donderdag 13 mei 2010

i love you

Hallo lieve bloggers hier weer een kaartje van mij. We hebben vanmiddag heerlijk zitten freubelen en toen heb ik deze kaart gemaakt met het papier van me&my big ideas een erg vrolijke lijn toen ik deze kaart aan het maken was wist ik gelijk aan wie ik hem ging geven, hij word voor mijn nichtje, want ze is helemaal verliefd, hihi. Ik heb het plaatje lekker fel ingekleurd met de copic's en uitgedraaid in een spellbinder en bovenin "i love you" gestempeld als laatste nog een vlinder uitgeponsd en bovenin de hoek geplakt. En dan is hij klaar om door de brievenbus te vallen. Morgen gaan we weer lekker verder met freubelen en dan zie je onze creaties wel weer voorbij komen!!
Alvast bedankt voor de lieve berichtjes die jullie altijd achter laten we lezen ze met veel plezier!!

Veel liefs, Merit.

19 opmerkingen:

Crealin zei

Hoi Merit,

wat een leuke verliefde kaart, ze zal er vast blij mee zijn.

Groetjes,

Lins x

Marianne Schut zei

Hai Merit, heerlijk he zo lekker een middagje freubelen! Je kaartje is prachtig geworden, Heerlijke vrolijke kleurtjes, zal je nichtje zeker blij mee zijn! Veel plezier morgen, ben benieuwd wat jullie ons weer laten zien! Liefs Marianne

Rolinka zei

Ha Merit en Anne

wat een leuk kaartje om te zien...
Daar vrolijk ik weer een beetje van op, heb een paar moeilijk dagen achter de rug....
Heb je ook zin in de 20ste, ik wel iig...

Groetjes Ro

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig!

Liefs Ida

Anoniem zei

Euhm, love is in the air ! Prachtig kaartje.
Groetjes
Christa

Unknown zei

Wat een schattige kaart Merit, heerlijk zo dat verliefde stelletje.

Groetjes Suze

*Ellen* zei

wat een prachtig en vrolijk kaartje is dit

Irene zei

ooo wat een schatje....lekker vrolijk en lief...

gr irene

Sandra zei

hoi merit,
wat super lief van je om een kaartje voor je nichtje te maken want verliefd zijn is natuurlijk geweldig, je kaartje is helemaal super geworden en ik weet zeker dat ze er heel blij mee zal zijn
groetjes sandra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Ooooooooh, wat lief!
Mooi papier.

Groetjes Jolande

Jolara zei

wat liefffff ! GR Joyce

nicolet zei

Merit wat een heerlijk vrolijk kaartje heb je weer gemaakt!!
Groetjes Nicolet

Marleen zei

Wat een hele leuke kaartjes hebben jullie weer gemaakt dames! Echt heel erg leuk!
Groetjes Marleen

ps. heb je heel toevallig dat afdrukje nog van die bon voyage?? zo ja, dan zou ik die wel heel graag willen hebben en anders pech hoor. grtjs

Aleida zei

Een heel mooi kaartje. De stempel past ook precies bij het doel! Knutsel-ze!
groetjes,

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een vrolijk en lief kaartje Merit, zo schattig!
Groetjes van Jacqueline

stempelfreaks zei

Hai Merit,
Wat een schattig kaartje is het geworden. Leuk he dat papier. Ik had het afgelopen maart in New York gekocht. Was met m'n man mee die daar voor zaken was. Ik dacht heel bijzonder papier te hebben. Maar ik zag het laatst ook al hier in Nederland liggen. Ha ha.
Prettig weekend nog.
Groetjes Astrid

Riet zei

Ohh wowww Merit,wat een prachtig kaartje,lief die stempel,mooi ingekleurd,
Prachtig papier.

Liefs riet.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een vrolijk kaartje heerlijke vrolijke kleuren hebben wel nodig met die sombere weer.
Fijn weekend,agnes

Inge zei

Wauw! Wat hebben jullie weer veel moois gemaakt:) Wat zal je blij zijn met je moederdagkado Annemarie:) Heel veel plezier ermee!