woensdag 13 januari 2010

Voor de jarige...




Deze easel kaart heb ik gemaakt voor in mijn voorraad doos voor een verjaardag die heb je toch regelmatig nodig. Hij is gemaakt met het schitterende papier van magnolia, de lijn "A Little Yummy For Your Tummy"ik heb de bleu candy plaid en de candy gebruikt. Het zijn hele zachte kleuren daarom heb ik mijn derwent coloursoft potloden weer eens te voorschijn gehaald. Heb daarna de afdrukjes met tinten grijs en lila/roze ingekleurd.Langs de randjes van haar jurkje heb ik nog stickels aangebracht, verder heb ik onder het plaatje nog een grote roze strik geknoopt.Boven in de hoek een aantal bloemen en roosjes.
Veel liefs, Annemarie.

16 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Annemarie.

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt.
En ik ging wat naar beneden en toen zag ik dat Merit ook prachtige dingen maakt!

Ik ben net volger van jullie geworden.
Wil je ook volger bij mij worden?

Groetjes Ida

daantje zei

het is een prachtig kaartje geworden.Vind dat papier van magnolia zo geweldig he pas zo goed bij elkaar.
groetjes
Daantje

nicolet zei

Wat is het leuk he om een easelkaart te maken!! Deze van jou is ook geweldig geworden!!
Groetjes Nicolet

Marian zei

Een snoepje van een kaart! Net als de opkikker kaart, jij bent lekker aan de knutsel bij ons ligt de productie heel laag we zijn veel uurtjes op de ijsbaan.
Groetjes,
Marilou en Marian

Gusta zei

mooie kaart hoor,en de kleuren zijn ook erg mooi.leuk om te maken he de easelkaarten

groetjes Gusta

Anoniem zei

Hoi Annemarie ik vind dit een super geweldig mooie kaart.
Mooi papier hé dat van magnolia.
Ga je zaterdag nog naar Marloes heb je het gelezen van de feestweek ?
Ben ook begonnen met een easel kaart te maken ik vind ze zo leuk.

Groetjes Jannie.

Jolara zei

een prachtige kart, wow wat een mooi resultaat ! GR Joyce

Ilonka zei

wat een prachtige easelkaart en wat een leuke stempels heb je gebruikt.
En prachtige kleuren en alles past zo mooi bij elkaar.

groetjes Ilonka

Inge zei

Leuk hoor, zo'n easelcard!! Mooie kleurencombi ook. Mooi hè dat magnoliapapier!
Groetjes, Inge

Karin zei

Wat een geweldig mooie kaart. Heel erg lief ook. Nou moet ik toch ook maar eens zo'n easelcard gaan maken. Leuke afwisseling met AL die doosjes.

Gr. Karin

*Ellen* zei

whow wat een prachtig vrolijk kaartje in die kleurtjes

Anoniem zei

superrrrrrrrrrrrrrrrr

Marley zei

Wat een super gave kaart! Baal er van dat ik deze magnolia's nog nergens kan kopen, vind ze zooo mooi!! xxx Marley

Unknown zei

Wat een schatje zeg, lieve kleurtjes en stempel.


groetjes Suze

Agnes zei

Wat een mooi en lief kaartje!!

Gr.Agnes

Annemarie zei

Mooie easelkaart. De zachte pastel kleuren zijn prachtig! Staat ook zo schattig bij dit stempeltje.
Groetjes,