dinsdag 5 januari 2010

Made with love

Hier weer een kaartje met magnolia papier, ik heb de kersjes met de rode plaid gebruikt. Het meisje vond ik er erg goed bij passen want zij heeft ook weer kersjes in haar laarsjes. Heb het meisje in een spellbinder gezet en aan de zijkant nog drie groene strookjes die ik door de cuttlebug heb gehaald, daarop heb ik een bloem die ook uit het magnolia papier is gestanst in het midden nog een roosje, en daar heb ik een hartje aan gehangen waarop staat"made with love". En toen was hij weer klaar !!

Bedankt voor jullie lieve reacties en bezoekjes.
Veel liefs, Merit.

10 opmerkingen:

Jolara zei

prachtig geworden ! Super.
GR Joyce

m@deliefjuh zei

tis weer een plaatje!

Milnie zei

lief kaartje weer meis! je let echt goed op details, had de kersjes in haar laars niet zo snel gezien ;-)

Gusta zei

hij is weer leuk geworden hoor

groetjes Gusta

Ilonka zei

Hij is weer beeldschoon. Erg mooi!

groetjes Ilonka

Karin zei

Merit, je kaart is heel erg mooi geworden.

Gr. Karin

nora zei

Wat een leuke kaart zeg!!Groetjes Nora

sandra_w zei

Wat 'n schattig kaartje Merit!

San x

daantje zei

Het is weer een erg mooi kaartje geworden.
groetjes
daantje

Amanda zei

heel mooi kaartje Merit!

groetjes Amanda