vrijdag 20 november 2009

magnolia met paddestoelen

Hoi,
Hier weer een kaartje, ik heb het gemaakt met het SUPER LIEVE magnolia papier, ik vond het magnolia meisje met de paddestoelen er erg leuk bij passen, heb het meisje ingekleurd met derwent potloden, en de randen van het papier een beetje oud gemaakt, heb er bovenaan een scheur in gedaan zodat je de kleur van de kaart leuk ziet, het meisje heb ik in een spellbinder gezet, en het lintje achter de spellbinder heb ik vast geniet, heb er lekker veel bloemen bij gedaan.
Vanavond heb ik jammer genoeg geen tijd om samen met mijn moeder iets te gaan maken, omdat ik op moet passen, ik hoop er van het weekend nog wat op te zetten, maar misschien gaat dat niet lukken, want heb erg veeeel huiswerk, :(

Groetjes, Merit.

2 opmerkingen:

Durvina zei

Ik zit samen met Noa jou mooie kaart te bekijken, Noa vind het erg mooi en leuk dat ze jou op het blog ziet.

Groetjes , Durvina en ook nog een kus erbij van Noa

Annemarie en Merit zei

Hoi Merit,

wat is het weer een leuke kaart geworden, misschien kunnen we dit weekend nog wat maken, en dat weer op de blog plaatsen. Wel zo gezellig he met z:n tweeen,

groetjes Annemarie