donderdag 31 december 2009

challenge week 52 Create 4 fun

Hallo allemaal.
Hier een kaart die gemaakt is met magnolia papier, ik heb hem speiciaal gemaakt voor mijn opa en oma die weer vertrekken naar Portugal, hiermee wil ik hun alvast een fijne reis wensen.
Ik doe met deze kaart ook mee aan de challenge van create 4 fun http://create4fun-challenge.blogspot.com ik vond het een erg leuke lay-out om te maken. Ik heb het meisje en de koffers gekozen voor deze kaart, natuurlijk erg toepasselijk voor dit onderwerp, Ik heb ze in gekleurd met mijn copic's, ben nu aan het proberen om schaduw te krijgen, is nog best lastig maar het gaat al beter. verder heb ik nog een rondje met daarop "Fijne reis"gestempeld, en bovenin nog roosjes En.... een gehaakt bloemetje.
We hebben gehaakte bloemetjes gekregen van onze Super Lieve oma, we zijn er heeel blij mee. Bedankt oma!!!!!!!!!
Veel liefs, Merit

7 opmerkingen:

Sandra zei

Heel mooi kaarten heb je gemaakt,
het inkleuren met de copics heb je al goed onder de knie.

fijne jaarwisseling toegewenst,

groetjes sandra

Gusta zei

wat een leuke kaart en je gehaakte bloemen zijn ook erg mooi

groetjes Gusta

Anne-Marije zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Wat leuk dat je ook zo'n oma hebt die voor je haakt. We boffen maar. Ik wens jullie allebei een goed 2010.
xxx Anne-Marije

Anne-Marije zei

O vergeet ik helemaal te bedanken voor het meedoen aan de Create4fun challenge van deze week. Bij deze dus!
xxx Anne-Marije

Milnie zei

Prachtige kaarten hebben jullie weer gemaakt dames! Heb me weer eventjes vermaakt op jullie blog! Ik wil jullie alsvast ene hele fijne jaarwisseling toe wensen! liefs!

m@deliefjuh zei

helemaal gaaf zeg! leuk zon oma. en jullie maken super dingen hoor!

Marianne Schut zei

Hai Merit, Wat een super mooie kaart heb je gemaakt zeg! heel leuk en ook mooi papier!
Ik vind je gehaakte bloemen helemaal leuk, fijn zo'n lieve oma zeg!
Groetjes, Marianne