woensdag 22 september 2010

Beterschap

We zitten wel in de beterschap kaarten op het ogenblik,en telkens zijn ze gelijk weer weg dus voorraad krijgen we zo ook niet. Het papier is van pink paisley ik heb er nog een heel klein beetje van misschien kan ik er nog een kaart uithalen, dan is de koek op jammer hoor want ik vind het zulk leuk papier. Weer het Karen Doodles zustertje gebruikt (heb niet veel beterschap voor kids)en ingekleurd met copics. En op de post kan hij weer. Wat is het vandaag heerlijk weer zeg. "Subtropische herfst" hoor ik net op de radio vond dat wel een leuke omschrijving van zo'n fijne dag,ga nu al mijn beddegoed binnen halen en dat kan dan zo heerlijk op bed (zonder strijken!!)
dat alleen is al genieten.
 
Veel liefs, Annemarie.

29 opmerkingen:

Silvia zei

Wat een leuke kaart. De ontvangster zal zich hierdoor vast beter gaan voelen.

gr. Silvia

Sanne zei

Wat een leuk papier inderdaad. Mijn mede-scrappers zouden zeggen: echt Sanne-papier! En wat een leuk afdrukje zeg! Maar dat zijn allemaal die Karen Doodles-afdrukjes die jullie gebruiken. Nou, ik ga ook weer aan de knutsel. Heb ook nog een hele waslijst aan bijna-jarigen en dergelijke...

Groetjes Sanne

Miranda zei

Wat een super leuk, vrolijk kaartje
Leuk papier en een super leuk afdrukje !!
Maar..... als je Karen Doogles aanklikt (bij jou link) krijg je dutch card lovers ... dussss
Groetjes Miranda

m@deliefjuh zei

dit is ook al zo'n lief kaartje erg leuk!

stempelfreaks zei

Wat een plaatje is het weer geworden.
Groetjes Astrid & Larissa

Christa zei

dat is een liefie leuk gedaan met die kleurtjes xx

Susanne zei

Wat een lief kaartje, mooie kleuren ook.
Eigenlijk is het niet goed dat ze zo snel weg zijn, maar voor de mensen wel super leuk om te krijgen.

Groetjes Susanne

Esther zei

Erg leuk kaartje geworden.
Maar je moet toch weer aan de slag om je voorraad te krijgen.haha

Groetjes Esther

Margo zei

Wat een lief kaartje, dat is een heel leuk stempeltje zeg !!!
Alles past weer prachtig bij elkaar !!!
Groetjes
Margo

*Ellen* zei

wat een lieverd, prachtig is dit vrolijke kaartje

Tineke's hobby zei

Wat een schattig kaartje daar moet je je toch gelij beter bij voelen super mooi geheel
Groetjes Tineke

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke kaart. Het plaatje is ook heel leuk.
Groetjes Brenda en AStrid

Aleida zei

Gek, he? Dat je dan steeds je net-gemaakte kaartje moet versturen en niet toekomt aan een voorraad. Heb ik ook op het moment. (behalve voor de kerstkaarten) Het is een heel leuk kaartje geworden!
groetjes,

Anoniem zei

Heel lieve kaart, alleen niet zo goed dat je er veel moet sturen hé.
grtjes
Christa

Durvina zei

Wat is ie leuk, zo simpel met die stukjes papier, maar een groots effect.

gr, Durvina

Angèle zei

Ja echt een leuke kaart. Als je daar niet snel beter van wordt!
Leuk dat je weer meedoet met DCL.

Groetjes, Angèle

Gusta zei

wat een leuke kaart daar wordt de zieker zeker snel beter van

groetjes Gusta

Sinikka zei

Wat een lieve kaart, daar wordt je gauw beter van.
Het papier is inderdaad leuk. Sommige papierlijnen zouden eewig to koop moeten zijn.
Groetjes Sinikka

Sinikka zei

Wat een typfouten. Ik bedoelde natuurlijk EEUWIG TE koop :-)

majo zei

Wat een lievie zeg. Mooi gekleurd. Groet Majo

Joey zei

Hiya

fantastic card I love the layout! thanks for joining us at karens doodles

Joey.x

Unknown zei

Heel lief kaartje Annemarie, daar wordt je toch zo beter van.

groetjes Suze

Sanne zei

Hey Annemarie en Merit,

Zag jullie reactie op mijn blog over mijn kaartje. Heb het kaartje op mijn blog gezet met uitleg erbij. Veel plezier met het maken ervan en laten jullie me even zien wat jullie ervan gemaakt hebben?

Groetjes Sanne

Sprytebyrd zei

What a lovely card!
Thanks so much for playing along at Karens Doodles this week! Hope to see you again soon!
Dee (Spryte)
Sprytebyrds Spot

Sanne zei

Klopt, ik heb de laatste paar dagen veel kaarten op mijn blog gezet. Niet allemaal tegelijk, dan kunnen jullie het niet meer bijhouden. De komende dagen zal het wat rustiger zijn hoor. Heb niet zoveel tijd om te scrappen (ouderavonden op school, tandarts- en dierenartsbezoek op vrije dagen). Maar zondag lekker naar de scraprommelmarkt! Kijken of we nog leuke spulletjes kunnen vinden. En nieuw papier! Dan gaan mijn handen weer jeuken om te freubelen!

Groetjes Sanne

Milnie zei

wat is dit een liefie!! Geniet lekker van het mooie weer en hopelijk hebben jullie snel wel een voorraadje van beterschapskaarten!

liefs

shulsart zei

What a sweet card, Annemarie. Love all the different strips of DP. Good luck and thanks for joining in on the fun at Karen's Doodles challenge blog.

Peri zei

What a cutie, Annemarie! Love the layout and you've coloured this sweet image beautifully. Thanks for playing along at Karen's Doodles this week.
Peri x

Anoniem zei

Beautiful, sweet and cute.

Love the hole layout and your coloring is just perfect.
Thank you so much for playing along with karens doodles this week.
Dorte aka dot-scrap