zaterdag 25 september 2010

made with love..

Hier weer een lekker herfstkaartje, heb hem net gemaakt dus de lijm is nog nat. We zitten samen heerlijk te knutselen aan de tafel daar is het wel weer voor, want het is maar herfstachtig bij ons. Ik heb voor dit kaartje het papier gebruikt van imaginisce de lijn appel cider, een leuk nieuw magnoliaatje gebruikt en deze ingekleurd met de copic's en uitgedraaid in een spellbinder de randjes van al het papier heb ik bewerkt met bruine inkt en bovenin nog een labeltje gestempeld met daarin "made with love" en een klein rood hartje erbij. Onderin nog een mooie grote bloem met daarin nog een plakparel en als laatste heb ik nog een kerstbloem uitgedraaid met de creatables en Durvina had een heel goed idee om die allemaal los te knippen zodat je losse blaadjes kreeg, dus dat ook maar een uitgeprobeerd en is goed gelukt!! Bedankt voor het idee.
De kast bij ons staat al vol met allemaal prachtige kaarten van jullie ik kijk er elke dag met heel veel plezier naar en wat vind ik het toch moeilijk welke ik uit moet kiezen want ze zijn stuk voor stuk allemaal prachtig!! Nu ga ik weer lekker verder aan de knutsel samen met mijn moeder, jullie zien de kaartjes wel weer voorbij komen op de blog.
 
Veel liefs, Merit

21 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig kaartje met dat toepasselijke papier

Esther zei

Ik vind het een erg leuk kaartje geworden.
Het papier is ook erg leuk.

Groetjes Esther

Karin zei

Een heel leuk kaartje is het geworden!

Unknown zei

wat een beaty weer en zo toepasselijk met het weer .

Liefs Nellie

Neline zei

Prachtig is tie weer geworden! het papier is ook erg leuk.
groetjes
Neline

Margo zei

Wat een prachtig kaartje, gezellig dat jullie zo samen aan de knutsel kunnen !
Groetjes
Margo

Sanne zei

Ik ben zwaar jaloers! Ik zit hier altijd in mijn uppie aan de tafel te frobelen. Wat een leuk kaartje weer, Merit! En wat een leuk papier, het past helemaal bij dit weer! Wat een goed idee van die kerstster. Die heb ik ook, dus ik ga meteen proberen of ik er ook losse blaadjes van kan maken. Ziet er erg leuk uit in ieder geval. Ik heb vandaag ook weer een kaartje gemaakt. Ik zet hem zo op mijn blog, met nog wat oudere kaartjes. Morgen naar de scraprommelmarkt. Kijken of we daar nog wat leuks kunnen vinden. Meteen ook maar voor de Kerst shoppen. Daar moet ik binnenkort toch ook maar eens aan gaan beginnen...

Groetjes Sanne

martina's kaartjes zei

Mooie kaart met warme kleuren !! nog een fijn weekend,
groetjes, martina
x

m@deliefjuh zei

super leuk zeg!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi zeg Merit!

Liefs Ida

Het zonnetje in huis zei

Hallo Merit,

Mooi kaartje, leuke kleuren.

groetjes, Jaimie

Marianne Schut zei

Hai Merit, een prachtig kaartje weer, inderdaad erg leuk zo die blaadjes!! Groetjes Marianne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super leuk en mooi kaartje weer Merit! Geniet van al je verjaardagskaartjes!
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

Hoi Merit wat een prachtige kaart in van die mooi herfst tinten en zo mooi gekleurd geweldig.

Groetjes Suze

Susanne zei

Hele mooie kaart, echt lekker herfst.

Groetjes Susanne

Sinikka zei

Wat een leuke kaart Merit. Het papier past geweldig bij deze Tilda. Heel leuk met de kleine tag. Toen ik die ooit bestelde schrok ik me een hoedje dat die zo klein is. Dank je voor de inspiratie....nu kan ik er ook wat mee.
Groetjes Sinikka

Sinikka zei

Ik heb iets voor jullie.....komen jullie het even halen????

Sandra zei

prachtig kaartje heb je gemaakt en wat een liefie he dit magnoliaatje, ik heb er ook een kaartje mee gemaakt maar helaas mag ik die nog niet laten zien maar eind van aankomende week staat hij wel op mijn blog
groejes sandra

Aleida zei

Een heel gezellig herfstkaartje geworden! groetjes,

Tineke's hobby zei

wat een gewldig mooi kaartje heel erg mooi van kleur en leuk stempeltje leuk ook met die bloem
Groetjes Tineke

Maris zei

mooie herfstkaart heb je gemaakt