donderdag 19 november 2009

Fijne Dag

Aan deze kaart ben ik gisteravond begonnen bij Durvina, haar moeder was er ook alleen liep de avond niet probleemloos. Durvina haar blog lag helemaal op zijn kop, (en daar baal je dan flink van, Merit ook want ze wilde het graag oplossen maar het wilde niet erg lukken, Maar rond de klok van 22:00 was het probleem (bijna) opgelost er stond een leuke achtergrond op haar blog )
Van de kaart was niet veel gekomen, alleen de kaart en het witte randje dat met ook een Martha Steward pons is bewerkt was klaar.Maar het was tijd om weer te vertrekken.
Vanmorgen wekker gaat om 5 uur, manlief eruit, brooddozen klaar maken, kids eruit half acht is dan de laatste de deur uit, dan tijd voor....mijn kaart van gisteravond die moest eerst af.
De kaart door de cuttlebug gehaald met het lieve roosjes desin, lint er op vastgezet en een label gemaakt met daarop Fijne Dag, wat papieren roosjes erop en ..klaar.Heel leuk voor iemand die een jubileum viert. Groetjes, Annemarie.

3 opmerkingen:

Jolara zei

wat een plaatje !

Durvina zei

Hetbis echt een beauty, en je hebt meer gedaan als mij, gisteren (hihi)
Gelukkig kan ik er nu om lachen maar gisteren baalde ik echt verschrikkelijk.

liefs, Durvina

Rolinka zei

Hahaha, Dat jublileum vier ik dinsdag 15 December, (knipoog) hahahaha.
Dan ben ik 12.5 jaar in dienst op mijn werk.....

Groetjes Ro

(hihihihihihihihi)