woensdag 16 december 2009

Knusse Kerst

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn nichtje Esther, ik kan hem nu op de blog laten zien, want heb hem gisteren door de brievenbus gedaan.
Ik vind dit afdrukje helemaal super, en past goed op dit ijzige papier, het afdrukje heb ik ingekleurd met derwent potloden, en daarboven heb ik Knusse Kerst gestempeld, verder heb ik in de hoek nog een sneeuwvlok die uit de cuttlebug komt, ik heb er een knopje op gedaan en er belletjes aangehangen.
Ik heb nu bijna vakantie, morgen ga ik lekker schaatsen met school, heb er super veel zin in, en een vrijdag hebben we kerstviering, en dan lekker vakantie vieren !!!!

Een hele fijne dag verder, Veel liefs Merit

8 opmerkingen:

Louise zei

Hoi Merit,


Wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt Super en dat stempelafdrukje is erg lief.

Dag Louise

Gusta zei

wat een leuke kaart heb je gemaakt
daar zal je nichtje blij mee zijn

groetjes Gusta

daantje zei

wat een lief kaartje is dat zeg. En ik wil je een fijne vakantie wensen.
groetjes
daantje

Jolara zei

wat een lieffie, het blijft een mooi afdrukje. Ook heel mooi papier.
GR Joyce

Amanda zei

Wat een lief en mooi kaartje! Veel plezier met schaatsen en een fijne vakantie.

lieve groetjes Amanda

Marian zei

Ha Merit,
Ik ben net thuis en kom gelijk even kijken wat je weer voor leuks gefabriceerd hebt!
Het is weer een schatje, helemaal goed gelukt.
Morgen veel plezier in Breda en ik hoop dat we/jullie in de kerstvakantie lekker op natuurijs kunnen schaatsen.

Anoniem zei

Leuk kaartje Merit en een fijne vakantie.

Groetjes Jannie

Annemarie zei

Wat een schattig kaartje!
Heel mooi.
Groetjes,