maandag 6 september 2010

Back to school

Nou, nou,dit kaartje was niet zo gemakkelijk om te maken ik wilde graag met de Derwent challenge meedoen en daar was de opdracht zwart/wit en 1 kleur. Opzoek naar zwart/wit papier ik moest het ergens hebben maar waar??? Na lang zoeken en niets kunnen vinden (daar ben ik heeeel goed in) het action blokje met grijs/ zwart /wit gepakt en besloten daar iets mee te maken,toen moest er nog een kleurtje bij 1 kleurtje wel te verstaan en een heleboel papier bestaat toch uit meerdere kleuren,maar na weer lang zoeken wat gevonden. Roze bloemetjes van Jilliebean Soup.Ik ben dus zoals jullie wel begrijpen langer bezig geweest om alles bij elkaar te krijgen als dat ik over de kaart heb gedaan. Maar hij is af en doet nog aan een aantal andere challenges mee.
Veel liefs Annemarie.

10 opmerkingen:

cristel zei

wauw ziet er weer heel mooi uit en veel s6 bij de challenges
grtjs

Maris zei

wat een mooie kaart en ja die blokjes van de action zijn toch nog steeds erg mooi hoor, ik heb ze ook xx

Miranda zei

Wauw, dat ziet er goed uit !!!
Erg leuk kaartje en succes met de challenges

groetjes Miranda

creationsncraftsbyarina zei

wat een prachtige kaart super, bedankt voor jullie reactie op mijn kaarten, en ben nog steeds ziek van die oorontsteking..
ps jullie maken zo mooie kaarten, daarom heb ik een vraag.
Ik heb een challenge blog http://menscardsworld.blogspot.com/ deze loopt erg goed, we hebben drie sponsoren.
vorige challenge is net afgelopen, wij hadden 31 inzendingen.
misschien is dit ook iets voor jullie, ik hoop dat jullie ook eens komen kijken en dan volger worden. en misschien willen jullie ook wel mee doen.
groetjes arina
http://menscardsworld.blogspot.com/

Het zonnetje in huis zei

Hallo Annemarie,

wat leuk die candy voor merit haar verjaardag, en wat een leuk kaartje hier.

groetjes, Jaimie

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en wat leuk dat je meedoet met Anyone for Anya

gr hetty

Jane zei

Gorgeous card! love the papers and details. Thanks for joining us at Simon Says Stamp, hugs, Jane xxx

Jolara zei

wat een prachtige kaart,mooie kleuren !< Bedankt voor het meedoen bij Pixie Dus Studio deze week ! GR Joyce

She's a Color Queen zei

Congratulations at Pixie Dust Studio!

Julie zei

A very pretty card, thanks for joining us at Anyone for Anya.