zondag 3 januari 2010

scr@pcards challenge blog sketch #1 roze met een vleugje grijs of zwart

Een lekker fleurig kaartje, ik heb dit kaartje gemaakt voor de nieuwe challenge http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/, het papier en het aankleed stempeltje is van eline pellinkhof, ik heb het meisje aangekleed met kleertjes en een handtas, is erg leuk om te doen!! verder heb ik bovenin de hoek nog een bloem met de swirl eronder vanuit de cuttlebug, en in de andere hoek en labeltje waar ik "100% schattig" op heb gestempeld, de hoekjes heb ik weer met de billenpons uitgestanst. en nu is de vakantie jammer genoeg weer voor bij ik heb nog helemaal geen zin om naar school te gaan, hihi.
Veel liefs, Merit

15 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hai Merit, Inderdaad 100% schattig! Erg mooi gemaakt hoor! En zo te lezen heb je een heerlijke (sneeuw)vakantie gehad! tja dan kan ik me voorstellen dat je nog geen zin in school hebt, hihi. Groetjes, Marianne

Gusta zei

hij is echt leuk zeg,echt schattig gedaan

groetjes Gusta

Annemarie zei

Dit kaartje is inderdaad 100% schattig!
Prachtig gemaakt. Helemaal mooi.

Rolinka zei

Ha Merit en Anne

Wat een super schattig kaartje zeg!!!
We moeten echt snel weer ens wat afspreken hoor, heb wel weer zin om wat te gaan freubelen....

Groetjes Ro

Karin zei

Hoi Merit en Annemarie, wij kunnen de inzending op de challengeblog niet geopend krijgen. Zorg voor een goede url, die moet erin staan anders kunnen wij het niet openen. Groet karin

m@deliefjuh zei

ik word een beetje eentonig. maar ook deze is weer helemaal super gaaf!

Ilonka zei

Whow een supergaaf kaartje. En de beste wensen voor 2010!

groetjes Ilonka

Marian zei

Ik kan ook niks anders bedenken dan een 100% schattig kaartje!
Wij zijn nog druk aan 't oefenen met de copics maar we zijn nog niet zo tevreden dat we dr een kaart mee willen maken.....

Helemaal niet leuk dat de school morgen weer begint, van mij mag de kerstvakantie tot de zomervakntie blijven duren ;-)
Maar ik weet dat het op school ook wel weer gezellig wordt hoor...

Karin zei

Je url is in dit geval je blogadres www.meritenannemarie.blogspot.com. Maar voor de challengeblog willen wij het url van het bericht. Als je klikt op de titel van het bericht dan zie je weer het url www.meritenannemarie etc... en dan komt er nog wat achteraan. Dit alles is het url van het bericht. Als je dit selecteert (vanaf wwww. tot aan het einde) en opslaat dan kun je het in misterlinky weer inplakken....
succes!!!

eline pellinkhof zei

Ladies, ik ben zo vrij geweest om jullie leuke kaartje op mijn blog te zetten. http://elinepellinkhof.blogspot.com/
groetjes, Eline

Karin zei

Graag gedaan. Dat jullie er 2x instaan... tja tis niet anders. We noteren wel dat de eerste niet meedoet...
veel succes!!

Durvina zei

Wat leuk dat Eline jou kaartje heeft geplaatst.
Super meisie!!!

Sandra zei

Leuk dat jullie meedoen met de Challange ,leuk kaartje hoor !

sylvia zei

wat een lieverdje zeg echt 100% schattig haha
groetjes sylvia

Frences zei

Ja, deze herken ik van Eline's blog inderdaad, mooi is deze! Dat grijze bolero zo met dat roze, supercombinatie!

Groetjes Frences