vrijdag 27 november 2009

Challenge week 47

Deze kaart had ik er gisteren al opgezet maar vandaag ging er iets fout met de computer, was hij verwijdert, dus snel maar even opnieuw erop zetten.
Dit is de eerste keer dat ik mee doe aan een uitdaging (wedstrijd), wel leuk om te doen.
Heb al heel oud kerst papier gebruikt van Basic Grey de lijnen Dasher en Fruitcake.Een aankleedpoppetje gebruikt en die als kerstman aangekleed. Spellbinders rond en labels gebruikt met daarin mijn nieuwe stempels ,lintje eronder en wat bloemetjes met een sterrensplit pen erdoor.De teksten Merry Christmas en HOHOHO gebruikt.
Nu maar afwachten, fijne dag liefs, Annemarie.

3 opmerkingen:

Inge zei

dank jullie wel voor jullie bezoekje en complimentje, ik heb ook bij jullie gekeken en vind jullie creaties ook schitterend
groetjes Inge

Milnie zei

En deze is natuurlijk ook helemaal te gek! Vind het papier mooi, ken de oude lijnen van Grey niet, dus voor mij is het nieuw!

Liefs!

yvonne zei

Hallo
Via via op jullie blog gekomen.
Prachtige kaarten ,Geweldiggggggg.

Ben volger geworden kom eens bij mij kijken