vrijdag 10 september 2010

Kan ik je opfleuren?

Dit kaartje hebben we gisteravond nog even snel gemaakt,ons nichtje kwam om een kaart voor een meisje van een jaar of 5/6 die in het ziekenhuis ligt (voor minimaal 2 weken).En dan heb je natuurlijk dozen vol kaarten maar NIET de juiste. Dus even samen snel aan de slag. We hebben voor het afdrukje van Karen Doodles gekozen. ....zo'n schattig tafreeltje. Merit heeft het afdrukje ingekleurd met copics. Ik heb de kaart in elkaar gezet met het papier van Pink Paisley. En bloem erbij met een brad erdoor en nog de tekst "kan ik je opfleuren?"(Wat een teamwork zeg).
We willen jullie weer bedanken voor al de leuke reactie's die we krijgen we lezen ze zooo graag.
 
Heel fijn weekend allemaal veel liefs, Annemarie.
 

17 opmerkingen:

Unknown zei

ohhhhhhhhhhhhhh wat een mooie kaart dames en die digie supersssss

Liefs Nellie

Durvina zei

Wat een liefie, ik zit toevallig ook net een beterschap kaart te maken maar dan voor een jongentje, maar hij is erg leuk.
Ik ben gisteren nog even in Doorn geweest!!
Maar heb me goed in kunnen houden !!!!!!

gr, Durvina

Louise zei

Wat een schattig kaartje hebben jullie gemaakt, daar fleurt ze vast van op.

gr.LOuise

Aleida zei

Echt teamwerk! Het is een heel leuk kaartje geworden, ik denk dat het dankbaar aan de ziekenhuismuur geprikt gaat worden!
groetjes,

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ja hoor met dit kaartje kun je me opfleuren en vast ook het zieke meisje, het is prachtig.

groetjes jolande

*Ellen* zei

wat een prachtig en vrolijk kaartje is dit, daar knap je gelijk van op

stempelfreaks zei

Wat een schattig kaartje en wat een onwijs leuk papier.
Groetjes Astrid & Larissa

Karin zei

Wat een schatje, ik weet zeker dat ze daar snel van zal opknappen!

Jolara zei

gaaf zeg ! en gefeliciteerd met het winnen bij Pixe Dust Studio challenge GR Joyce

Justine zei

Wow, wat een mooi kaartje!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldige samenwerking! Jullie kaartje is heel schattig en super mooi geworden.
Groetjes van Jacqueline

Sprytebyrd zei

Love this card! Great papers and wonderful layout!
Thanks so much for playing along at Karens Doodles this week! Hope to see you again soon!
Dee (Spryte)
Sprytebyrds Spot

Tineke's hobby zei

nou met dit kaartje moet ze wel opfeuren hij is echt super mooi geworden fris van kleur en super gaaf stempeltje
Groetjes Tineke

Riet zei

Wat een geweldige kaart,zo geweldig afdrukje,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Anne zei

Adorable, love your papers, they're all fab. Great colourwork too:)
Thanks for joining us this week on Karen's Doodles
Anne x

Peri zei

What a cutie! Love this image and you've coloured it beautifully. Thank you for joining us at Karen's Doodles this week.
Peri x

Anoniem zei

so sweet, cute and beautiful and really pretty in pink.
Thank you so much for joining us at Karens Doodles challenge blog this week.
Good luck.
Dorte aka dot-scrap