karen Doodles en ingekleurd mer derwent potloden.Verder nog een kerstster en wat sneeuwvlokken(die grote is van wit vilt) uitgestanst,wantjes gestempeld op cardstock en hier en daar wat doorzichtige dauwdrops geplakt (bedankt Aleida). Sleetje rijden gestempeld en "sneeuwballen" is een rub-on. Het is een heel verhaal geworden zeg ga nu snel nog mijn kaart voor de bruiloft van vanavond af maken,anders is de lijm nog nat als we hem overhandigen.
Fijn weekend allemaal.


Veel liefs, Annemarie.

28 opmerkingen:

stempelfreaks zei

Jeetje wat is dat een prachtige kaart geworden. Prachtige kleuren, leuke stempel, en leuke versiersels allemaal. In een woord geweldig!!
Groetjes Astrid & Larissa

Het zonnetje in huis zei

Hallo Annemarie,

Bbbrrr, de winter, vééls te koud dan,
maar van uw kaartje te zien, krijg je het warm, zo mooi!

Groetjes, Jaimie

Susanne zei

Wow, wat een mooie kaart, heel apart model ook.
Super gewoon.
En die winters............... nu voor mij hoeven ze niet, hou niet zo van kou.

Groetjes Susanne

*Ellen* zei

prachtig kaartje in die vrolijke kleurtjes, en ik vind de seizoenen ook heerlijk

Aleida zei

Om in te fietsen vind ik de herfst fijner, voor de tuin heb ik liever lente. Het is een heel mooi kaartje geworden, je hebt mijn envelop dus gekregen. Leuk he, zo'n verrassing! Ik heb de hele dag met een glimlach rondgelopen.
groetjes,

Tineke's hobby zei

Wat een super geweldig mooie kaart die kleuren zijn zo mooi en de vorm erg mooi het is een super kaart
Groetjes Tineke

creationsncraftsbyarina zei

een hele mooie kaart superrrrrrrrrrrrr
groetjes arina

Sandra zei

wauw heel mooi kaartje heb je gemaakt
fijn weekend
groetjes sandra

cristel zei

mooie kaart met leuk papier en mooie kleuren en ik vind ook dat elk seizoen zijn charmes heeft
grtjs

Miranda zei

Wauw, wat een gaaf kaartje heb je gemaakt !!!
Erg mooie kleuren
Ik vind de winter ook altijd erg leuk zeker met veel ijs en sneeuw !!!
Groetjes en een fijn weekend Miranda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, ziet er schitterend uit.

groetjes jolande.

greet zei

Wat een schitterende kaart! Heel leuk model en heel mooi van kleur. Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.
Groetjes Greet (DT)

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig leuk en mooi kaartje Annemarie. Het modelletje is prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Kaatje zei

heel mooi winters kaartje!

groetjes,
Annika

Unknown zei

Wat een prachtig winters kaartje! Mooie kleuren en geweldig papier en ik ben dol op het patroon van de kaart. Leuk dat je er weer bij bent!

gr. Renata
Karens Doodles NL

Crealin zei

Hoi aan jullie beidjes,

wat een prachtige winterse kaart, zo'n leuke papieren en afdrukje dat je gebruikt hebt.

Groetjes,

Lins x

Inge zei

Wat is deze mooi!!! Je hebt er veel werk van gemaakt! En ja ik hou ook erg van de afwisseling van de seizoenen alleen mag van mij de winter overgeslagen worden ;)

marion zei

Fantastische kaart, way een werk moet dat zijn geweest. leuk dat je weer meedoet met karens Doodles, groeten marion

Sanne zei

Hey!

Wat leuk dat jullie de kaart hebben gemaakt! Hij is echt schitterend geworden! Fijn dat het gelukt is. Ik wist niet zeker of de beschrijving duidelijk was, maar denk dat je met het voorbeeld al een heel eind komt. Wat een leuk afdrukje weer. Die afdrukjes van Karen Doodles zijn echt super! En erg lief dat jullie een link naar mijn blog hebben geplaatst! Heb nog niet zo veel bezoekers, dus hopelijk hebben jullie een beetje reclame voor me gemaakt. Morgen onverwacht een dagje vrij, dus ik kan weer verder gaan aan mijn lijst van verjaardagskaarten. Houd mijn blog dus toch maar in de gaten ;-)

Groetjes Sanne

anja zei

hallo Annemarie
je kaartje is prachtig en leuk voor dit hele verhaal.leuk dat je meedoet aan karen doodles nl
gr anja

Margo zei

Wat een prachtige kaart, ik vind hem echt geweldig !!! Heel knap en alles past weer perfect bij elkaar !
Groetjes
Margo

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg mooi zeg Annemarie!

Liefs Ida

Bernadet zei

wowwwww Annemarie, wat een geweldige kaart!!!

Heel veel suuces bij Karen's Doodles NL!

Sinikka zei

Een geweldige kaart. Het afdrukje is wel heel leuk.Ook de tekst erbij is super.
Wat een ervaring dat je in Singapore hebt gewoond.
Ikzelf heb jaren in Zweden gewoond en ik vindt het dan ook jammer dat we hier eigenlijk geen echte winters kennen. Bestaat er wat mooiers dan gekraak van de sneeuw onder je voeten en dat het dan toch net lichter lijkt als er sneeuw ligt.
Groetjes Sinikka

Maris zei

onwijs leuke kaart, en ja als je dicht bij je werk woont, ik oest elke keer eropuit 8 kilometer rijden zeg maar glijden brrrrrrrr nee hoor ik vond het echt 10XXXXXX niks die winter

Renata van Miltenburg zei

Geweldig kaartje, de details zijn echt top!

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

majo zei

GEFELICITEERD met de 1e plaats. Groet Majo

stempelfeest zei

Een terechte eerste plaats voor dit geweldige kaartje. Leuk dat jullie meedoen met de uitdagingen van KD. De nieuwe uitdaging loopt nog tot a.s. maandag, doen jullie weer gezellig mee?
Groetjes,
Mariska