vrijdag 2 juli 2010

zomers kaartje....

Wat een ontzettend lekker weer zeg ben van 's morgens vroeg tot 's avonds laat buiten,dus ook het knutselen gebeurt buiten heerlijk aan zo'n wiebelende tuintafel maar dat mag de pret niet drukken. Parasol op lekker een glas koud water en mijn knutsel spullen mij hoor je niet,heb nu de radio aan voor de voetbal ,kan het echt niet opbrengen om 2x 3 kwartier voor de tv te gaan hangen, en op de radio is het zeker net zo spannend.Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van Basic Grey weet niet meer welke lijn, het afdrukje is van Wags 'n Wiskers (gewonnen bij Renata).Het afdrukje ingekleurd met copics,een kantje erbij en wat dewdrups,en nog wat takjes en bloemen.Ga nu weer lekker naar buiten allemaal een hele fijne dag nog en bedankt voor al jullie's lieve reactie's.

Veel liefs, Annemarie.

20 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Annemarie,


Mooi zpnnig kaartje, amai ség u heeft veel moed om in dit weer iets te knustelen.
Straks tegen de avond hoop ik ook nog iets te maken, maar nu is het binnen 33 gr!!
Ik ben terjuist gewoon bij in het zwembad van de kinderen gesprongen, gewoon zaaalig! Véél te warm nu , van mij mag het wel wat minder heet.

Groetjes, Jaimie

cristel zei

prachtig kaartje heb je weer gemaakt hoor wou dat ik ook een groot balkon had maar jammer genoeg dus niet dus ik moet het binnen doen en daar is het nu 30 graden
grtjs

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Schitterend!!!!!

Groetjes Jolande

*Ellen* zei

prachtig zonnig kaartje is dit, knap hoor om met dit weer buiten te werken, hihi ik verschuil me achter de airco

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Annemarie,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier.

Liefs Riet.

nicolet zei

Jullie kaartje is weer schitterend!
Groetjes Nicolet

Jolara zei

geweldig leuk ! Liefs Joyce

Unknown zei

Wat een vrolijke kaart Annemarie heel mooi.

groetjes Suze

Crealin zei

Hoi Annemarie en Merit,

wat hebben jullie toch weer mooie kaartjes gemaakt. Dit kaartje is echt zo schattig. Dat lieve bijenkaartje vind ik ook heel leuk geworden met die passende papiertjes.

Zomerse groetjes,

Lins x

Mery zei

Hai Annemarie en Merit,

prachtig kaartje is het geworden. Met lekkere zomerse kleuren. Heel mooi.

Bedankt voor het meedoen met HoS.

Liefs Mery

susie zei

Hallo Annemarie en Merit,

Ben via mijn dochter's blog, Jaimie, hier beland en blijven hangen en ... WAUW !!
Wat maken jullie PRACHTIGE kaarten seg !!
En de kleurencombinaties die jullie gebruiken zijn ZO MOOI !
Ben beginnen te kijken vanaf jullie 1ste kaart en kon nie meer stoppen en nu is mijn koffie koud.
'k Ben een koffieleut, dus moet je nie vragen hoe ik hier in de ban ben geraakt, hihi.
Jullie volgende kaarten wil ik nie missen en ik zet me bij als volger.

Groetjes Susie

Marianne Schut zei

Hai Annemarie, wat een super vrolijk kaartje is dit geworden! Leuk afdrukje ook! Liefs Marianne

Kelly Schelske zei

Such a pretty card, love that sweet image too!

Thanks for joining us at DDCC this week!

Good luck,
Kelly

Wendy ten Hove zei

Hoi Annemarie,

Klinkt goed zo, jouw opstelling buiten! ;-) Helaas heb ik geen tuintje en op mijn balkonnetje was het vanmiddag echt gewoon te warm, dus toch maar binnen, met een waaier er bij aan. Nu wel lekker internetten op het balkonnetje, want inmiddels is het weer afgekoeld. Wat een lekker vrolijk kaartje, super, dat afdrukje en geweldig dat je die gewonnen hebt! Het is zo leuk om aan candy's mee te doen, altijd weer spannend en toch super dat mensen zulke leuke dingen weggeven! Geweldig, deze creatieve blogwereld!! Was de hele wereld maar zo! ;-) Mooi gemaakt, weer, Annemarie!

Liefs, Wendy

Heather zei

A beautiful card Annemarie, such a lovely layout and gorgeous colours, love the cute image a fabulous details.
Thanks you so much for playing along with us at Basic Grey.
hugs Heather xx

Anoniem zei

Hoi Annemarie,
Wat een leuk zonnig kaartje!!
Ook een hele lieve stempel trouwens
Bedankt voor het meedoen aan HoS
Yvonne x

miriam zei

Wat een vrolijk kaartje,hij is leuk

bedankt voor het meedoen met HOS
groetjes miriam

Monika/Buzsy zei

Such a cute card AnneMarie. Love the great colors. Nice flower embellishments. Thanks for joining us at DDCC.

Kim Costello zei

Hi AnneMarie, your card is adorable!!! Cute image and fab papers too!
Thanks, so glad you joined in the fun this week at Basic Grey Challenges :)

HuGs Kim & ♥ the BG Team ♥

Lacey Stephens zei

Beautiful card! Thanks for playing along with our Lemonade challenge! We have another fun challenge this week...Punch it - use punches or die cuts! We hope you can play along again!
~Lacey
www.stampandcreate.com
Wags 'n Whiskers Co-Owner